Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olitko yli 20 menetettyäsi neitsyytesi?

Vierailija
30.08.2015 |

Vai alle?

Kommentit (105)

Vierailija
61/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 23 ja olisin pannut jo paljon aikaisemmin kun vain pillua olisin saanut

Vierailija
62/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:13"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:11"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:09"]Onneksi ei tartte ikinä naida näitä miehiä, jokta kykenevät runkkausseksiin. Oikein iljettää, että on olemssa miehiä, jotka kuvittelevat, että heillä on joku synnynäinen oikeus tunkeutua naisen ruumiiseen, ihan vain sen takia että he haluavat pillua. Noh, onneksi on myös oikeita kunnon miehiä jotka nauttivat VASTAVUOROISESTA seksistä. Ja ovat valmiita odottamaan sitä poikuuden menettämistä niin kauan että HALUKAS nainen löytyy. [/quote] Mikä oikeus naisella on sitten rahastaa puutteessa olevia miehiä tässä asiassa?

[/quote]

Niinpä. Vielä kun useat huorien asiakkaat ovat mm. masentuneita, autisteja ja kehitysvammaisia ja naiset silti rahastavat heillä surutta, käyttäen toisen ahdinkoa/typeryyttä hyväkseen. Eivätkä edes saa rangaistusta... 

[/quote]

Onneksi eivät saa. Hehän ovat tämän yhteiskunnan huono-osaisia, jotka rahanpuutteessa vastaavat pervojen kysyntään. Miehet hyväksikäyttävät toisen huonoa asemaa ja kiimakyrpinä antavat kyrvän voittaa ihmisarvon. Säälittäävähän se miehiltä on. Mutta onneksi on myös toisenlaisia miehiä. Miehiä, jotka nauttii kun nainenkin nauttii.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:16"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:09"]Onneksi ei tartte ikinä naida näitä miehiä, jokta kykenevät runkkausseksiin. Oikein iljettää, että on olemssa miehiä, jotka kuvittelevat, että heillä on joku synnynäinen oikeus tunkeutua naisen ruumiiseen, ihan vain sen takia että he haluavat pillua. Noh, onneksi on myös oikeita kunnon miehiä jotka nauttivat VASTAVUOROISESTA seksistä. Ja ovat valmiita odottamaan sitä poikuuden menettämistä niin kauan että HALUKAS nainen löytyy. [/quote] Mikä oikeus naisella on sitten rahastaa puutteessa olevia miehiä tässä asiassa?

[/quote]

Niinpä. Vielä kun useat huorien asiakkaat ovat mm. masentuneita, autisteja ja kehitysvammaisia ja naiset silti rahastavat heillä surutta, käyttäen toisen ahdinkoa/typeryyttä hyväkseen. Eivätkä edes saa rangaistusta... 

[/quote]

Onneksi eivät saa. Hehän ovat tämän yhteiskunnan huono-osaisia, jotka rahanpuutteessa vastaavat pervojen kysyntään. Miehet hyväksikäyttävät toisen huonoa asemaa ja kiimakyrpinä antavat kyrvän voittaa ihmisarvon. Säälittäävähän se miehiltä on. Mutta onneksi on myös toisenlaisia miehiä. Miehiä, jotka nauttii kun nainenkin nauttii.

[/quote]

Mene nyt vulvodyniapotilas nukkumaan ihan oikeasti. :D 

Vierailija
64/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:15"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:09"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:06"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:01"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:56"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:54"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:38"] [quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:35"]Mikähän tää juttu on. että on nykyään muotia olla neitsyt mahdollisimman pitkään? ja mikähän siinä on, että nainen joka on 25v ja neitsyt on hieno ja arvokas ja siisti, mutta samanikäinen neitsytmies on nolo? Tasa-arvo jne...    [/quote] Nainen pääse neitsyydestä eroon milloin vain ja miehen pitää siihen nähdä yleensä pirusti vaivaa. [/quote]

Ei pidä paikkaansa. Itse olin yli 20 kun pääsin eroon neitsyydestäni. Oli kovan työn takana löytää mies joka auttaisi asiassa. [/quote] No aika nuorena kumminkin pääsit eroon neitsyydestä. Itse monien pettymysten jälkeen menin huoriin lähes kolmekymppisenä. [/quote]

Eli pilasit sitten itsesi. Miltä tuntui naida naista joka ei sun kanssa olis seksiä edes halunnut? Millainen mies kykene tuollaiseen "seksiin"?

Minä olen vienyt poikuuden mieheltä, joka oli yli kolmekymppinen. Hän vei samalla minun neitsyyteni. Oikeat miehet kun ei tyydy runkkausseksiin tai hauku naisia huoriksi. [/quote] Enpä osaa sanoa muuta kuin että hyvältä kun ei ole muusta kokemusta. Tällainen mies, joka on naisten osalta saanut kymmeniä pakkeja ja välinpitämättömyyttä osaksi. Seksistä maksun ottava nainen on huora. Mitä väliä on itseni pilaamisella , kun en ilman rahaa kenellekään naiselle kelpaa?

[/quote]

Tottakai sillä on väliä. Susta on siis ihan okein toimia väärin ja käyttää toista ihmistä välineenä kunhan vain sinä nautit? Tajuatko kuinka säälittävää on mennä maksamaan seksistä? Ja tajuatko kuinka väärin teit, kun yhdyit naiseen joka ei ollut mukana seksuaalisista motiiveista? Maksatko sitten tämän maksullisen naisen hoidon jos hän saa takiasi esim vulvodynian? Tajuatko mitä haluton yhdyntä tekee naiselle psyykkisesti ja fyysisesti?

Ja edelleen, olen vienyt yli 30-v MIEHEN poikuuden. Hän on MIES. Ei runkkaa reikään vain omia tarpeitaan  tyydyttäekseen vaan harrasti kanssani seksiä.

[/quote]

Jos aikuinen nainen itse myy itseään, on se hänen oma asiansa ja hän on itse päätöksestään vastuussa. Älä puhu naisesta kuin hän olisi joku lapsi tai kehitysvammainen, joka ei tiedä mitä haluaa. Jokaisella on oikeus tehdä mitä vain omalla keholla, ja jos haluaa ansaita rahaa myymällä itseään niin sen ei pitäisi olla sinulta pois. Alennat tällä nyt ennen kaikkea naisia, jotka ovat valinneet työkseen huoraamisen. Jos aikuinen nainen itse myy itseään niin hän tietää kyllä mihin ryhtyy. Mene sinä feministi vittuun.

[/quote]

Ei välttämättä tiedä. Ja on täysin miehen vastuulla yhtyykö mies haluttomaan naiseen vai ei. Maksullisen seksin käyttäjä yhtyy haluttomaan naiseen, hän on siis vastuussa omasta toiminnastaan. Hän on moraalisesti vastuussa siitä, että nainen voi sairastua. Mies joka kykenee harrastamaan seksiä haluttoman naisen kanssa, ei ole millään tapaa hyvä seksikumppani. Seksi ei ole ihmisoikeus.

[/quote]

Kyllä aika todennäköisesti tietää. Aikuisella naisella on oikeus päättää omasta kehostaan, ja jos asettaa sen myytäväksi niin on vastuussa siitä mitä siitä voi seurata. Miksi te feministit yritätte vääntää jopa naisen huoraamisen miesten viaksi? Ja mites esim. masentuneet, ja kehitysvammaiset miehet, joita huorat käyttävät hyväkseen?
Taitaa nyt sinulla viesteistä päätellen olla se vulvodynia. Menehän nukkumaan. 

[/quote]

Kaikkea ei saa omalla kehollaankaan tehdä. Maksullinen seksi on hyvin haitallaista myyjälle. mutta kyllähän ne kiimakyrvät aina yrittää tekosiaan selitellä. Minkälainen mies kykenee seksiin naisen kanssa joka ei seksiä oikeasti haluaisi? Miten mies oikein selittää asian päässään? Mikä tälläisiä miehiä vaivaa? Empatian puute, sadismi, välinpitämättömyys, vaikeus asettua toisen asemaan...?

Vierailija
65/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mene sinä nukkumaan. Miltä tuntuu tuhota toisen ihmisen elämä? Kysyn ihan mielenkiinnosta? Oletko muuten ikinä harrastanut seksiä jossa molemmat ovat nauttineet? Vai oletko vain tuhonnut kyrvälläsi?

Vierailija
66/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23 olin.

Vierailija
67/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:20"]

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 01:18"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mene sinä nukkumaan. Miltä tuntuu tuhota toisen ihmisen elämä? Kysyn ihan mielenkiinnosta? Oletko muuten ikinä harrastanut seksiä jossa molemmat ovat nauttineet? Vai oletko vain tuhonnut kyrvälläsi?

