Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yritys päällä 2015 (vol. 3)

30.08.2015 |

Tervetuloa mukaan vauvakuumeilemaan, jakamaan kokemuksia oireista, vippaskonsteista ja tunnekirjosta sekä piinailemaan yhdessä hyvässä hengessä, nyt jo kolmanteen ketjuun tämän vuoden puolella! :) 

Kaikki lasta yrittävät ovat tervetulleita mukaan, olit sitten yrittämässä ensimmäistä tai viidettä, juuri kaksi päivää sitten ehkäisyn jättänyt tai jo vuosia yrittänyt. Ilmoittamalla kiertopäiväsi pääset mukaan juoksevaan listaukseen.

Kommentit (1219)

141/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tunnemyrsky on kyllä ihan sietämätöntä! Viilipyttynä koittaa elää jo ties monettako kuukautta, mutta sisällä velloo ja myrskyää... Tänään kp28 ja toinen puhtaampaa puhtaampi nega :(

Vierailija
142/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi KEVÄTTÄHTI :) mä kans ärähdin noista ala peukuista. niitä ei oo kiva saada. Varsinkaan jos tulee plussa uutisia kertoon ja sit joku ääliö rupee ala peukuttaan :( meillä kans ihme flunssan oireita. Mut ei mitään kunnollista kuitenkaan. Kai se on tää syksynen ilma mikä tekee. Nyt on sit v-loppuna peittoja heilutettu et saas nähdä miten käy :)
Sipriina kp 15/29-31 yk5 (km 08/15)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovasti olen selaillut kaikkia raskausfoorumeja ja eksyin sivustolle, jossa kerrottiin vehnänalkioöljystä. Monet, jotka olivat yrittäneet 3-5 kiertoa ilman raskautumista, raskautuivat, kun aloittivat öljyn käytön! Onko muilla kokemusta siitä? Itse ajattelin käydä pullon itselleni heti ostamassa ja syönti kannattaa aloittaa kp1 aikaan, eli mulla se on keskiviikkona tai torstaina. Myös miehen kannattaa ilmeisesti syödä! Haittapuolena ilmeisesti on ei niin miellyttävä maku tässä kyseisessä öljyssä! :D

Vierailija
144/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ainakin puhuttu et vehnänalkioöljystä olis hyötyä :) kyl varmaan vois itekin kokeilla jos ny ei tähän kiertoon tärppää :) ite en oo tähän mennessä kokeillut mitään "poppas" konsteja mut eikai niistä mitään haittaakaan olis.

145/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan täällä BEMBUN infoa testin tuloksesta :) Joko olet mahtanut testata?

146/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonno: itse raskauduin kierrosta, jossa olin aloittanut ensimmäistä kertää vehnänalkioöljyn käytön. Varmaan eksyin aikoinaan samaiselle foorumille, joten siksi siitä innostuin :) Takana oli neljä yrityskiertoa, jossa kaikissa yhdynnät oli ajoitettu paremmin kuin hyvin, mutta silti ei vaan onnistanut. Tahdon uskoa, että tuosta öljystä oli apua viidennessä kierrossa ja sitä lämpimästi suosittelen! Ei siitä ainakaan haittaakaan voisi olla :) Eikä se makukaan ollut yhhhhhtään niin paha kuin mitä peloteltiin! Se maistuu kirjaimellisesti ihan vain öljylle ja vehnälle :D Tsemppiä!! :)

Vierailija
147/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ihan oikeesti vieläkö joku jaksaa ala peukuttaa? >:( ei tämmösessä keskustelussa tarvis laittaa niitä alapeukkuja ollenkaan oon sitä mieltä.

148/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä lyhyet j helpot menkat loppumassa, puh, nyt sitten harjoittelemaan sitä vauvan tekoa, jos sitten ensi kuussa onnistuttais olemaan samassa maassa tuon ihanaisen mieheni kanssa

Minä olen greippimehun lisäksi ottanut gelee royalit käyttöön, ja niissähän on myös tuota vehnänalkioöljyä eli peukut pystyyn :)

Mitä muita "poppaskonsteja" teillä on käytössä?

