Olitko yli 20 menetettyäsi neitsyytesi?
Kommentit (105)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:19"]
En ole menettänyt mitään. Olen vain saanut.
[/quote]
Menetithän sä. Neitsyys meni. Miksi se olisi jotenkin väärin sanoa?
Olin tasan 20. Ennen sitä en ollut tavannut ketään, jonka kanssa olisin voinut edes kuvitella olevani silleen.
Alle. 18v menetin neitsyyteni avomiehelleni.
Aika säälittävää olla yli 20 v neitsyt :DDDD
Olin täyttämässä 15 kun menetin neitsyyden. Ja sen pojan kanssa oltiin sit muutama vuosi yhdessä kunnes hän petti
Yli kymmen olin 11 tai 12, 70-luku oli jotenkin vapaampaa aikaa, ihailtiin Neuvostoliittoa ja amerikkalainen kaksinaksmoralismi oli täysin tuntematonta.
Olin 20. Oltiin jo hetken seurusteltu. Ekasta kerrasta muistan, että ehkäisyt oli viimeisen päälle kunnossa. Saman kanssa edelleen nyt jo 21 vuotta.
Ei, olin 18-vuotias. Jälkeenpäin olen ajatellut, että vähän myöhemmäksikin olisi voinut odottaa, ehken ollut ihan valmis. Olen edelleen yhdessä tämän ensimmäiseni kumppanini kanssa, naimisissakin.
19. Mutta en olisi halunnut harrastaa seksiä. Suostuin, koska "kuului". Koska "antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa" oli moneen kertaan kuultu fraasi. Ei miehen vika. Epävarma nainen vain. Paljonpa tiesin.
Onkos kellään niin että on yli 30v neitsyt joka pääsi sänkyyn tytön aloitteesta 15v iässä mutta torjui tämän monesta melko hyvästä syystä. (syitä tullut sittemmin lisää. Olen perfektionisti - olisi kaksinaamaista tms haluta täydellistä vaikkei sitä itse ole - syystä että ala-asteella tapahtui jotain yllättävää toisen lapsen toimesta mikä jätti näkyvää haittaa - todistajakin oli mutta eipä ala-ikäisille mitään seuraksia taida pahoinpitelystä olla joten en siitä koskaan kertonut. Tämä oli pitkään isoin salaisuuteni mutta nyt minulla on niin paljon isompi salaisuus ettei niin huoleta tästä kertoa)
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:20"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:19"]En ole menettänyt mitään. Olen vain saanut.
[/quote]
Good point :)
Ap
[/quote]
Nice english shitface!
Olin 16, ei jäänyt mitään katumusta mutta seuraavan kerran harrastin seksiä noin kaksi vuotta myöhemmin.
30v. Ei kaduta että odotin niin kauan. Se oli rakkaudesta. Ei kannata sähläillä vain yleisen paineen takia.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:21"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:18"]Olen 25-vuotias neitsyt. :( [/quote] Tuo on asiaa on helposti korjattu ;) M25
[/quote]
Jos sekin on M25?
Itse olisin saanut 15vuotiaana, tyttö tuli kylään mutta itsetunto oli niin huono, etten kyennyt vaan keksin jonkun surkean tekosyyn että muka piti siivota jne.
Sitten kolme vuotta myöhemmin paninkin miltei kaikkea, missä oli reikä..hehee..
Näin tuon tytön ollessani noin parikymppinen, oli hämillään ja jopa hieman kiukkuisen oloinen.
En koskaan kertonut tätä todellista syytä asiaan.
Olin 27, nainen siis. Oli kyllä helpotus päästä neitsyydestä vihdoin eroon. :) Tämä tapahtui pitkäaikaisen ihastuksen kanssa, nykyään ollaan onnellisesti parisuhteessa. Pitkään säilyneelle neitsyydelle oli omat syynsä, en ole mikään ruma ja outo hissukka, vaan ihan tavallinen nainen. Nyt sitten tuli hyvä tilaisuus neitsyyden menettämiseen. Nyt sitten oottelen ekaa orgasmia seksissä. :-D
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:18"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:05"]Olin 21 ja kiitos tämän yliseksualisoituneen kulttuurin (sitä on helppo syyttää), ajattelin olevani liian vanha olemaan neitsyt. Niinpä päätin vaan baarissa juoda kännit ja lähteä jonkun mukaan ja näin tein. En ole jälkeen päin kyllä katunutkaan, kumia käytettiin ja tyyppi oli ihan ok. Jouti se neitsyys mennä, mutta ehkä sen olisi voinut hoitaa fiksumminkin.
[/quote]
Miksi tuo ei ole minulla toiminut, vaikka olen kokeillut kymmeniä kertoja?
M26
[/quote]
Et ole tarpeeksi vastakkaista sukupuolta viehättävä.
[/quote]
Ok kiitos tiedosta -----> maksullisiin
M26
[/quote]
Tervemenoa!