Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä te keräilette?

Vierailija
19.03.2022 |

Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.

Kommentit (386)

Vierailija
81/386 |
20.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Japanilaisia teeseremoniatarvikkeita, antiikkikimonoja ja kimonovöitä. Viherkasveja, ulkona pioneja ja japaninvaahteroita, pihan pieni koko tosin rajoittaa merkittävästi.

Vierailija
82/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiloja, ongelmia, velkaa 😖

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulokkeita, Kaiuttimia ja kaikkea audioon ja musiikkiin liittyvää.

Vierailija
84/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekalaista vintageroinaa. Olen herätekirppisshoppailia pahinta laatua.

Varsinaisesti keräilen vanhoja pukukoruja, enimmäkseen rintaneuloja.

Suvun nuoriso on uhannut ilmoittaa minut himohamstraajaohjelmaan 

Vierailija
85/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vintage tauluja.

Vintage vaatteita, jos löydän hyvän merkin niin ostan sen. Kaapissani on hyviä merkkejä.

- Nainen

Vierailija
86/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jugurttipurkkeja pesen ja jemmailen.

Ennen keräilin muoviämpäreitä, mutta nyt niitä on jo liikaa. Eikä Tokmannilla ole enää näkynyt ilmaisten ämpärien jakelua. Ovatko tulleet nuukiksi?

Vierailija
87/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauva- palstan aloituksia. Mielenkiintoisaa....

Vierailija
88/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä. Erityisesti varatut kiinnostaa.

Minua taas ei ole koskaan kiinnostanut edes keskustella varattujen miesten kanssa.

Täällä on muuten taas paljon harhaanjohtavia viestejä. Ĺ

Vierailija
89/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keräillyt maita, ennen matkustelin paljon. En päässyt ihan sataan kun korona alkoi. Hienoja kokemuksia ehti kuitenkin kertyä roppakaupalla.

Mitään aineellista en suostu keräilemään. Niistä olisi vain jälkikasvulle riesaa.

"Tavarapaljous" ketju sen todistaa, joka on av:n parasta antia.

Vierailija
90/386 |
21.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehiä. Erityisesti varatut kiinnostaa.

Minua taas ei ole koskaan kiinnostanut edes keskustella varattujen miesten kanssa.

Täällä on muuten taas paljon harhaanjohtavia viestejä. Ĺ

Vierailija
91/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arabian vanhoja sokeriastioita ja nekkoja,

n. 10 kumpaakin, eri värejä jo on. Samaa sarjaa asetteja.

Vierailija
92/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tammen keltaisen kirjaston kovakantisia romaaneja.

Vierailija
93/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiviä

Sama. Parveke on täynnä kiviä. Lisäksi keppejä ja käpyjä.

Vierailija
94/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vocaloid figuureja

Vierailija
95/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tavaroitten keräily on tyssännyt siihen, että tilaa ei ole enää. On 70-luvulta alkaen Aku Ankan taskukirjoja ja kansioituja vuosikertoja, kiiltokuvia, smurffifiguureja, muutamia TSH-legosettejä, pehmo-oravia ja muita pehmoeläimiä (lintuja, kaloja, papukaijoja, pupuja) jne.

Muutama muukin täällä kertoi keräävänsä kokemuksia. Minä myös - lähinnä Lapin eri vaellusreiteistä kokemuksia.

Jos olisi oikein paljon rahaa, ostaisin Nendoroid-hamoja (muutamia tiettyjä) :-D

Vierailija
96/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teepussien kääreitä, jokunen tuhat löytyy

Vierailija
97/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keräile mitään, todellakaan. Miksi pitäisi haalia kotiinsa turhaa tavaraa? Mielummin vähennän ja laitan pois.

Vierailija
98/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen kauniita asioita, joilla on myös käyttöarvoa ja jotka tuovat minulle iloa. Esimerkiksi Iittalan Taika-astioita ja Kalevala-korun historiallisia koruja. Ehkä voisi myös sanoa että keräilen kirjoja, haaveenani on iso kirjahylly täynnä ihania kirjoja lempiaiheistani.

Mutta en ymmärrä keräilyä vain keräilyn itsensä vuoksi, siis kun jotkut keräilevät ihan täysin turhaa tavaraa kuten jotain action-figuureja talon täyteen. Joskus näin netissä naisen, jolla oli yksi kokonainen huone täynnä barbeja ja toisen jolla oli joka paikka täynnä My Little Ponyja. Sellainen ahdistaa ajatuksena, tuntuu ihan hullulta ajatukselta käyttää paljon rahaa täyteen turhuuteen. Puhumattakaan siitä, miten tuhlaavaista on muutenkin kaikinpuolin. 

Vierailija
99/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tavaroitten keräily on tyssännyt siihen, että tilaa ei ole enää. On 70-luvulta alkaen Aku Ankan taskukirjoja ja kansioituja vuosikertoja, kiiltokuvia, smurffifiguureja, muutamia TSH-legosettejä, pehmo-oravia ja muita pehmoeläimiä (lintuja, kaloja, papukaijoja, pupuja) jne.

Muutama muukin täällä kertoi keräävänsä kokemuksia. Minä myös - lähinnä Lapin eri vaellusreiteistä kokemuksia.

Jos olisi oikein paljon rahaa, ostaisin Nendoroid-hamoja (muutamia tiettyjä) :-D

Miksi ihmeessä? Nuo Nenrodoidit siis. Mihin aikuinen ihminen tarvitsee leluja? Tätä en ole ikinä ymmärtänyt, kuulun itse nörttipiireihin ja tunnen monia tällaisia aikuisia, joilla on kauheat määrät jotain lelufiguureja hyllyssä. Tietääkseni eivät niillä leiki kuitenkaan, ja minun mielestäni ovat tosi lapsellisia "koristeiksi" myös. Eniten ihmettelen yhtä ystävääni, jolla on kirjahyllyssä vaikka millä mitalla funko pop-figureeja. Kyseessä kohta viisikymppinen, akateemisesti koulutettu nainen. Ymmärtäisin vaikka posliinieläimet paremmin, ne sentään ovat oikeasti kauniitakin usein. Mutta jotkut lasten lelujen näköiset muoviukkelit...

Vierailija
100/386 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhuelokuvia ja ps 2,3 ja 4 tasohyppelypelejä. Ja kauhuelokuvista vain yliluonnolliset(mm. aave) aiheiset elokuvat. En voi sietää verimässäily elokuvia.