Seksin alustuskommentit
Laittakaa tänne parhaat kommentit millä naisen saa innostumaan seksiin.
Itse käytän usein vähän hurttia huumoria esim.
Olisko aika tyhjätä kassit
Kommentit (31)
Haluaisitko sykkiä mun toteemipaalussa
Meillä toimii ookoosti: Nyt se pimppi tänne!
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 07:49"]
Haluaisitko sykkiä mun toteemipaalussa
[/quote]Tai "olet sopivasti lihava".
Sä varmaan sanot myös: Laitetaanko pissavehkeet yhteen. Harva pitää tuollaisista jutuista, sivistynyt nainen ei koskaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 07:47"]
"Panettais."
[/quote]
Toi oh hyvä, oon vielä johtanut siitä tämmösen Vähän kansainvälisemmän ja krhm, vilkkaamman version:
"Let's pannaan"
Taitaa olla ketju pelkkää huumoria, mutta itse kujerran miehen korvaan "mä haluun sua".
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 07:57"]
Taitaa olla ketju pelkkää huumoria, mutta itse kujerran miehen korvaan "mä haluun sua".
[/quote]
Tolleen kans kuiskin naisten korvaan baarissa. Hyvä vinkki!
"Nyt pillu paljaaksi ja ketarat levälleen!"
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 07:51"]
Sä varmaan sanot myös: Laitetaanko pissavehkeet yhteen. Harva pitää tuollaisista jutuista, sivistynyt nainen ei koskaan.
[/quote]
En mä mitään sivistystä ole hakemassa, jos kivistää.
Arpi auki tai tuun kyljestä sisään
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 07:51"]
[/quote]
[/quote][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:03"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 07:51"]
[/quote]
[/quote]
Se on helppo päätellä avauksesta. Mutta jos haluat jotain muuta kuin wt ämmiä, niin kannattais.
Miten miehet oikeasti ilmaisee halun seksiin? Onko se aina huumorin kautta? Meillä myös ongelmana, että mies sanoo jotain todella typerää, kuten "panettaa" ja sitten olettaa että sytyn sekunnissa. Miten miehet fyysisesti ilmoittaisi, että haluaisivat seksiä, miehet olisi vastatkaa?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:14"]Miten miehet oikeasti ilmaisee halun seksiin? Onko se aina huumorin kautta? Meillä myös ongelmana, että mies sanoo jotain todella typerää, kuten "panettaa" ja sitten olettaa että sytyn sekunnissa. Miten miehet fyysisesti ilmoittaisi, että haluaisivat seksiä, miehet olisi vastatkaa?
[/quote]
Tän palstan miehistä suurin osa ei pysty tuota parempaan. Sivistynyt mies tekee sen vastapuolta lukien eleillään ja olemuksellaan.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:14"]Miten miehet oikeasti ilmaisee halun seksiin? Onko se aina huumorin kautta? Meillä myös ongelmana, että mies sanoo jotain todella typerää, kuten "panettaa" ja sitten olettaa että sytyn sekunnissa. Miten miehet fyysisesti ilmoittaisi, että haluaisivat seksiä, miehet olisi vastatkaa?
[/quote]
Tän palstan miehistä suurin osa ei pysty tuota parempaan. Sivistynyt mies tekee sen vastapuolta lukien eleillään ja olemuksellaan.
[/quote] No miten esim. teillä mies tekee aloitteen? Meillä tilanne on mennyt siihen, että aiheesta on jopa tapeltu (mies aloittanut) ja nyt tunnelma on kiusallinen aina aloittaessa. Pitäisi osata antaa miehelle vinkkejä, mutta niiden pitäisi olla sellaisia, että mies oikeasti pystyisi ne toteuttamaan. Eli ei mitään hierontaa, koska ei se joka kerta jaksa minua hieroa, kun tekee mieli seksiä. Siksi haluaisin myös miesten mielipiteitä, että saisin käsityksen mikä olisi luontevaa miehelle?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:14"]Miten miehet oikeasti ilmaisee halun seksiin? Onko se aina huumorin kautta? Meillä myös ongelmana, että mies sanoo jotain todella typerää, kuten "panettaa" ja sitten olettaa että sytyn sekunnissa. Miten miehet fyysisesti ilmoittaisi, että haluaisivat seksiä, miehet olisi vastatkaa?
[/quote]
No meillä mies kyllä yleensä ilmaisee ihan tekojen kautta. Ollaan sohvalla vierekkäin, alkaa pussailemaan ja kädet vaeltaa, suutelee kaulaa, niskaa jne. Ei jää epäselväksi. Saattaa siinä samalla kuiskata, että mennään sänkyyn. Tai vaan ottaa mut syliin ja vie. Mä olen meistä se tylsä, joka toteaa "mua panettaa" ja sit mennään.
Mä kysyn mieheltä, että haluatko olla mun seksilelu. Ei ole ikinä kieltäytynyt.
Ap, älä jätä vielä päivätyötäsi. Koomikon urasi ei ehkä ole nousujohteinen.