Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailemani mies halveksuu ammattiani...

Vierailija
30.08.2015 |

Tämä tuli ilmi yhdessä keskustelussa. En ole siis kertonut hänelle ammattiani enkä nyt ainakaan voi kertoa. Hänen mielestään ammattini on luusereiden hommaa. Toisaalta jos kertoisin niin hän saisi hyvän syyn jättää minut eikä minun tarvitsisi hoitaa ns. likaista osuutta? Apua!

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ammatti? Tankotanssija?

Vierailija
2/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro toki; me ei voida varmaan jatkaa yhdessä kun mä oon *ammatti tähän*. Se saa siinä näpäytyksen jos se muuten sinusta tykkää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerro se ammatti? Miksi halveksii?

Vierailija
4/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullinen nainen?

Vierailija
5/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siwan kassa?

Vierailija
6/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleehan se joskus ilmi kuitenkin. Kun mies tutustuu sinuun paremmin, hän ehkä muuttaa käsityksiään, kun paljastat ammattisi. Mitä mies itse tekee työkseen? Entä sinä?

Vierailija
7/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin luultavasti halveksut lyhyitä, kaljuuntuneita, ujoja tai köyhiä miehiä. Se on sinusta ja useimmista siskoistasi vieläpä ihan ok. Mitäs ovat sellaisia, oma vika.

Hyvä vain, että vakka on kantensa löytänyt tällä kertaa,

Vierailija
8/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo paljon ihmisestä jos halveksii muita työn perusteella! Ei sinun tarvitse kertoa tai sanoa mitään vaan lakkaa vaan pitämästä yhteyttä etkä halua tavata jos perään soittelee. Jos mies tivaa syytä niin sanoa että hänellä on niin tylsä työ ettet jaksa häntä enää katsella ;)

Vierailija
9/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:56"]Mikä ammatti? Tankotanssija?
[/quote]

Halveksuuko joku oikeasti tankotanssia? Eihän sitä tee esiintyjänä työkseen kuin ehkä max. 5 ihmistä koko Suomessa :o Opettajia sitten useampi, mut ammattinimike ei silloin varmaan ole mikään tankotanssija.

Vai sekoitettiinkohan tässä nyt taas tankotanssi strippaamiseen....

Vierailija
10/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotaan nyt sitten, roskakuski

ap

Vierailija
11/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:05"]Kerrotaan nyt sitten, roskakuski

ap
[/quote]

Mutta tuohan on oikein hyvä ammatti. Ilman sinua hukkuisi roskaan.

Vierailija
12/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi noin, kun olin juuri tavannut uuden kivan miehen, niin hän haukkui joitakin ihmisiä, että "ovat varmaan töissä jossain *toimiala*".  Ja tietnenkin vanhempani ovat ko. toimialalla töissä.  Enpä vähän sen jälkeen uskaltanut kertoa, mitä vanhempani tekevät, kun kysyi. 

Vierailija
13/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus tuli ilmi kun kaupan edessä metelöi nuorisojoukko ja mies tuhahti "Mitäköhän noistakin isona tulee, jotain roskakuskeja varmaan"

8, en halveksu lyhyitä, ujoja, köyhiä  tai kaljuja miehiä. Mistä tuo ajatus päähäsi tuli?

ap

Vierailija
14/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:07"]

Tapaus tuli ilmi kun kaupan edessä metelöi nuorisojoukko ja mies tuhahti "Mitäköhän noistakin isona tulee, jotain roskakuskeja varmaan"

8, en halveksu lyhyitä, ujoja, köyhiä  tai kaljuja miehiä. Mistä tuo ajatus päähäsi tuli?

ap

[/quote]

Ihan vaan tuhansista lukemistani AV-viesteistä, kaupungilla vietetyistä tunneista, deittipalveluista, lehdistä ja kavereiden kokemuksista. Hienoa, jos olin tällä kertaa väärässä.

Vierailija
15/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs mies on ammatiltaan?

Vierailija
16/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa no itse en viitsisi seurustella tuollaisen miehen kanssa. Halveksitko itse omaa ammattiasi- jos et, niin miksi pitäisi yrittää ko. miestä miellyttää (ja hävetä itseään ja ammattiaan, jossa ei ole mitään häpeämistä).

Vierailija
17/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan typerykset ja idiootit halveksivat roskakuskeja. Kyllä roskakuski aina jonkun julkisen sektorin kampaviinerin mussuttajan voittaa!

Vierailija
18/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on tällä hetkellä työtön mutta oli pitkään ravintolakokki.

ap

Vierailija
19/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:53"]

Tämä tuli ilmi yhdessä keskustelussa. En ole siis kertonut hänelle ammattiani enkä nyt ainakaan voi kertoa. Hänen mielestään ammattini on luusereiden hommaa. Toisaalta jos kertoisin niin hän saisi hyvän syyn jättää minut eikä minun tarvitsisi hoitaa ns. likaista osuutta? Apua!

[/quote]

Sama juttu. Olen puutarhuri ja se on tunnetusti maahanmuuttajien orjatyötä. Pieni palkkani vaivaa miestäni. Pidän työstäni mutta olsiihan se hyvä jos palkka olisi sellainen että jäisi rahaa vuokran jälkeen elämiseen.

Vierailija
20/74 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 12:07"]Mulle kävi noin, kun olin juuri tavannut uuden kivan miehen, niin hän haukkui joitakin ihmisiä, että "ovat varmaan töissä jossain *toimiala*".  Ja tietnenkin vanhempani ovat ko. toimialalla töissä.  Enpä vähän sen jälkeen uskaltanut kertoa, mitä vanhempani tekevät, kun kysyi. 
[/quote]

Mikset? Haluatko niin kovin miellyttää miestä ettet voi kertoa vanhempiesi ammattia, jos se ei ole miehen mieleen? Ihme vässykkä tossu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi