Mitä te keräilette?
Itse keräilen fantasia aiheisia tavaroita ja juttuja, esim. lohikäärmeitä ja keijuja.
Kommentit (386)
Vierailija kirjoitti:
Koetan leikata pienen hiuskiekuran kaikilta omilta ja lasten yövierailta. Minulla on oma "vieraskirja" tätä varten missä on aina kiehkura, päivämäärä ja nimi ja ehkä joku muisto kyläilystä.
Tiedän että tämä on outo harrastus ja aluksi kysyinkin luvan, mutta nykyään napsaisen vain salaa kun ihmiset suhtautuivat siihen niin huonosti.
Tämä oli kyllä ketjun oudoin. En tiedä oletko tosissasi vai provo.
Jokaisen hoidon spermaa kondomeissa. Onhan noita kertynyt.
Rahaa.
Olen yli 10 v myynyt tarpeetonta, kesti vuosia perkaa appivanhempien omakotitalo.
Nyt on nämä tehty, myyty pari omakotitaloa, 3 mökkiä, 4 autoa , tietenkin omistajan pyynnöstä ja heille mennyt rahat, kerään seuraavaa projektia.
Työkaverin äiti kuoli. Oulunkylässä on 70 neliön kolmio tyhjentämistä vaille valmis.
Tämän jälkeen ystävän edesmenneen äidin kaksio Aurinkolahdessa.
Olen mukana, kun tyhjennetään asunnot, kuvaan, laitan nettiin myyntiin jne.
Minusta on kuulemma paljon apua, osaan kertoa minne viedään ja onko rahallista arvoa.
En o koskaan käsittäny jotain "keräilyä": mä kerään nukkeja, sahan teriä, postimerkkejä, akuja tms. Mitä ihmeen järkeä siinä on? Rahaa menee, roinaa nurkissa sitten ym. En muuten käsitä miten ihmisillä ylipäänsä on rahaa keräillä!
Keräilen feikki turkki merkkivaatteita all day everyday
Kiiltokuvia, paperinukkeja, peltirasioita, elokuvajulisteita.
Star wars vintage hahmot ja alukset
Yritän kerätä euroja, mutta en ole onnistunut kovin hyvin.
Laskuja, trattoja, ulosottokirjeitä
Aiemmin keräsin peltipurkkeja ja -rasioita, mieluiten vanhoja sellaisia. Jossain vaiheessa kokoelma alkoi paisua liikaa, joten myin osan ja nyt mulla on tiukka sääntö, jos yksi purkki tai rasia tulee huushollin, on vähintään ykis sen tieltä myytävä tai lahjoitettava pois.
Sinivalkoisia posliiniesineitä, lähinnä maljakoita ja muita suurehkoja esineitä.
Euroopan Unionin virallisia maksuvälineitä.
Vierailija kirjoitti:
A rinne kirjoitti:
Keräilen ympärileikattujen klitorikseja ja kasvatan niistä paskatunkiolla uusia ministereitä suomeen.
Osui ja upposi.
A rinteen ei kannattaisi käyttää sivistyssanoja, joita ei osaa taivuttaa oikein. Alaluokilla ei näköjään opeteta enää erisnimiäkään kunnolla.
Kerään meripihkaa Pohjanmeren rannalla lomalla.
Vierailija kirjoitti:
En keräile mitään, todellakaan. Miksi pitäisi haalia kotiinsa turhaa tavaraa? Mielummin vähennän ja laitan pois.
Minä olen nuoresta saakka kerännyt monenlaista esimerkiksi postituoreita postimerkkejä. Nyt olen niitä käyttänyt postituksiin kun myyn muita keräilyjuttuja pois. Ostohinta alle euron ja nyt saan niistä 2,10€/kpl. Merkkejä on satoja.
Keräsin myös erään bändin julisteita ja lehtijuttuja, fan club lehtiä ym. Sain niistä nyt yli 100€ rahaa, siis lehtileikkeistä.
Asioita joista olla hyvin onnellinen.🤗
Ukkosia.
Myrskybongausta.
Raikasta ilmaa ja hienoja kokemuksia.
Tällä hetkellä lego ukkoja