Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Haloo Helsingistä ei tykätä?

Vierailija
29.08.2015 |

Täällä palstalla meinaan siis. Itse tykkään. Juuri sen takia myös, että he oikeasti itse tekee laulut, tai Elli sanottaa joka laulun ja sovittaa bändin kanssa. Ne bändit on harvassa. Sanoituksissa on oikeasti sanoma ja koskettavia. Esim Kiitos ei oo kirosana, kun siihen oikeen ajatuksella perehtyy niin menee kylmät väreet :) n22

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]Voi kuule aloittaja, esim. metalligenren bändit sanoittaa, sovittaa jne. biisinsä 99,9% ihan itse! Että onpas saavutus joo.

Minä en tykkää bändistä, koska se on niin teennäinen, kuin aikuisten TikTak.

Miten voi määrittää bändin teennäisyyden?? Tämä on hevimiesten hokema jolla ei ole mitään pohjaa. Jos sanon että Kotiteollisuus on teennäinen niin kohta hyppää joku Hynysfani kurkkuun kiinni aivan kuin metallibändit eivät voisi olla teennäisiä. Kyllä se teennäisyys taitaa olla enemmän liian sulkeutuneen genreläisen oman pään sisällä. Itselle teennäisestä tulee mieleen väkisin vängätyt, muiden sanoittamat ja sovittamat biisit jotka esitetään vain että saadaan rahaa. Mutta en tosiaan tiedä mitä tämä hevimiesten kylvämä "teennäisyys" on.

Kotiteollisuudella ja Hynysellä ei ole mitään tekemistä metallimusiikin kanssa.

Vierailija
62/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisit on hyviä, mutta Elli ei osaa laulaa eikä sillä ole ees ääntä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauluääni on aivan kauheaa takeltelevaa narinaa. Elli on erittäin nussittava tapaus, mutta soundi ei uppoa.

Vierailija
64/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mieleistä musiikkia. Äänikään ei oikein sovi, olisi parempi jossain räkäisemmässä menossa eikä tuollaisessa hoilottelussa.

Vierailija
65/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]

Mun mies tykkää ja 4v poika tykkää kans. Itsekin kuuntelen, en fanita, mutta voin kuunnella. Tällä palstalla on tiukassa kateus, esim. Jenni Vartiaista oikein vihataan ilman mitään sen kummempaa syytä. Mutta jos av-palsta = elämä niin ei kai sitä voi muuta odottaa.

Jenniä vihataan aivan syystä. Kellään ei ole mitään Haloo helsinkiä vastaan.

syystä? kerro ihmeessä mikä se syy on kun minulta on mennyt aivan ohi :)