Jos blogilla 200 lukijaa..
..eli bloggerin kautta lukevaa, onko se sinun mielestä paljon vai vähän?
Kommentit (13)
Vähän. Kävijämäärä luultavasti slle 1000 uniikkia viikossa eli vähän.
Kuinka niin?
Vuodatuksessa ei ole niitä lukijoita, mutta omilta sivuilta näkee, paljonko porukkaa käy katsomassa. Yleensä mulla käy 500-3000, eilen jostain syystä 5000. Eikä blogini lukeudu edes alansa suosituimpiin.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:32"]Vähän. Kävijämäärä luultavasti slle 1000 uniikkia viikossa eli vähän.
Kuinka niin?
[/quote]
Eräs bloggaaja jolla on noin 170 blogger lukijaa, pitää itseään niiiin bloggaajana ja kirjoittaa usein "tekevänsä töitä" .. Naurattaa koska mun mielestä 200:kin on vähän ja tää kuvittele itsestään kyllä liikoja.
Halusin vaan tietää mitä muut mieltä!
Ap
Chicago-Iidalla on 14 lukijaa ja silti pitää itseään ammattibloggaajana :D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:07"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 10:32"]Vähän. Kävijämäärä luultavasti slle 1000 uniikkia viikossa eli vähän. Kuinka niin? [/quote] Eräs bloggaaja jolla on noin 170 blogger lukijaa, pitää itseään niiiin bloggaajana ja kirjoittaa usein "tekevänsä töitä" .. Naurattaa koska mun mielestä 200:kin on vähän ja tää kuvittele itsestään kyllä liikoja. Halusin vaan tietää mitä muut mieltä! Ap
[/quote]Ei niillä "lukijoiden" määrällä ole mitään tekemistä oikeasti blogia lukevien kanssa. Kunhan on joskus tullut klikanneeksi itsensä jonkun blogin lukijaksi, vaikka kun on ollut ihan uusi blogi kyseessä, haluaa vähän boostata. Myöhemmin sitä lukee oman suosikkilistan kautta, jos lukee. Älä turhaan ole vahingoniloinen :)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:08"]
[/quote]No eikä pidä.
Minulla on 400 bloggertilaajaa ja uniikkeja kävijöitä viikossa melkein 10 000. Eli ihan ei noin suoraviivaisesti kannata laskeskella.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:08"]
[/quote]No eikä pidä.
[/quote]
Pitäähän. Blogi linkattu instaan ja käyttäytyy kuin olisi joku merkittäväkin bloggaaja. "Multa on toivottu postausta tästä ja tästä" no eikä ole, ketään ei kiinnosta tuo blogi.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:08"] Chicago-Iidalla on 14 lukijaa ja silti pitää itseään ammattibloggaajana :D [/quote]No eikä pidä. [/quote] Pitäähän. Blogi linkattu instaan ja käyttäytyy kuin olisi joku merkittäväkin bloggaaja. "Multa on toivottu postausta tästä ja tästä" no eikä ole, ketään ei kiinnosta tuo blogi.
[/quote]Heh, sitten minäkin olen ammattibloggaaja, tottakai linkkaan blogini instaan ja twitteriin, se on kato sitä somea.
ämmät hourailemassa tyhjänpäiväisyyksistä.
Kinastelkaa sit.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:16"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 11:08"] Chicago-Iidalla on 14 lukijaa ja silti pitää itseään ammattibloggaajana :D [/quote]No eikä pidä. [/quote] Pitäähän. Blogi linkattu instaan ja käyttäytyy kuin olisi joku merkittäväkin bloggaaja. "Multa on toivottu postausta tästä ja tästä" no eikä ole, ketään ei kiinnosta tuo blogi.
[/quote]
Ha! Oon monesti kiinnittänyt huomiota kuinka anonyymi toivoo että voitko tehdä postauksen tyyliin lempi huulipunistas, tai jonkun haasteen mihin yleensä toinen bloggaaja haastaa. Sitten Iida tekee sen heti seuraavana päivänä. Taitaa itse kommentoida anonyymisti itselleen nuo toiveet jos haluaa postata jostakin aiheesta ja yrittää vain näyttää suositulta.
Blogit on jo ihan out.