Ulkona +12 astetta ja aurinko paistaa, miksi olet edelleen sisällä?
Kommentit (106)
En osaa päättää mitkä vaatteet laittaisin ulos 🤔
Aina tämä sama ongelma ja alkukankeus, kun vuodenaika vaihtuu ja täytyy muuttaa pukeutumista.
Koska siivoan. Viikon ainut päivä kun voin pestä pyykkiä ja laittaa kotia.
Työt vie muuten niin paljon arjesta aikaa ettei kerkeä.
Sitähän mä ihmettelen ittekin. Vois mennä kävelylle.
Olen vähän vielä kipeänä, virtsatietulehdus ja antibioottikuuri päällä. Olen tehnyt koneella kuitenkin työhommia jonkin verran.
Itsellä on sen verran paha addiktio, ettö selailen vauvapalstaa myös kävelyllä.
Siellä on siitepölyä, joka aiheuttaa pahat allergiaoireet, vaikka olen lääkitty reippasti. Ulkoilen taas sitten syksyllä, kun siitä riesasta päästään.
Jatkuva ripuli. Käytän aina aamupäivän ulkoilurutiineihin koska kun syön niin sen jälkeen pitää olla jatkuvasti vessan vieressä loppupäivän.
Lapset on päiväunilla. Iltapäivällä mennään sit ulkoilemaan.
Inhoan kesää ja kevättä. Olisipa aina marraskuu.
Kesällä on vieläkin lämpimämpi. En silti vietä koko kesää ulkona.
En kestä aurikoa. Saan auringonpaisteesta päänsärkyä ja valoisuuskin on tuskaa. Menen kyllä ulos sitten illansuussa lähellä auringonlaskuaikaa. Melkein toivon, että olisi taas marraskuu tai edes tammikuu kun tämä valonarkuus näyttää vanhemmiten vain pahenevan. Kunpa edes typerää typerämpi kesäaika saataisiin vihdoin loppumaan, mutta ei, vaan ensi sunnuntaina se typeryys taas alkaa.
Laitan ruokaa. Teen taas pakastimen täyteen ja sen jälkeen tämän päivän ruuan. Se mennään syömään kyllä ulos, siivosin eilen terassin sitä varten.
En pysty kävelemään kunnolla ja inhoan auringonpaistetta. On paljon enemmän syitä olla sisällä kuin mennä ulos. No, syitä mennä ulos ei ole yhtään.
Saan migreenin tuosta auringon kilotuksesta
Kylmä. Menen sitten kun on +27, ja pääsee uimarannalle.
Just niin. Olen selannu sotauutisia.