Olitko yli 20 menetettyäsi neitsyytesi?
Kommentit (105)
22 olin ja pidin itseäni kauhean vanhana neitsyenä. Jälkeenpäin naurattaa koko neitsyydenmenetyspaine.
18 ja todella tyytyväinen, etten yhtään aiemmin niihin hommiin ruvennut. Edelleen yksi ja sama kumppani ja nyt kolmen vuoden jälkeen lapsi. :)
Yli. Jos olisin ollut rohkeampi, niin reilusti alle. Sen jälkeen tullut harrastettua senkin edestä. Seksi on itselle lähinnä perustarpeiden hoitamista tyyliin syöminen ja nukkuminen, ei sen isompi asia.
En voi silleen vastata, kun ikää on vasta 17.. mutta tosiaan, neitsyt vielä. Alle kuukausi täysi-ikäisyyteen, en tiedä onko siinä mitään pahaa/noloa kun en vielä oo nuita hommia kokeillut. Vaikka halua ois niin mies puuttuu :-D
Toisinaan nolottaa kun monet kaverit kuitenkin jo parisuhteessa ja näin edespäin.. Kellään samanlaisia ajatuksia?
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:29"]En voi silleen vastata, kun ikää on vasta 17.. mutta tosiaan, neitsyt vielä. Alle kuukausi täysi-ikäisyyteen, en tiedä onko siinä mitään pahaa/noloa kun en vielä oo nuita hommia kokeillut. Vaikka halua ois niin mies puuttuu :-D
Toisinaan nolottaa kun monet kaverit kuitenkin jo parisuhteessa ja näin edespäin.. Kellään samanlaisia ajatuksia?
[/quote]
Oma eka kertani oli 17v, ja jälkeenpäin ajateltuna ei kyllä ois tarvinnut olla mikään kiire neitsyydestä eroon. Seurustelemaan ehtii myös myöhemmälläkin iällä:)
Mikähän tää juttu on. että on nykyään muotia olla neitsyt mahdollisimman pitkään? ja mikähän siinä on, että nainen joka on 25v ja neitsyt on hieno ja arvokas ja siisti, mutta samanikäinen neitsytmies on nolo? Tasa-arvo jne...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:35"]Mikähän tää juttu on. että on nykyään muotia olla neitsyt mahdollisimman pitkään? ja mikähän siinä on, että nainen joka on 25v ja neitsyt on hieno ja arvokas ja siisti, mutta samanikäinen neitsytmies on nolo? Tasa-arvo jne...
[/quote]
Nainen pääse neitsyydestä eroon milloin vain ja miehen pitää siihen nähdä yleensä pirusti vaivaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:35"]
Mikähän tää juttu on. että on nykyään muotia olla neitsyt mahdollisimman pitkään? ja mikähän siinä on, että nainen joka on 25v ja neitsyt on hieno ja arvokas ja siisti, mutta samanikäinen neitsytmies on nolo? Tasa-arvo jne...
[/quote]
Mun mielestä 25-vuotias neitsyt kuulostaa kyllä vähintään epäilyttävältä. Nainen varsinkin.
Alle, 11 päivää sen jälkeen kun täytin 18 niin lähti neitsyys
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:35"]Mikähän tää juttu on. että on nykyään muotia olla neitsyt mahdollisimman pitkään? ja mikähän siinä on, että nainen joka on 25v ja neitsyt on hieno ja arvokas ja siisti, mutta samanikäinen neitsytmies on nolo? Tasa-arvo jne... [/quote] Nainen pääse neitsyydestä eroon milloin vain ja miehen pitää siihen nähdä yleensä pirusti vaivaa.
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Itse olin yli 20 kun pääsin eroon neitsyydestäni. Oli kovan työn takana löytää mies joka auttaisi asiassa.
Olin 17v. Nykyäänkin seurustelen tämän miehen kanssa jonka kanssa menetin eli ei ole ollut kuin tämä yksi seksikumppani vain. Olen nyt 22v
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:38"]
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:35"]Mikähän tää juttu on. että on nykyään muotia olla neitsyt mahdollisimman pitkään? ja mikähän siinä on, että nainen joka on 25v ja neitsyt on hieno ja arvokas ja siisti, mutta samanikäinen neitsytmies on nolo? Tasa-arvo jne... [/quote] Nainen pääse neitsyydestä eroon milloin vain ja miehen pitää siihen nähdä yleensä pirusti vaivaa.
[/quote]
Asiahan on aivan päinvastoin! Miehille on kokonainen bordellijärjestelmä ja thaihierojat kaikissa pienissäkin kunnissa ihan juuri sitä varten, että saisivat seksiä milloin vaan haluavat.
23. Jälkikäteen ajateltuna vähän turhaan hätäilin. Olis pitänyt odottaa vielä muutama vuos, kun löysin vasta nyt poikaystävän jota/joka rakastaa.
[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:45"][quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 00:38"]
[/quote]
Ei pidä paikkaansa. Itse olin yli 20 kun pääsin eroon neitsyydestäni. Oli kovan työn takana löytää mies joka auttaisi asiassa.
[/quote]
No aika nuorena kumminkin pääsit eroon neitsyydestä. Itse monien pettymysten jälkeen menin huoriin lähes kolmekymppisenä.
Olin 16 ja yhdessä 17v kanssa. Molemmat naisia.
Alle.