Tapailemani mies halveksuu ammattiani...
Tämä tuli ilmi yhdessä keskustelussa. En ole siis kertonut hänelle ammattiani enkä nyt ainakaan voi kertoa. Hänen mielestään ammattini on luusereiden hommaa. Toisaalta jos kertoisin niin hän saisi hyvän syyn jättää minut eikä minun tarvitsisi hoitaa ns. likaista osuutta? Apua!
Kommentit (74)
8 on tietty itsekin se lyhyt, kalju yms... Tai ainakin kalju :D.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:53"]Tämä tuli ilmi yhdessä keskustelussa. En ole siis kertonut hänelle ammattiani enkä nyt ainakaan voi kertoa. Hänen mielestään ammattini on luusereiden hommaa. Toisaalta jos kertoisin niin hän saisi hyvän syyn jättää minut eikä minun tarvitsisi hoitaa ns. likaista osuutta? Apua!
[/quote]
Jos äijä itse on työtön, sano että roskakuski sentään tienaa rahaa
Jätä se ja jos tivaa syytä niin sano ettet voi sietää työttömiä lusmuja
Iholla-sarjassa oli se symppis roskakuski. Sen jälkeen olen arvostanut roskakuskeja.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:20"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:07"]Mulle kävi noin, kun olin juuri tavannut uuden kivan miehen, niin hän haukkui joitakin ihmisiä, että "ovat varmaan töissä jossain *toimiala*". Ja tietnenkin vanhempani ovat ko. toimialalla töissä. Enpä vähän sen jälkeen uskaltanut kertoa, mitä vanhempani tekevät, kun kysyi. [/quote] Mikset? Haluatko niin kovin miellyttää miestä ettet voi kertoa vanhempiesi ammattia, jos se ei ole miehen mieleen? Ihme vässykkä tossu.
[/quote]
kerroin kyllä, mutta se kesti muutaman viikon. Tuli niin lyöty olo.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:14"]
Mies on tällä hetkellä työtön mutta oli pitkään ravintolakokki.
ap
[/quote]
No luulisi kokille töitä löytyvän, niistähän on kuulemma jopa pulaa... Jos ei muka löydy, niin siinä miehessä itsessään on jotain vikaa.
Sano sille että häivy :(|): -uun paustinpannuinesi.
Vai oliko se toisinpäin että sinä työtön ravintolakokki ja miesystäväsi roskakuski?
Vai...
Olen kuullut että puutarha-alan töissä on alimmillaan 6e tunti palkat. Eikö roskakuskit kuitenkin tienaa yli 12e tunti?
Minä itse en valitettavasti voisi ryhtyä suhteeseen alipalkatun ihmisen kanssa, koska elämässä tulee kustannuksia. Ehkä työttömän kanssa voisi seurustella, mutta työstään väsynyt alipalkattu henkilö jonka vapaa-aika on rajallinen ei kuulosta hyvältä. Tavallaan ymmärrän miestä.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:16"]
Ketju, jossa esitin faktoja poistui.
Sisältö oli:
'
Afrikalla on luonnonvaroja, Suomella ei.
Suomalaiset ei ole vastuussa Afrikan ongelmista, Suomella ei ole ollut siirtomaita tai orjia.
Emme siis ole tehneet mitään väärää.
Sen sijaa Afrikkalaiset ovat itse tuhonneet maansa.
Omatuntomme on puhdas, emmekä ole afrikkalaisille mitään velkaa.
Afrikkalaisten oma suku, kunta, valtio, ja maanosa on vastuussa Afrikan tapahtumista.
Suomalaiset ovat rakentaneet maansa, maksaneet veronsa ja pitävät huolta maastaan, siksi täällä on hyvä olla.
Emme tarvitse maahan elintasopakolaisia tuhoamaan kaikkea mitä olemme saavuttaneet.
Jo nyt yhteiskuntarauha on monilta osin menetetty ja ihmiset pelkää liikkua ulkona.
[/quote]
Puhut täyttä asiaa. Voi kun tuon tajuaisi nuo päättäjätkin sekä Suomessa että EU:ssa.
Mies on tällä hetkellä työtön mutta oli pitkään ravintolakokki.
ap
[/quote]
Pyydä miestäsi kuvittelemaan miten ravintolalle pitkässä juoksussa kävisi jos roskakuskeja ei olisi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:29"]
Olen kuullut että puutarha-alan töissä on alimmillaan 6e tunti palkat.
