Minulla on Loro Pianan untuvatakki, takaan, että sinulla ei olisi siihen varaa
Hintaa en kerro, mutta 5 numeroa siinä on euroina.
Kommentit (97)
En ole ostanut enää vuosiin muita kuin tavallisia talvitakkeja toppavuorella. Riittää hyvin suomen talveen. Untuvatakit on niin Michelin ukkomaisia.
Kaikki noi loro pianan vaatteet ovat keksitty aikaisemmin ja ovat ihan tavallisen yksinkertaisia. Kävin loro pianan nettikaupassa huvikseni. Ainoa mikä poikkeaa muista vastaavista on hinta. Kyllä tyhmää taas kusetetaan. Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa.
Veikkaan että todellisuudessa Ap ei omista edes päällään olevaa paitaansa.
Apinaa koijataan, apinaa pumpataan....
Meidänkin kylillä kävi sellainen Iltalialaisukko pakettiautolla kauppaamassa noita P-pysäkillä.
Me muut naurettiin sille. Sinä sitten ostit. Ja nyt on äitisi asunto vasaran alla.
Minullapa on Sievin turvakengät. Siitäs saitte!
On mulla paljo muutaki.
Minä olla kallis untuvataki. Kela anta harkintavara. T. Abdi
Miulla On aidot Vladidaksen lenkkarit. Neljällä raidalla.
Oli muuten kallliiiit.
Ja ostin mie aidon Rölexinkin Thaimaasta. Sain aika halavalla. Tosin siitä loppu patterista virta, ja pikkasen siitä tulee ihottumaa käteen.
Minulla on kaksi, lahjaksi tehtaalta olen molemmat saanut, nuo on ne kalleimmat mallit, yhteensä varmaan yli 35 000, en ole koskaan päälläni niitä käyttänyt. Pitääkinpä laittaa ne johonkuin luksuskirpparille myyntiin, kun nyt sattuu tuo nimi olemaan ihmisten mielessä. Kiitos kun muistutit.
🤣
Kuunka tyhmä pitää ihmisen olla
Mietit tätä varmaan usein
Ihan hyvin olisi varaa hankkia em. merkkinen takki. En vaan näe mitään järkeä maksaa takista noin paljon. Sitäpaitsi, se kuitenkin pöllittäisiin tai ryöstettäisiin päältä.
Ap on provo. Selvästi, joten ei kannata provosoitua.
Mulla on vanha ja kulahtanut Canada Goose, jolla pärjään hyvin ulkoillessa. Siistit talvitakit taas on villakangasta, ei mitään muodottomia untsikoita. Enkä muutenkaan näe mitään syytä maksaa merkistä noin älyttömiä summia. Olisit ap mieluummin sijoittanut sen kymppitonnin, niin siitä olisi iloa paljon pidempään.
Joo, nähtiin jo lehtikuvista kun keikistelit takki päällä puhumassa kuulemaan väkisin tuoduille kuulijoille siellä urheilustadionilla…
Tiedän mitä maksaa euroissa mutta kertoisitko paljonko a), maksoi ruplissa ennen 24.2.22 ja b) maksaa nyt?
Samannäköisiä takkeja on kaikki nettikaupat pullollaan. Vain tyhmä maksaa takista noin paljon kun h&m: ltä saa samannäköisiä pilkkahintaan ja tuolla hinnalla koko perheelle koko vaatetus pitkäksi aikaa kenkiä myöten. Ja laadusta sanoisin, hinta ei ole mikään tae hyvästä laadusta.