Biologinen kello uhmaa vielä intersektionaalista voittoa miehistä
Onhan se harmillista, kun naiset haluaa kuitenkin lapsia ja perheen, kodin ja rakkauden, jatkuvuuden. Onneksi muutama sukupolvi on saatu pois tästä patriarkaaisesta sorron konstruktiosta. Tarvitsemme lisää vertaistukea naisille, jotka ovat alkaneet epäröidä faktaa, missä elämä on vaan parempi ilman miehiä.
Kommentit (40)
Jos ei Alfaa saa on parempi kuolla ilman lapsia.
Olen feministi ja ollut parisuhteessa saman miehen kanssa 21 vuotta. Ensimmäisen lapsemme saadessamme olin 36-vuotias, seuraavan 39 ja viimeisen - joka oli yllätysvauva, 41-vuotiaana.
Ihan onnellisena olen elänyt feministin elämää hyvässä parisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Alfa, jokin turri?
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta Alfa on usein juuri se toksinen maskuliini. Parempi ilman sitä.
Suomalaiset miehet ovat omega-miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Olen feministi ja ollut parisuhteessa saman miehen kanssa 21 vuotta. Ensimmäisen lapsemme saadessamme olin 36-vuotias, seuraavan 39 ja viimeisen - joka oli yllätysvauva, 41-vuotiaana.
Ihan onnellisena olen elänyt feministin elämää hyvässä parisuhteessa.
Kiva, mutta sehän ei tarkoita sitä, etteikö ideologia selvästi ohjaisi pois konservatiivisesta perhekäsityksestä.
Et tajua mikä on biologinen kello etkä tiedä mitä on intersektionaalisuus, mutta kuitenkin sönkötät täällä. Miksi? Kerropa ihan avoimesti, niin keskustellaan aiheesta ilman pilkkaa!
Intersektionaalinen ideologia toimii hyvin. Syntyvyys on romahtanut. Kuka nyt sortajan kanssa haluaisi lapsia tähän pahaan länsimaiseen demokratiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onnellisena olen elänyt feministin elämää hyvässä parisuhteessa.Kiva, mutta sehän ei tarkoita sitä, etteikö ideologia selvästi ohjaisi pois konservatiivisesta perhekäsityksestä.
Olen ammatiltani pappi, Kokoomuksen jäsen ja käsitykseni perheestä on se että sitä ei kannattanut perustaa ennen kuin reilu puolet asuntolainasta oli maksettu ja eläkekertymää vähän saavutettu.
Vierailija kirjoitti:
Et tajua mikä on biologinen kello etkä tiedä mitä on intersektionaalisuus, mutta kuitenkin sönkötät täällä. Miksi? Kerropa ihan avoimesti, niin keskustellaan aiheesta ilman pilkkaa!
Ketä pilkaan? En ketään. Mainitse nimi ketä pilkkaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä pilkaan? En ketään. Mainitse nimi ketä pilkkaan?
Tämä. Ideat ja ideologiat eivät voi olla kritiikin yläpuolella. Se olisi totalitarismia, mutta sitähän marxilaisuus aina on lopulta ollut.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tieteellisiä tutkimustuloksia, naisen elämä on parempi ilman avioliittoa ja miehen taas parempi avioliitossa. Siksi instituutio on sortava rakenne.
Olen sitten varmaan jokin poikkeus miehenä (tai sitten tietämättäni nainen), koska olen onnellinen ilman avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan onnellisena olen elänyt feministin elämää hyvässä parisuhteessa.Kiva, mutta sehän ei tarkoita sitä, etteikö ideologia selvästi ohjaisi pois konservatiivisesta perhekäsityksestä.
Olen ammatiltani pappi, Kokoomuksen jäsen ja käsitykseni perheestä on se että sitä ei kannattanut perustaa ennen kuin reilu puolet asuntolainasta oli maksettu ja eläkekertymää vähän saavutettu.
Hyvä. Mutta, silloin olisin erityisen tarkka feminismin käsitteen kanssa. Kai tiedät ettei tasa-arvolla ja intersektionaalisella marxilaisella feminismillä ole mitään tekemistä keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä on tieteellisiä tutkimustuloksia, naisen elämä on parempi ilman avioliittoa ja miehen taas parempi avioliitossa. Siksi instituutio on sortava rakenne.
Olen sitten varmaan jokin poikkeus miehenä (tai sitten tietämättäni nainen), koska olen onnellinen ilman avioliittoa.
Hyvä sinulle. Onneksi et ole tehnyt tuosta ideologiaa, vaan ymmärrät olevasi poikkeus.
Intersektionaalisuus mainittu, äärioikeiston aivopesty pöpilöidi bongattu.
Mulla tärkeetä on et mies on varakas ja menestyvä jotta pystyy huolehtimaan minusta. Ja tietysti hyvännäkoinen ja sexy niin ei tuu muita kiusauksia.
Jos mulla on spexit kohdallaan ja saan unelmien miehen niin en kyllä pysty näkemään sitä sortina.
Mut joo, kyllähän feminismi on ihan hirveetä vassaripskaa. Omi ehkä valtsikan surkein kurssi jonka kävin.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ketju sitten poistetaan, vai mitä? Parasta keskustelua👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Mutta, silloin olisin erityisen tarkka feminismin käsitteen kanssa. Kai tiedät ettei tasa-arvolla ja intersektionaalisella marxilaisella feminismillä ole mitään tekemistä keskenään.
Tämä taitaa olla yksi ja sama hörhö, joka esittää tätä väitettä. Ja todisteena yksi ja ainoa marxilainen Yhdysvaltain media, josta kukaan ei ole edes kuullut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi ketju sitten poistetaan, vai mitä? Parasta keskustelua👍
Valeinfon levitys ansaitsee poiston, arvoton pöpi.