149/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Leona, kiva kun muistit! Testasin, ja oli aivan puhdas nega, dpo 12 siis on tänään. Osasin ehkä aavistaa, vaikka oishan se ollut hienoa saada plussa ekasta kierrosta. Testaan vielä, jos menkkoja ei ala kuulumaan! Onnea odotukseen Leonalle ja kaikille muillekin plussanneille!

150/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys..

Oloilua joka voipi liittyä myös lähestyviin kuukautisiin.

Rinnat kihelmöi, väsymystä, lievää huonoa oloa, pissattaa kaiken aikaa, janottaa, alavatsa oireita.

Jotka siis samoja kun kuukautisetkin alkaa.

Tosin rinta ja vatsaoireet alkoi ovun jälkeen.

No otin testin ja nega se mielestäni oli??

Ohessa kuva.

Huomenna aamulla vika testi ja sitte ottelen alkavaksi.

Vierailija
151/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helou!

Päätin, etten tässä kuussa stressaile "oireita" ollenkaan, eikä niitä kyllä ole ollutkaan, mutta kuinkas taas kävikään.. Nyt kp 23/27-28 (jos oikein laskin) ja eilen iski hiivan päälle. Ja tänään muuttunu tissit tulehtuneen tuntuisiks tuolta sivuilta. Että näin. Vielä pitäis perjantaihin asti odotella testausta! Siis tietty nämä voi johtua jostain ihan muustakin, mut kyllähän te tiedätte... :D

152/1219 |
06.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bembu, harmillista että oli nega. No, nyt vaan otat iisisti ja innolla uuteen kiertoon, jos tämä kierto negana pysyy. Kiitos ja tsemiä! :)

Vierailija
153/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikille :) Täällä on oikeen syksynen ilma...vettä tulee oikeen kunnolla. täällä on nyt sit ovulaatio yritetty hyödyntää oikeen kunnolla :) onko muilla tietoo miten km vaikuttaa kiertoon? Voiko ovulaatio tosiaan tulla aikasemmin? Entäs kierron pituuteen?
Sipriina kp 16/29-31 yk 5 (km 08/15)

Vierailija
154/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä olis uus kuumeilija joukkoon mukaan. Oon jo hetken aikaa lukenut teidän muiden kirjoituksia ja päätin nyt uskaltautaa siirtyä täältä taka-alalta keskusteluun mukaan.

Hurjasti onnea kaikille teille, jotka ovat plussan testiin saaneet ja tsemppiä kaikille, jotka sitä vielä yrittävät! <3

Mitkäs on mun taustat? Ollaan miehen kanssa molemmat 28-vuotiaita, yhteistä taivalta takana jo 12 vuotta. Molemmilla vakituiset työpaikat ja elämä muutenkin melko rauhallisella ja tasaisella mallilla. Oon ollut nuoruudessani aivan varma siitä, että seuraan sisarusteni jalanjälkiä ja saan ensimmäisen lapseni siinä 18-20-vuoden iässä. Näin vain on vuodet vierineet opiskelujen ja töiden merkeissä, eikä sitä vauvaa ole tullut oikeastaan edes harkittua. Toisaalta, mielestäni en olisi nuorempana edes ollut valmis äidiksi, välillä tuntuu että olenko vieläkään?! :D Viimeisen vuoden aikana on haikara vieraillut ahkerasti ystäväpiirissä ja sekös on saanut vihdoin meillekin kuumeen nousemaan. E-pillereitä söin noin kahdeksan-yhdeksän vuotta (en tarkkaan muista koska oon aloittanut) ja ne jätettiin pois kesäkuun alussa. Ensimmäisen kierron jälkeen menkat oli muutaman päivän myöhässä ja innokkaana jo testailin, mutta negahan sieltä tuli, menkat alkoi seuraavana päivänä ja sen jälkeen ovat tulleetkin päivälleen oikeaan aikaan. Toisessa kierrossa oviksen jälkeen oli vaikka mitä oireita ja elättelin jo taas toiveita että olis tärpännyt, mutta menkat tuli ajallaan. Yritys jatkuu ja toivottavasti päättyy pian onnelliseen odotukseen. :)

Elikkä siis Päivänsäde87 kp12/28 yk4.

Vierailija
155/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan kuumeileen PÄIVÄNSÄDE87 :)

156/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys "kollegat" - tulisin mukaan kuumeilemaan jos mahtuu joukkoon!

Esikoista yritämme, ikää mulla 28 v, mies vähän vanhempi, ja yrityskierto on nyt ensimmäinen. 9 vuoden pillerien käytön jälkeen tämä kierto on toinen. Positiivisin mielin olemme, sillä pillereiden jälkeen kierto käynnistyi "normaalisti" ja olen tietääkseni tuntenut ovulaation ja eka luomumenkat tulivat 31 päivän kierrolla.

Tänään on ovulaatio! Viime kierrosta huomasin, että tunnen todella kun aika on, nimittäin paineentunne ja säteilevä jomotus on jotain aivan uskomatonta. Parin päivän jälkeen tunnistan limat kuten tänä aamuna. Menkat ovat kylläkin olleet aika ookoot kivuiltaan, mutta ovulaation tuntemukset yllättivät, kun eivät ole olleet aiemmin juurikaan havaittavia.

Träkkailen WomanLogilla ja oon tykänny lyhyen käytön ajan, että sinne saa kaikki kivasti muistiin.

Tsemppiä kaikille uuteen viikkoon!

Kielokukka 28 v. KP 18/31, yk1

Vierailija
157/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa myös sinulle KIELOKUKKA :)

158/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys kaikille pitkästä aikaa! Täällä on pidetty tarkoituksella palstataukoa, mieli oli niin maassa edellisen pitkäksi venyneen kirron, lähipiirin lukuisten plussauutisten ja jo yli puoleen vuoteen venyneen oman yrityksen vuoksi.

Nyt alkaa mieli vähän kirkastumaan ja tässä kierrossa olen yrittänyt ajatella koko vauva-asiaa niin vähän kuin mahdollista. Paljonhan sitä on silti tullut mietittyä ja oviskin onneksi saatiin hyödynnettyä, nyt vaan odotellaan kuinka on käynyt. Mitään oireita ei ole havaittavissa ja yritän ottaa loppukierronkin niin rennosti ja mahdollisimman vähän asiaa ajattelematta kuin mahdollista.

Tiedän että puoli vuotta on vielä todella lyhyt aika yrittämiseen (vielä toinen puolivuotinen edessä ennen kuin tarvitsisi edes alkaa miettimään onko jokin vialla!) mutta jostain syystä viime kuukaudet ovat olleen todella raskaita ja vaikeita. Oman nyytin kaipuu on niin kova että itkettää.

Onnea kaikille plussanneille ja tervetuloa uusille kuumeilijoille! :)

159/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih... Taisi alkaa menkat, hieman etuajassa, kun ainakin viimeiset neljä kiertoa olleet sen noin 30 päivää.  Olen niitä seuraillut tuollaisen cycles -appsin avulla. Nyt vuoto on vielä kovin niukkaa, eli jos huomenna alkaa kunnon vuoto, niin kp 1 alkaa huomenna. Onkos muuten nyt kukaan päivittänyt kiertokalenteria? Voiko kuka vaan päivittää sitä?

Hieman pettymystä ilmassa on, mutta saanpahan alkaa minäkin poppaskonsteilemaan greippimehulla ja vehnänalkioöljyllä :) unohtamatta monipuolista syömistä muutenkin.

Tsemppiä kaikille tasapuolisesti yritykseen!

160/1219 |
07.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIA94, teitkö vielä perjantain jälkeen ovistestejä? Oon kuullut, että joillakin on käynyt niin, että testiin ei syystä tai toisesta ole tullut kontrolliviivan tummuista viivaa, mutta silti tummimman viivan aikaan on ollut ovis. LH-huippu kestää kyllä sen verran, että olisit sen varmasti kiinni saanut tuolla tikutustahdilla.

Tiedättekö mitä! Tässä vessassa käydessäni tuli ihan kirkasta ja venyvää limaa reilusti. Mietin, voisko se muka jo olla ovislimaa?! Sitten olis kyllä maailmankirjat sekaisin! Mullahan on ongelmana liian lyhyt luteaalivaihe, ja tänään on vasta kp 12/29…