Mitä te keräilette?
Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Vain vitsejä.
Kirjoita tänne joku hyvä vitsi!
Muumimukeja, muumimukeja mitäpä muutakaan sitä suomalainen voi kerätä.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoja ja vanhaa suomalaista lasia sekä Arabian kukkaruukkuja.
Arabian ruukut tuntuvat olevan nyt tosi suosittuja, mutta kannattaa ottaa huomioon, että keraamisissa ruukuissa ei moni kukka viihdy. Parempia ovat hengittävät lasittamttomat saviruukut, tai ihan vaan muoviruukut, joiden multatila pysyy lämpöisenä. Toki niitä Arabian ruukkuja voi käyttää suojaruukkuina.
Vierailija kirjoitti:
Keräilen Schleich-eläimiä, enimmäkseen hevosia.
Mitä nämä Schleich-jutut ovat, mistä ne tunnistaa? Niitä kysytään Tori.fi:ssä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keräilen Schleich-eläimiä, enimmäkseen hevosia.
Mitä nämä Schleich-jutut ovat, mistä ne tunnistaa? Niitä kysytään Tori.fi:ssä paljon.
Niissä figuureissa lukee Schleich, mutta yleensä ne tunnistaa muutenkin, erottuvat halvemmista merkeistä.
Aikanaan keräilin pinssejä.
Nykyään kerään vain ongelmia :/ Kokoelma onkin jo aika laaja ja kasvaa itsestään.
Yleensä itseäni.
Ja aina jos jossain on kuoleva kukka tai roskiin menevä ruukku minä "pelastan" ne kotiin.
Postimerkkejä nyt enimmäkseen. Erityisesti suomalaisia luontoaiheisia postimerkkejä, mutta myös vanhaa Saksaa, Itä-Saksaa ja Neuvostoliiton aikaisia merkkejä. Tosin olen nyt laajentanut myös ulkomaalaisiin eläin- ja luontoaiheisiin postimerkkeihin.
Tykkään myös vintagevaatteista ja korkokengistä, mutta en kai niin keräile niitä vaan ostan aina käyttöön.
Täällä on joskus ”keräilyketju” ja minulle jäi mieleen se, joka keräsi neulelankoja, joita noin 100 kg. Langat olivat hajasijoitettuna ympäri huushollia puolisolta piilossa.
Onkohan langat vähentyneet vai lisääntyneet?
Kaikkea tasan tusina.