Mies, ajatteletko naisista, jotka on jättäneet tai torjuneet sut, että olis pitänyt tehdä jotain toisin? Mitä?
Mies, ajatteletko naisista, jotka on jättäneet tai torjuneet sut, että olis pitänyt tehdä jotain toisin? Että jos olisit tehnyt jotain toisin, niin nyt sulla vois olla hyvä ja onnellinen parisuhde? Mitä olisit tehnyt toisin?
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Ensin luodaan sähköisyyttä ja sitten ei enää kieltäydytä
Miten luot sähköisyyttä?
Olen miettinyt mitä olisi pitänyt toisin kun nuorena sai naisia kotiin ravintolaillan jälkeen tai laivalla, mutta sillä kerralla ei edennyt seksiin asti.
En mieti menneitä. Hän ei vaan ollut minulle ja siirryn seuraavan. Helsinki on täynnä sinkkunaisia, miksi murehtia yhdestä?
Olen joskus miettinyt ja pääsääntöisesti on ajanhukkaa. Naiset eivät ole mitään järjen jättiläisiä. Useimmiten jättämisen syyt ovat tunneperäisiä ja enemmän naisesta itsestään johtuvia. Niitä jos yrittää puhtaan logiikan kautta järkeillä, ei siitä mitään tule, enemmän vain menee metsään.
Vierailija kirjoitti:
Olen joskus miettinyt ja pääsääntöisesti on ajanhukkaa. Naiset eivät ole mitään järjen jättiläisiä. Useimmiten jättämisen syyt ovat tunneperäisiä ja enemmän naisesta itsestään johtuvia. Niitä jos yrittää puhtaan logiikan kautta järkeillä, ei siitä mitään tule, enemmän vain menee metsään.
Eli ette sopineet toisillenne.
En ole koskaan torjunut, vaan aina joutunut torjutuksi
t.nainen
Joo. Mutta tajusin sen 10 vuotta myöhässä. Kyseessä ensirakkaus ja siihen liittyvät asiat. Olin todella itsekäs ja pidin toista itsestäänselvyytenä mikä johti eroon. En mä halua miettiä sitä siltä kannalta että mun olis pitänyt tehdä jotain toisin, ehkä enemmän sitä että olisi ollut parempi tavata vähän toisessa kohtii elämää. Olen laittanut myös viestin tälle kyseiselle henkilölle taannoin.
Ennen jatkuvasti pohdin mikä meni vikaan ja miten voisin jatkossa toimia. Sitten opin, että naisilla nämä eivät mene millään tavalla järjellä ja syy pakkeihin voi olla esim. se, että muistutan kasvoiltani tai puhetavaltani jotain tuttua ikävää henkilöä.
Laskea lisää rimaa eli rumempaa ja lihavampaa seuraavalla kerralla
Itse olen kyllä naisena pohtinut noita paljonkin. Miten olisin voinut olla parempi, viehättävämpi että minuun olisi rakastuttu syvemmin ja jääty. Todennäköisesti noiden miettiminen on kuitenkin aika turhaa. Ei ihminen voi muuttua muuksi kuin on eikä varmaan kannatakaan. Jos ei kelpaa sellaisena kuin on, niin silloin on väärät tyypit yhdessä.
Mulla on yksi tollanen jota ajattelen.
Meillä oli juttua mutta en voinut ryhtyä seurustella koska mun elämän tilanne oli niin sekava sillon.
Tykkään naisesta yhä mutta sillä on nyt joku toinen mies.
En voi muuttaa mennyttä eikä siitä oisi sillon tullut mitään vaikka oltaisiinkin yritetty.
Harmittaa eniten koska nyt mä oisin valmis.
Juu ja nämä tuppaavat tulemaan mieleen aina kun on yksin
Ensin luodaan sähköisyyttä ja sitten ei enää kieltäydytä