Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla on Loro Pianan untuvatakki, takaan, että sinulla ei olisi siihen varaa

Vierailija
20.03.2022 |

Hintaa en kerro, mutta 5 numeroa siinä on euroina.

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistin sen, halvan kateuden. Säälittävää. 🙄

AP

v...u että olet nolo mukarikas:D Oikeasti rikkaat eivät ikinä tuhlaisi rahojaan noin typerästi.

Vierailija
42/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alkeelliset wannabet tunnistaa juurikin säälittävästä huomiohakuisuudesta ja vaatteilla retostelusta.

Oikeasti rikkaita et erota rivikansalaisista.

Totta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla voi olla kallis takki, mutta silti ei saa kaupasta sokeria eikä porkkanaa. Lihakin on loppu ja vessapaperia säännöstellään 😆

Wc-paperia saa jo, pankkiautomaatit on auki.

Vierailija
44/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka tyhmä voi ihminen olla. Ensinnäkin että hankkii tuollaisen takin ja toiseksi lesoilee sillä jollain hikisellä vauvapalstalla. 

Pitäisikö sun ap hankkia jotain oikeata sisältöä elämääsi.

Kuinka tyhmä voi ihminen olla. Nielee ilmiselvän provon sellaisenaan.

Vierailija
45/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se päällä on lorotella. Älä silti julkisesti, ethän?

Vierailija
46/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP:lla voi olla kallis takki, mutta silti ei saa kaupasta sokeria eikä porkkanaa. Lihakin on loppu ja vessapaperia säännöstellään 😆

Wc-paperia saa jo, pankkiautomaatit on auki.

Setelipaino on paiskinut ylitöitä?

Vierailija
47/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on untuvatakki josta työkaveri sanoi jo 30 vuotta sitten että näytän pulimummolta se päällä. Älyttömän kevyt ja mukava, mutta käytössä vain harvoin, koska ei niin lämmintä tarvita nykyisin.

Vierailija
48/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai luoja. ihmiset reagoi tosissaan vaikka ap:n tarkoitus oli vain tuoda esille mikä ja minkä hintainen takki Putinilla on. LOL.

Vierailija
49/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on horsey jacket, käytettynä ostin. ei ihan samaa hintaluokkaa kuitenkaan

Vierailija
50/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai luoja. ihmiset reagoi tosissaan vaikka ap:n tarkoitus oli vain tuoda esille mikä ja minkä hintainen takki Putinilla on. LOL.

Luulitko sinä että ihmiset vastasivat tosissaan 🙄 ehkä sinun ei kannattaisi ryhtyä leikkiin jos et osaa.

Vierailija
51/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, oikeassa olet, ei olisikaan varaa. Ostan niitä joihin minulla on varaa, eikä kylmä ole talvella päässyt siitä(kään) huolimatta yllättämään. Ja jos minulla olisi varaa, niin en ehkä heti ensimmäisenä sitä rahaa takkiin laittaisi. Toivottavasti olet muuten onnellinen😊

Vierailija
52/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on untuvatakki josta työkaveri sanoi jo 30 vuotta sitten että näytän pulimummolta se päällä. Älyttömän kevyt ja mukava, mutta käytössä vain harvoin, koska ei niin lämmintä tarvita nykyisin.

Saattaa se tosin olla jo venäläisen yhden kuukausipalkan arvoinen

Vierailija
53/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin tyhmä ja jälkeenjäänyt kun et ymmärrä ettet ole ainoa ihminen maailmassa joka tienaa niin paljon että voi ostaa kymppitonnien takin? Helposti pystyisin maksamaan takin käteisellä ja niin pystyisi moni muukin palstalainen. 

Vierailija
54/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi PITÄÄ ostaa 5 numeroisia takkeja, sellaiset takit eivät kauaa kestä. Sitten itketään kun takit menevät hajalle. Alestakin löytyy hyviä ja kestäviä takkeja, hukkaan heitettyä rahaa... sen rahan voi käyttää ruokaan ja asumiseen. En ole kateellinen takista, ihmettelen vain.

Vierailija
55/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hitto. En käsitä mikä siinä takissa maksaa, ellei sitten näin suomalaisittain hupaisan kuuloinen nimi. Muodoton möltti kangasta ja täytemateriaalia, aivan kuten 99% kaikista toppavaatteista.

Mutta jos tykkää näyttää laitapuolenkulkijalta ja vielä maksaa siitä, ei se mun ongelma oo.

Vierailija
56/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aistin sen, halvan kateuden. Säälittävää. 🙄

AP

Mikäs on Olli Karkin tyttiksenä vielä hetken aikaa leveillä, mutta kun muoti muuttuu niin nopeaan...

Vierailija
57/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollut ikinä edes kuullut koko merkistä, ennen kuin putler esiintyi siinä ja aiheutti kohun pröystäilyllään.

En usko että merkin suosio tuosta ainakaan nousee.

Vierailija
58/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaan että ei kiinnosta.

Vierailija
59/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 9 velatonta omistusasuntoa Tampereella. Ei ole varaa toppatakkiin...

Vierailija
60/97 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kuullut tuollaisesta merkistä, mahtaa olla sitten kallis merkki. Toivottavasti on edes eettistä untuvaa. Itse ostan talvitakkini vaikka Tokmannilta tai Citymarketista, en tiedä minkä merkkisiä ne on, mutta alle satasella pitäisi pärjätä, en halua tuhlata vaatteesta enempää. Untuvatuotteita en osta, ellei ole eettistä.