Ulkona +12 astetta ja aurinko paistaa, miksi olet edelleen sisällä?
Kommentit (106)
Poden syöpä lääketiputuksesta johtuvaa pahoinvointia ja väsymystä :( koitan edes hetkeksi raahautua tänään ulos nauttimaan kelistä.
Koska inhoan auringon häikäisyä ja yhä jäässä olevia jalkakäytäviä!!!!!!
Kävin jo hiihtämässä 10 km ja kävelin vielä päälle 2 km. Nyt rentoilen sohvalla.
26 täällä ulkona, mukava ilmastoidussa condossa hengailla. Menkääs mammat töihin!
Ensi viikonlopuksi on luvattu talven taas palaavan joten ei kannata vielä innostua ulkoilemaan. Katselen sitten heinäkuussa jos uskaltaisi ulos. Paitsi jos on liian kuuma.
Me kävimme juuri äsken kävelyllä.
Mitä mä siellä ulkona tekisin. On vielä liukasta eikä tuo mikään hellekelikään ole. Partsilla istun mieluusti.
Koska kävin lapsen kanssa jo aamupäivällä ulkoilemassa, enkä jaksa olla siellä koko päivää.
Just muutettu, yritetty saada laitettua kotia kuntoon (tavarat paikoilleen jne).
Just tuli vedettyä ma-la 8h30m jokapäivä ulkohommissa niin jos nyt päivän olis sisällä?
M30
Liukasta, en mene ulos.
En halua kaatua ja murtaa luitani.
Vierailija kirjoitti:
Koska siivoan. Viikon ainut päivä kun voin pestä pyykkiä ja laittaa kotia.
Työt vie muuten niin paljon arjesta aikaa ettei kerkeä.
Sama. Laitoin ovet auki ja käyn aina kahvilla ulkona. Harmittaa vähän, mies lähti lasten ja koiran kanssa pilkille. Mutta viikolla ehdin lenkille työpäivän päätteksi kun varsinkin alkuviikosta kaikki kotityöt on tehty ja ruoatkin valmiina.
Siivoustsempit sulle :)
Kävin jo kävelyllä, oli ihana ilma. Tuli myös piipahdettua meidän kylän kuppilassa kahvilla ja lohileivällä ja saatoin siinä yhden tuopinkin juoda kun kerran naapurin mies tarjosi. Nyt ajattelin leipoa ruispaloja ja siirtää tomaatin ja paprikan taimia isompiin ruukkuihin. Tuntuu kuin olisi herännyt talviunilta.
N30
Lenkillä käyty,nyt istun lasiterassilla kahvin kera
Kävin aamulla, aurinko paljaana silloinkin, lämpötila oli 7 astetta, hiki tuli silti.
Nyt aurinko alkaa näkyä asunnon ikkunoista. Mukavampaa olla sisällä kun aurinko paistaa tänne. Ulkona ei mitään tekemistä vielä kun sohjolunta ja kuraa joka puolella.
Laskin, että neljä kirjoittajaa oli jo ollut ulkona. Olen viides, tein 1,5 tunnin kävelylenkin, tuli suorastaan kuuma jo hieman jälkeen 11.00. Oli paikoin liukasta.
Tulee mieleen Urho Kekkosen lause: KAIKKI syyt olla liikkumatta ovat tekosyitä.
Olen jo ikivanha mummeli, pian 80-vuotias, mutta liikkuminen on yhtä tärkeää kuin syöminen. Jos pitää pitkiä taukoja liikkumisessa, siitä tulee helposti vastenmielistä. Ihanaa liikkua!!!!
Toivun suht isosta leikkauksesta.
Olin jo ulkona, kaksi tuntia metsässä!