Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Potato pulmia!!

Vierailija
30.08.2015 |

Heipä hei ajattelin väsätä perunamuusia, mutta mulle jää siihen aina paakkuja ): Ehkä käytän vääränlaisia perunoita, joten millaisia kannattaisi käyttää muusiin? Olisiko tuo "kotimaista" merkin jauhoiset perunat hyviä? Tai jotain sinne päin tuo nimitys oli:D

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:03"] KOKKINA tai ex-ammattilaisena osaat varmaan kertoa mikä on muusin ja soseen ero? [/quote] Osaan myöskin kertoa sen, että tämän kysymyksen arvasin etukäteen. Aivan amatöörinä. Minulla ei ole mitään todisteltavaa. T: Ex-ammatti-kokki [/quote] No todistit sen, että et ole ammattikeittiössä muusia tehnyt. Eniten tässä vituttaa se, että teet kaikista oikeista keittiöalan AMMATTILAISISTA ihan pässejä "sihvilöidesi" kanssa. Ja muusin ja soseen erottaminen ei ole mitään ydinfysiikkaa, vaan kuuluu ihan samaan kategoriaan kuin se, että erotatko aurajuuston kermajuustosta.

[/quote]

Jos tuo on elämäntehtäväsi, niin sovittakoon niin.

Vierailija
22/25 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan kuitenkin pienen vinkin. Perunamuussia on tehty, ennen näitä sähkövatkaimiakin.

Miten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:16"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:07"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 08:03"] KOKKINA tai ex-ammattilaisena osaat varmaan kertoa mikä on muusin ja soseen ero? [/quote] Osaan myöskin kertoa sen, että tämän kysymyksen arvasin etukäteen. Aivan amatöörinä. Minulla ei ole mitään todisteltavaa. T: Ex-ammatti-kokki [/quote] No todistit sen, että et ole ammattikeittiössä muusia tehnyt. Eniten tässä vituttaa se, että teet kaikista oikeista keittiöalan AMMATTILAISISTA ihan pässejä "sihvilöidesi" kanssa. Ja muusin ja soseen erottaminen ei ole mitään ydinfysiikkaa, vaan kuuluu ihan samaan kategoriaan kuin se, että erotatko aurajuuston kermajuustosta.

[/quote]

Jos tuo on elämäntehtäväsi, niin sovittakoon niin.

[/quote]

No kyllä todellakin on.

Vierailija
24/25 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tuo ex-ammattikokki ja hänen vastustajansa lopettavat vänkäämisensä tai avaavat sille oman ketjun. 

Tuli vielä mieleen, että tekeekö joku perunalunta perunapuristimella? Mun lapsuudenkodin keittiönlaatikossa oli pottupuristin, mutta ei sitä koskaan käytetty. Se voisi olla tehokas tapa survoa perunat?

Ja 23, sinullla on pointti. Anoppini tekee pehmeää ja ihanaa muusia puisella suttunuijalla. 

Jotkut muuten laittaa muusiin keltuaisen ja kermaa ja hyvää sekin on :)

9

Vierailija
25/25 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoiten paakuista pääsee eroon kun keittää perunoista vähän ylikypsiä niin että ovat todella pehmeitä. Kannattaa halkaista ne kahtia, että valmistuvat nopeammin. Tietty lajikekin vaikuttaa, en itse välitä niin paljon, kunhan saa halpaa perunaa. T. mies.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan