Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PIDÄN sairaanhoitajan palkkaani oikein hyvänä 3618e kkk

Sisar valkoinen
20.03.2022 |

Ihmettelen kollegoitani. Minusta palkkamme on hyvä. Koulutukseen nähden. Saan yli 3600e kk. Olen siitä hyvin kiitollinen enkä hyväksy lakkoa.

Kommentit (162)

Vierailija
1/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa sinulle, jos olet tyytyväinen. Itse sairaanhoitajana saan bruttona 2640 euroa/kk ja en ole tyytyväinen.

Vierailija
2/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinäkin summassa meillä veronmaksajilla jo maksamista.

Varsinkin kun omat tulot ovat alle puolet tuosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo sh palkaksi ihan hyvä. Itse olen kebabravintolantyöntekijä ja saan 2400€ brutto.

Koulutus pk.

Vierailija
4/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikaa. Kannatan kuntien palkkaharmonisaatiosuunnitelmaa. Kunnilla on paljon laahaavia matalapalkka-aloja.

Vierailija
5/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä palkka, kun ei ole edes akateeminen koulutus taustalla. Moni akateeminen tienaa vähemmän, esim. papit.

Vierailija
6/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se paljon vaipanvaihdosta.

Vierailija
7/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, mä saan osastonhoitajina 3100€/kk

Vierailija
8/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa sinulle, jos olet tyytyväinen. Itse sairaanhoitajana saan bruttona 2640 euroa/kk ja en ole tyytyväinen.

Anteeksi, miksi et ole tyytyväinen? Onko summa vakiona joka kuukausi tuon? Sulla ei siis ole niitä kuuluisia lisiä tai ylitöitä ikinä? Jos tuo on pohjapalkka, on se koulutukseen nähden oikein hyvä.

Vierailija
9/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuossa kaikki vuorolisät mukana?

Vierailija
10/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoalan palkoista valittavat henkilöt ilmoittavat palkakseen aina sen peruspalkan ilman lisiä ja vertaavat muiden alojen plkkoihin, jotka ilmoitetaan lisineen. Itse olen akateemisesti koulutettu ja 20 v. työtä tehnyt. Hoitoalan logiikalla voisin ilmoittaa palkakseni 2100e.

Vierailija
11/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se paljon vaipanvaihdosta.

Törkeetä tekstiä. Jos joudut joskus sairaalahoitoon niin voi mieli muuttua.

Vierailija
12/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kaupan kassa ja saan alle kaks tonnia täysistä tunneista. Pitäs varmaan opiskella sairaanhoitajaksi jos niillä on oikeesti tommoset palkat :D

Vierailija
13/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo ihan mukavalla tasolla, minäki pidän omaani tradenomina ihan siedettävänä. Joku lastentarhaope akateemisena saa puolet siitä.

Vierailija
14/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla liksalla toivottavasti käytät työaikaasi potilaiden parissa. Etkä istu kollegoiden kanssa yhteistilassa rupatellen, niin että potilaan vieras joutuu ovella odottamaan kunnes tarinatuokionne päättyy...

Vierailija
15/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Ja nuo haluu lisää palkkaa hamennä lakkoon?

En koskaan perehtynyt alan pallkoihin, mutta jos AP palkka on normi, niin sit on enemmän kuin hyvä palkkaa tehtävään nähden.

Olen asiantuntija ja saan 5800. Hoitoalan palkat liian suuret tai minun liian alhainen.

Vierailija
16/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon kaupan kassa ja saan alle kaks tonnia täysistä tunneista. Pitäs varmaan opiskella sairaanhoitajaksi jos niillä on oikeesti tommoset palkat :D

Suosittelen! Tuollainen palkka toisaalta edellyttää kolmivuorotyötä, mihin kaikki eivät sovellu. Toki nykyisin kaupan alallakin on kolmivuorotyötä tarjolla niin ehkä sinulla on siitä jo kokemusta.

Vierailija
17/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sen arvoinen. 

Vierailija
18/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen lähihoitaja ja saan alle kaks tonnia käteen täysistä tunneista epäsäännöllisessä kolmivuorotyössä. Onneksi kohta ohi on ja uusi työ kutsuu ihan toisella alalla.

Vierailija
19/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Anteeksi, miksi et ole tyytyväinen? Onko summa vakiona joka kuukausi tuon? Sulla ei siis ole niitä kuuluisia lisiä tai ylitöitä ikinä? Jos tuo on pohjapalkka, on se koulutukseen nähden oikein hyvä.

Ei ole lisiä, työaikani on pääsääntöisesti 7 - 15. Pyrin myös lähtemään töistä kun työaika loppuu, kun on muutakin elämää. Toki joskus on pakko jäädä ylitöihin kun työtehtäväni on sellainen, ettei kukaan muukaan kesken jääviä töitä jatka, mutta tosiaan pyrin välttämään. Työni on todella vastuullista ja stressaavaa enkä koe tällä hetkellä rahallista korvausta siitä riittäväksi.

Vierailija
20/162 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitoalan palkoista valittavat henkilöt ilmoittavat palkakseen aina sen peruspalkan ilman lisiä ja vertaavat muiden alojen plkkoihin, jotka ilmoitetaan lisineen. Itse olen akateemisesti koulutettu ja 20 v. työtä tehnyt. Hoitoalan logiikalla voisin ilmoittaa palkakseni 2100e.

?? Läheskään kaikki eivät saa mitään lisiä. Minun bruttopalkkani on tuo 2100 enkä saa mitään siihen päälle.