[/quote]
öö ei mene oikein tessin mukaan nuo palkat :o
no eipä kuulosta miltään potenttiaaliselta aviomieheltä jos alkaa haukkumaan sun työtä ja on vieläpä itse työtön.
Ainoastaan typerykset ja idiootit halveksivat roskakuskeja. Kyllä roskakuski aina jonkun julkisen sektorin kampaviinerin mussuttajan voittaa!
[/quote]
Täh? Miksi tämä kommentti on saanut noin paljon yläpeukutuksia?
Veikkaan että hän on möläyttänyt sen aivan ajattelematta ja katuisi ja häpeäisi sanomisiaan, jos juttelisit hänen kanssaan.
Sori ap, mutta ei tuo hyvää lupaa.
Seurustelin joskus opiskelijan kanssa, joka halveksi mm. kaupankassoja, tarjoilijoita ja muitakin ns. duunariammatteja. Miehellä itsellään oli taustallaan ammatillinen tutkinto, jonka jälkeen oli keskeyttänyt parikin muuta koulutusta.
Niinpä sitten keskeytti meneillään olleen amk-koulutuksensakin, kun tarkoitus oli hakea yliopistoon. Puhetta riitti yliopistoon hakemisesta, mutta pääsykokeisiin ei mennyt. Työttömänä oli useamman kuukauden ja aina riitti syitä, miksei voinut hakea töitä.
Tämä mies oli olevinaan "liian hieno" tekemään mitään duunaritöitä, mutta opinnotkaan eivät alkuvaiheen jälkeen luistaneet, joten niihin "hänelle sopiviin" töihin ei ollut pääsyä. Kumma vaan, että työttömyydessään ei nähnyt mitään outoa, vaan jatkoi muiden tekemän työn halveksimista.
Enää emme ole suhteessa, sillä tuo muiden halveksunta ei ollut ainoa hänen oudoista puolistaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:07"]
Tapaus tuli ilmi kun kaupan edessä metelöi nuorisojoukko ja mies tuhahti "Mitäköhän noistakin isona tulee, jotain roskakuskeja varmaan"
[/quote]
Mies ei halveksu ammattiasi eikä varmasti tule jättämään sinua sen vuoksi! Tuo on yleinen sammakko, moni tietämätön käyttää roskakuskia kuvaamaan ns. roska-ammattia, koska se on nimellisesti osuva. Tein tuota itsekin lapsena, koska kaikki muutkin toimivat niin, mutta minun kohdallani se ei onneksi jäänyt tavaksi.
Oikeasti jäteauton kuljetus on tietenkin arvokasta ja käsittääkseni suhteellisen hyväpalkkaistakin työtä, ja moni roskakuski-sammakkoja laukova yleensä sulattaa tuon faktan nopeasti ja alkaa haukkua sitten vaikka työttömiä, jos jotain kautta pitää oma turhautuminen vielä purkaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:46"]
Ainoastaan typerykset ja idiootit halveksivat roskakuskeja. Kyllä roskakuski aina jonkun julkisen sektorin kampaviinerin mussuttajan voittaa!
[/quote]
Täh? Miksi tämä kommentti on saanut noin paljon yläpeukutuksia?
[/quote]
Koska se on totta. Suomessa on instituuteittain turhia julkisen sektorin kampaviinerin mussuttajia mutta roskakuskien työ on käytännössä elintärkeä toimivan yhteiskunnan kannalta. Ja se tulee jatkossa olemaan vielä tärkeämpää ja arvostetumpaa koska siihen liittyy yhä enenevässä määrin rajallisten raaka-aineiden kierrätys uusiokäyttöön.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:33"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:29"]
Olen kuullut että puutarha-alan töissä on alimmillaan 6e tunti palkat.
[/quote]
öö ei mene oikein tessin mukaan nuo palkat :o
[/quote]
Ei tessiä kukaan kuuntele nykyään. Harva saa ylitöistäkään sovittua korotusta.
Siksi tässä maassa on niin paljon työttömyyttä. Hyvää laillista työpaikkaa on vaikea löytää
Hyvä roskakuskihan hoitaa sen huonon ravintolakokin (ei voi olla huippu, jos on työtön) aiheuttaman jätevuoren :-)))). Sitä paitsi roskakuskihan on itseasiassa ympäristöhuoltaja, jos hoitaa kaikki lajiteltujen jätteiden kuljetukset oikeisiin osoitteisiin, jälkikäsittelyyn.
TYÖTTÖMÄLLÄ ei varmaan ole paljon varaa arvostella sinun TYÖTÄSI