Miksi Haloo Helsingistä ei tykätä?
Täällä palstalla meinaan siis. Itse tykkään. Juuri sen takia myös, että he oikeasti itse tekee laulut, tai Elli sanottaa joka laulun ja sovittaa bändin kanssa. Ne bändit on harvassa. Sanoituksissa on oikeasti sanoma ja koskettavia. Esim Kiitos ei oo kirosana, kun siihen oikeen ajatuksella perehtyy niin menee kylmät väreet :) n22
Kommentit (65)
Biisit on hyviä, mutta Elli ei osaa laulaa eikä sillä ole ees ääntä.
Lauluääni on aivan kauheaa takeltelevaa narinaa. Elli on erittäin nussittava tapaus, mutta soundi ei uppoa.
Ei ole mun mieleistä musiikkia. Äänikään ei oikein sovi, olisi parempi jossain räkäisemmässä menossa eikä tuollaisessa hoilottelussa.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]
Mun mies tykkää ja 4v poika tykkää kans. Itsekin kuuntelen, en fanita, mutta voin kuunnella. Tällä palstalla on tiukassa kateus, esim. Jenni Vartiaista oikein vihataan ilman mitään sen kummempaa syytä. Mutta jos av-palsta = elämä niin ei kai sitä voi muuta odottaa.
Jenniä vihataan aivan syystä. Kellään ei ole mitään Haloo helsinkiä vastaan.
syystä? kerro ihmeessä mikä se syy on kun minulta on mennyt aivan ohi :)
Miten voi määrittää bändin teennäisyyden?? Tämä on hevimiesten hokema jolla ei ole mitään pohjaa. Jos sanon että Kotiteollisuus on teennäinen niin kohta hyppää joku Hynysfani kurkkuun kiinni aivan kuin metallibändit eivät voisi olla teennäisiä. Kyllä se teennäisyys taitaa olla enemmän liian sulkeutuneen genreläisen oman pään sisällä. Itselle teennäisestä tulee mieleen väkisin vängätyt, muiden sanoittamat ja sovittamat biisit jotka esitetään vain että saadaan rahaa. Mutta en tosiaan tiedä mitä tämä hevimiesten kylvämä "teennäisyys" on.
Kotiteollisuudella ja Hynysellä ei ole mitään tekemistä metallimusiikin kanssa.