Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi Haloo Helsingistä ei tykätä?

Vierailija
29.08.2015 |

Täällä palstalla meinaan siis. Itse tykkään. Juuri sen takia myös, että he oikeasti itse tekee laulut, tai Elli sanottaa joka laulun ja sovittaa bändin kanssa. Ne bändit on harvassa. Sanoituksissa on oikeasti sanoma ja koskettavia. Esim Kiitos ei oo kirosana, kun siihen oikeen ajatuksella perehtyy niin menee kylmät väreet :) n22

Kommentit (65)

Vierailija
41/65 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusmatematiikkaa. Haloo Helsinki on Suomen suosituin bändi. Suuri soittomäärä ja julkisuus herättää ristiriitaisia tunteita, ja inhoajienkin määrä on suuri. Moni sellainen inhoaa, joka ei muutoin tietäisi esiintyjästä mitään. Aivan sama asia kävi ilmi keskustelussa ärsyttävimmästä naislaulajasta: ketjussa komeilivat kaikki suosituimmat suomalaiset naislaulajat. 

Vierailija
42/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan loistava bändi, ainut suomalainen, jonka keikoista suostun maksamaan. T. Kolme kertaa Haloo Helsingin keikalla tänä vuonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä yhtyeistä, joissa on naisia. Ovat paskoja ja teennäisiä muusikkoja, paitsi Janis Joplin.

Vierailija
44/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella?
[/quote]

Mua ärsyttää nää ihmiset, jotka määrittelee mikä on yleisesti hyvää ja huonoa musiikkia. Haloo Helsingillä on todella paljon faneja, että en sanois "huonosta musiikista harva tykkää." En ole itse fani, mutta tykkään kyllä muutamasta biisistä. Mutta älkää menkö määrittelemään jotakin musiikkia yleisesti huonoksi, jos ette itse pidä siitä. Joidenkin muiden mielestä se voi olla taas todella hyvää.

Vierailija
45/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haloo Hitler

Vierailija
46/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän laulamisesta, en huutamisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:34"]Voisin kuunnella jos joku muu laulaisi, tuo ääni vain vihloo korviani liian pahastin
[/quote]
Kertokaa mulle, kenen pitäisi laulaa Haloo Helsingissä?
Ellin laulutyyli on kieltämättä persoonallinen, mutta ehkä juuri sen vuoksi en osaa kuvitella tilalle ketään toista.
Ellin pitäis mennä Vain elämää -ohjelmaan.

Vierailija
48/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 05:45"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:34"]Voisin kuunnella jos joku muu laulaisi, tuo ääni vain vihloo korviani liian pahastin
[/quote]
Kertokaa mulle, kenen pitäisi laulaa Haloo Helsingissä?
Ellin laulutyyli on kieltämättä persoonallinen, mutta ehkä juuri sen vuoksi en osaa kuvitella tilalle ketään toista.
Ellin pitäis mennä Vain elämää -ohjelmaan.
[/quote]

En usko, että Elli koskaan suostuu siihen menemään, koska ei halua avautua yksityiselämästään juuri ollenkaan. Minun mielestäni hyvä niin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te jotka ette tykkää Ellin äänestä, oletteko kuulleet livenä? Se on aivan käsittämättömän taitava laulaja. Aivan eri kuuloinen!

Vierailija
50/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elli on ihana, mutta ne pojat vasta ovatkin livekeikoilla ihania!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="30.08.2015 klo 21:34"]Te jotka ette tykkää Ellin äänestä, oletteko kuulleet livenä? Se on aivan käsittämättömän taitava laulaja. Aivan eri kuuloinen!
[/quote]
Juu, livenä kuulostaa sanoinkuvailettoman kamalalta :)

Vierailija
52/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kyllä tässä tapauksessa aivan eri mieltä äänen nasaalisuudesta. Itse pidän Ellin erilaisesta äänestä, suht laaja ääniala eikä kyllä mitenkään epävireinen niinkuin joku sanoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:27"]Täällä palstalla meinaan siis. Itse tykkään. Juuri sen takia myös, että he oikeasti itse tekee laulut, tai Elli sanottaa joka laulun ja sovittaa bändin kanssa. Ne bändit on harvassa. Sanoituksissa on oikeasti sanoma ja koskettavia. Esim Kiitos ei oo kirosana, kun siihen oikeen ajatuksella perehtyy niin menee kylmät väreet :) n22
[/quote]
Ai itse musiikkinsa tekevät bändit on harvassa? :D oh boy..

Vierailija
54/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok biisejä mutta laulajan vois laittaa vaihtoon. M21

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko että mammat jotain musiikista ymmärtää

Vierailija
56/65 |
30.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä erityisesti Ellin äänestä, mutta sekin vielä menettelisi, elleivät biisit olisi yksinkertaisesti huonoja. Sävelmät keskinkertaisia ja sanoitukset suorastaan surkeita. Naiiveja ja kompastelevat omaan muka-näppäryyteensä. Esim. se surkuhupaisa esitys Hannusta ja Kertun piparista, Kerttuhan oli Hannun sisko.

Eikä se, että pidän kyseistä bändiä huonona, liity mihinkään kateuteen, tietenkään! :D Keskimäärin kuuntelen huomattavasti enemmän naisartisteja, Suomesta ja muualta. Sellaisia, joiden musiikissa on jotain hyvää.

Vierailija
57/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurusteleeko bändin laulaja tämän näyttelijä Antti Väreen kanssa?

Bändin musiikki on kuunnneltavaa. Jossain lauluissa on jopa hyvät sanat ja sanoma.

Vierailija
58/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan pidä laulajan äänestä. :( Ihan hirveä suoraan sanottuna. Biisitkään ei oikein säväytä. 

Vierailija
59/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biisit on ihan hyviä mutta Ellin karmean äänen takia en vain pysty kerta kaikkiaan kuuntelemaan. Onkohan sitä paskennettu studiossa entisestään autotunella? M22

Vierailija
60/65 |
02.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä sanat on jossain omistuisia. Mutta tunnistan itseäni paljon, koska olen sellainen joka kirjoittaa runoja ja muita jossain lause alkaa tietyllä tavalla, loppuu tietyllä talvalla soinnussa. Ehkä se tekee sanoittamisesta vaikeaa ja piparit ja kertut menee sekaisin.