[/quote]

Vulvodynia on ilmeisesti vienyt sinulta myös vähäisimmätkin älyn rippeet, kun et tiedä että naisilla ei ole kyrpää. En siis voi vastata, miltä jonkun elämän tuhoaminen kyrvällä tuntuu. Pillu kyllä on, ja tiedän hyvin sen voiman ja sen, että me naiset emme todellakaan ole mitään raukkoja uhreja kuten feministi haluavat väittää. :) 

Vierailija
68/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 15 vuotta silloin... Nyt jos sais uuestaa valita niii en, en todellakaan tekis sitä nuin nuorena. Vaan multa ei paljoa kyselty ja olin niii ihastuksen huumassa.

Vierailija
69/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 20 vuotias olin menettäessäni neitsyyden.

Vierailija
70/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 32

Vierailija
71/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin alle. Olin siis 17, täyttämässä 18. En sillä tavalla ole romantisoinut neitsyyden menetystä tai seksiä mielessäni mutta esim 15-vuotiaana en kokenut olevani vielä valmis ja kieltäydyin. 17-vuotiaana taas koin olevani täysin valmis.

Mulla ehti olla reilu 10 kumppania ennen aviomiestäni ja vaikka suhteet ja seksi eivät olleet samalla tavalla merkityksellisiä kuin mitä ne olivat/ovat mieheni kanssa, en silti kadu kokemuksiani. Päin vastoin olen oppinut paljon ja olen tyytyväinen itseeni.

Vierailija
72/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin 18. Mutta sitä en tunnusta julkisesti. Sanon kaikille että olin 15v, ja kännipano. Kun kerta humalaan päädyin ja samaan petiin pojan kanssa.. olisin voinut helposti päästä neitsyydestä silloin, mutta en päässyt.

Ajattelin että on noloa jos on vielä neitsyt.. ja ekan oikean poikaystävän kanssa se meni.

Vierailija
73/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yli 20cm, kiitos kysymästä.

Vierailija
74/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 19, täytin 20 puolen vuoden kuluttua.

Vierailija
75/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 21 ja kiitos tämän yliseksualisoituneen kulttuurin (sitä on helppo syyttää), ajattelin olevani liian vanha olemaan neitsyt. Niinpä päätin vaan baarissa juoda kännit ja lähteä jonkun mukaan ja näin tein. En ole jälkeen päin kyllä katunutkaan, kumia käytettiin ja tyyppi oli ihan ok. Jouti se neitsyys mennä, mutta ehkä sen olisi voinut hoitaa fiksumminkin.

Vierailija
76/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

18v.

Vierailija
77/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:05"]Olin 21 ja kiitos tämän yliseksualisoituneen kulttuurin (sitä on helppo syyttää), ajattelin olevani liian vanha olemaan neitsyt. Niinpä päätin vaan baarissa juoda kännit ja lähteä jonkun mukaan ja näin tein. En ole jälkeen päin kyllä katunutkaan, kumia käytettiin ja tyyppi oli ihan ok. Jouti se neitsyys mennä, mutta ehkä sen olisi voinut hoitaa fiksumminkin.
[/quote]
Miksi tuo ei ole minulla toiminut, vaikka olen kokeillut kymmeniä kertoja?
M26

Vierailija
78/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:13"]18.
[/quote]
:)

Vierailija
79/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:05"]Olin 21 ja kiitos tämän yliseksualisoituneen kulttuurin (sitä on helppo syyttää), ajattelin olevani liian vanha olemaan neitsyt. Niinpä päätin vaan baarissa juoda kännit ja lähteä jonkun mukaan ja näin tein. En ole jälkeen päin kyllä katunutkaan, kumia käytettiin ja tyyppi oli ihan ok. Jouti se neitsyys mennä, mutta ehkä sen olisi voinut hoitaa fiksumminkin.
[/quote]
M26
[/quote]
Et ole tarpeeksi vastakkaista sukupuolta viehättävä.

Vierailija
80/105 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:11"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:07"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 02:05"]Olin 21 ja kiitos tämän yliseksualisoituneen kulttuurin (sitä on helppo syyttää), ajattelin olevani liian vanha olemaan neitsyt. Niinpä päätin vaan baarissa juoda kännit ja lähteä jonkun mukaan ja näin tein. En ole jälkeen päin kyllä katunutkaan, kumia käytettiin ja tyyppi oli ihan ok. Jouti se neitsyys mennä, mutta ehkä sen olisi voinut hoitaa fiksumminkin.
[/quote]
M26
[/quote]
Et ole tarpeeksi vastakkaista sukupuolta viehättävä.
[/quote]
Ok kiitos tiedosta -----> maksullisiin
M26

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme