Minulla on Loro Pianan untuvatakki, takaan, että sinulla ei olisi siihen varaa
Hintaa en kerro, mutta 5 numeroa siinä on euroina.
Kommentit (97)
Kuka ostaa moisen takin jota ei voi pestä kuin kuivapesulla?
Jos takki on noin kallis, niin kyllä untuvat pitäisi olla kerätty erikoisen hellävaraisesti eli vaikka niistä untuvista, jotka linnulta on itsekseen pudonnut. Haahkan untuvia kerätään pesistä, mutta nekin lintu itse tarvitsisi peremmin.
Ei ole ap:llakaan. Ei takkia, eikä varaa.
No, mikä kenellekin on sama kuin ihmisarvo, ja muutenkin elämässä tärkeät asiat.
Minulla on nykyisin sellainen tapa, että mietin tarkkaan, tarvinko jotain. Jos minulla on vanha ja siisti tavara, en osta uutta, koska en tarvi sitä. Varsinkaan leuhkiakseni en tuhlaa uuteen. Sinulla ap on huono itsetunto, jos tarvit tavaraa nostaaksesi sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka ostaa moisen takin jota ei voi pestä kuin kuivapesulla?
No eiköhän heillä ole varaa pesettää ne pesulassa. Mä pesetän muutenkin takkini ja juhlapukuni, vaikkei viisinumeroisia summia ole maksaneetkaan. Eikö sulla ole mitään kuivapestäviä vaatteita?
Vierailija kirjoitti:
No, mikä kenellekin on sama kuin ihmisarvo, ja muutenkin elämässä tärkeät asiat.
Minulla on nykyisin sellainen tapa, että mietin tarkkaan, tarvinko jotain. Jos minulla on vanha ja siisti tavara, en osta uutta, koska en tarvi sitä. Varsinkaan leuhkiakseni en tuhlaa uuteen. Sinulla ap on huono itsetunto, jos tarvit tavaraa nostaaksesi sitä.
Tarvita. Tarvitsenko, tarvitse, tarvitset.
SE EI OLE SEN : Kummonen pesee niin jo " PLÄTS" siitä tulee samalla lailla kevytvsnutakki!🤓😃🤗
En osta vaatteita koskaan hinnan perusteella, vaan ostan mistä tykkään:) Tuota Loron takkia en ostaisi on mun mielestä ruma.
No on varaa,mutta en en ikimaailmassa laittaisi mihinkään rättiin tuollaista summaa.Tuskin on yhtään nätimpikään kun mun nykyinen alle satasen takki.
Untuvatakki on rikos lintuja kohtaan. En hyväksy niitä.
Hyvä, kun olet ostanut kalliin untuva takin. Kalliiden untuvat on kynitty kuolleelta eläimeltä. Halpis untuvatakit on kuulemma kynitty eläviltä. Sen vuoksi se tulee halvemmaksi , kun sama eläin saadaan kynittyä moneen kertaan.
Mä oon hihitellyt tälle aloitukselle koko aamun. Siis kuinka tyhjää ja yksinäistä täytyy ap:n elämän olla että pitää kehuskella jollain untuvatakilla anonyymillä vauvapalstalla.
Laittaisit edes kuvan niin voitaisiin kaikki yhdessä kadehtia. Siis sellainen kuva jossa sulla on takki päällä ja pidät kädessä lappua jossa lukee Terkkuja AV:lle ja päivämäärä.
Samaa mieltä, kun on ainoastaan kehua vaatteillaan, niin täytyy sanoa, että ap on aika köyhä ihminen. Toivon, että hankit sellaisen elämän, josta oikeasti olet ylpeä. Siis rakkautta peliin. Koska vaatteet ja materia on rakkauden korvike. Ehkä ap et sitä oikeaa rakkautta ole saanut koskaan? Joten ap opettele rakastamaan itseäsi sellaisena kuin olet ja tutustu itseesi, kun nyt on aikaa opiskella tuntemaan itsensä tämän koronan myötä. Ne vaatteet eivät oikeasti merkitse mitään, ei hyvä titteli, tai millaisessa talossa asut. Se oikea rakkaus ja arvostus lähtee sinusta itsestäsi. Ehkä et edes tunne itseäsi, jos arvostat materiaa. Joten kehoitan sinua meditoimaan ja hiljentymään ja kuulemaan, kuka oikeasti olet? Ehkä opit rakastaan itseäsi enemmän, etkä arvota toisia pukeutumisen suhteen? Koska jos tiedät, niin kaikki materia häviää joku päivä, niitä et saa haudallesi. Joten kasvat enemmän itsetuntoasi ja rakkautta, koska mikään niistä ei koskaan häviä sinusta pois.