Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstan taso on edelleen heikko

Vierailija
30.08.2015 |

Niin.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit valita palstasi toisin

Vierailija
2/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosta sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Verrattuna kulta--aikaan joskus runsas viisi vuotta sitten. Tämä palsta oli kuva paikka silloin.

Vierailija
4/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita nytkin kuvasi :)

Vierailija
5/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ui metsään.

Vierailija
6/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

*psssst*

Se taisi tajuta tason noston ja meni pois.

Vierailija
7/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koettanut nostaa tasoa esim. videoketjuilla, venäläistä aseteknologiaa esittelin, ja siinä sain lähinnä kimppuuni ihmisiä, jotka luulivat että olin Pietarin trollitehtaalta peräisin? Sitten kirjoitin osittaisdifferentiaaliyhtälöistä, ei mitään vastauksia. Ja linkitin palstalle ilmaisia e-oppikirjoja eri aloilta joita olin löytänyt, ei mitään kommentteja taaskaan. Tai sen sellaista. Huonotasoinen palsta tämä on. Tietysti monta muutakin aihetta olen käsitellyt, mutta keskustelun taso on ollut heikko, tai aiheesta ei ole kehittynyt lainkaan keskustelua. Ap.

Vierailija
8/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei palsta ole huono, vaan ne jotka tänne kirjoittavat ovat huonoja (allekirjoittanut mukaanlukien)

Vierailija
9/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta tai sen kijoittajat eivät ole huonoja vain siksi, että eivät kiinnostu samoista keskusteluaiheista kuin sinä. Olet tainnut eksyä väärälle foorumille. Omakohtaisesti:

- videoketjuja ei jaksa katsella edes omilta tuttaviltaan. Kuvatulvaa on niin paljon esim. Facebookissa, että sieltäkin tulee noukittua vain pikaisimmat ja jo otsikkonsa/ alkupuheensa perusteella kiinnostavat lyhyet leikkeet. Keskustelupalstalla ei varsinkaan tee mieli katsella "videoketjuja" tuntemattomilta, vaan pikaviestiä.

- venäläinen aseteknologia? Miltä kantilta? Aseteknologia on oletettavasti aika pienen ihmisjoukon kiinnostuksenkohde. Vielä vähemmän täällä "Vauva-lehden" Aihe Vapaalla luulisi olevan ihmisiä, jotka kaipaavat tietoa ja keskustelua Venäjän aseteknologiasta.

- osittaisdifferentiaaliyhtälö. Tunnistan sanat differentiaali ja yhtälö. Tietenkin myös tuon osittaisen. Mutta yhdessä ne ovat matematiikkaa, josta ei ainakaan minulle herää mitään sanottavaa ihan pelkällä lukiopohjalla ja hoitajakoulutuksella. Googlea käytin ja sanan löysin, mutta en kykene kanssasi intelligenttiin debattiin aiheesta. https://fi.wikipedia.org/wiki/Osittaisdifferentiaaliyht%C3%A4l%C3%B6

- e-oppikirjat myöskään eivät nyt kuulu minun elinpiiriini mitenkään. Olen yli nelikymppinen, jonka aikuiset lapset opiskelevat tahoillaan ja hankkivat opintomateriaalinsa ilman äidin apua. Itse puolestani en opiskele mitään juuri nyt.

Eli: ainakaan meillä ei nyt näyttäisi olevan mitään yhteistä keskusteltavaa täällä. Silti en ole ihmisenä HUONOA tasoa.

Vierailija
10/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo.
Tissikuvia ei ole ollut aikoihin.

Vierailija
11/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, no sananvapautta täällä ei ainakaan ole. Ja ei, en tarkoita että mitä tahansa törkeyksiä pitäisi voida sanoa. 

Vierailija
12/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomessa on sananvapaus. Yksityisen omistamalla keskustelufoorumilla voidaan harrastaa moderointia ihan kuten ylläpito haluaa.

Vierailija
13/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 09:38"]

Suomessa on sananvapaus. Yksityisen omistamalla keskustelufoorumilla voidaan harrastaa moderointia ihan kuten ylläpito haluaa.

[/quote]Aivan. Pyydän nöyrästi anteeksi.

Vierailija
14/14 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme