Miksi Haloo Helsingistä ei tykätä?
Täällä palstalla meinaan siis. Itse tykkään. Juuri sen takia myös, että he oikeasti itse tekee laulut, tai Elli sanottaa joka laulun ja sovittaa bändin kanssa. Ne bändit on harvassa. Sanoituksissa on oikeasti sanoma ja koskettavia. Esim Kiitos ei oo kirosana, kun siihen oikeen ajatuksella perehtyy niin menee kylmät väreet :) n22
Kommentit (65)
Koko bändissä ei ole mitään mikä puhuttelisi minua. Aika tavallista suomipoppia. Mutta laulajalla on harvinaisen kammottava ääni, olemus on aika ärsyttävä ja pukeutuminen ihan kauhean huonoa. Teennäisen tyylikästä... Aika vähän kuuntelen mitään bändejä, oli ne ulkomaisia tai kotimaisia. Suomalaisista naislaulajista kuuntelen vain Anna Puuta tai Johanna Kurkelaa, niitäkin aika harvoin.
Mun 5-vuotias tykkää. Radiosta kun tulee niin tyttö iloisesti takapenkiltä "äiti tulee Haloo Lahti" :'D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:30"]Kyllä minä tykkään.
[/quote]
Mä myös.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella? [/quote] Mikä on sinusta hyvää musiikkia? [/quote] Niin, kiinnostaisi tietää näiden "kaikki on paskaa paitsi mun lempparimusa"-teinien syy siihen miksi joku on niin huonoa. Toiselle Jenni Vartiaisen ääni on ihanan rauhoittava ja eteerinen ja musiikki oikein miellyttävää ja toinen ei tykkää koska viivapillu. Voi lol näitä. Täällä sentään jotkut ovat perustelleet ihan asiallisesti etteivät pidä esim. Ellin äänestä joka on ihan oiva syy olla pitämättä bändistä. Itse en voi sietää Sannin ääntä tai sanoituksia joten en kykene kuuntelemaan hänen musiikkiaan ollenkaan.
[/quote]
Nyt en ihan tajunnut tätä korostamaani kohtaa kirjoittajan kommentissa?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]Voi kuule aloittaja, esim. metalligenren bändit sanoittaa, sovittaa jne. biisinsä 99,9% ihan itse! Että onpas saavutus joo.
Minä en tykkää bändistä, koska se on niin teennäinen, kuin aikuisten TikTak.
[/quote]
Miten voi määrittää bändin teennäisyyden?? Tämä on hevimiesten hokema jolla ei ole mitään pohjaa. Jos sanon että Kotiteollisuus on teennäinen niin kohta hyppää joku Hynysfani kurkkuun kiinni aivan kuin metallibändit eivät voisi olla teennäisiä. Kyllä se teennäisyys taitaa olla enemmän liian sulkeutuneen genreläisen oman pään sisällä. Itselle teennäisestä tulee mieleen väkisin vängätyt, muiden sanoittamat ja sovittamat biisit jotka esitetään vain että saadaan rahaa. Mutta en tosiaan tiedä mitä tämä hevimiesten kylvämä "teennäisyys" on.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella? [/quote] Mikä on sinusta hyvää musiikkia? [/quote] Niin, kiinnostaisi tietää näiden "kaikki on paskaa paitsi mun lempparimusa"-teinien syy siihen miksi joku on niin huonoa. Toiselle Jenni Vartiaisen ääni on ihanan rauhoittava ja eteerinen ja musiikki oikein miellyttävää ja toinen ei tykkää koska viivapillu. Voi lol näitä. Täällä sentään jotkut ovat perustelleet ihan asiallisesti etteivät pidä esim. Ellin äänestä joka on ihan oiva syy olla pitämättä bändistä. Itse en voi sietää Sannin ääntä tai sanoituksia joten en kykene kuuntelemaan hänen musiikkiaan ollenkaan.
[/quote]
Nyt en ihan tajunnut tätä korostamaani kohtaa kirjoittajan kommentissa?
[/quote]
Kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä että täällä nämä järkiperustelut jäävät uupumaan: "mä niin vihaan sitä viivapillujennivartiaista!" -koska?????
Minä tykkään ja paljon! Pidän omaleimaisesta lauluäänestä, enkä mistään heleistä huokailijoista tai kiekujista.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:58"]Minä tykkään ja paljon! Pidän omaleimaisesta lauluäänestä, enkä mistään heleistä huokailijoista tai kiekujista.
[/quote] Ellihän on pahin mahdolinen nasaalikiekuja...
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:56"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:49"] [quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella? [/quote] Mikä on sinusta hyvää musiikkia? [/quote] Niin, kiinnostaisi tietää näiden "kaikki on paskaa paitsi mun lempparimusa"-teinien syy siihen miksi joku on niin huonoa. Toiselle Jenni Vartiaisen ääni on ihanan rauhoittava ja eteerinen ja musiikki oikein miellyttävää ja toinen ei tykkää koska viivapillu. Voi lol näitä. Täällä sentään jotkut ovat perustelleet ihan asiallisesti etteivät pidä esim. Ellin äänestä joka on ihan oiva syy olla pitämättä bändistä. Itse en voi sietää Sannin ääntä tai sanoituksia joten en kykene kuuntelemaan hänen musiikkiaan ollenkaan. [/quote] Nyt en ihan tajunnut tätä korostamaani kohtaa kirjoittajan kommentissa? [/quote] Kirjoittaja varmaan tarkoitti sitä että täällä nämä järkiperustelut jäävät uupumaan: "mä niin vihaan sitä viivapillujennivartiaista!" -koska?????
[/quote]
Onko jennillä viivapillu?
Olen koittanut ymmärtää miksi ihmiset pitävät ko. bändistä, mutta... Ei vaan iske. Ei oikeastaan millään tavalla. Elli ei ärsytä mua, minusta sillä on ihan kiva tyylikin, eikä lauluäänikään satu korviin, mutta ne biisit... Ovat vaan vähän blaah. Jokin vaan puuttuu. Pulp Fictionin kertosäe on ihan kuunneltava.
laulajalla sellainen vittumainen snadilainen puhetyyli ja nariseva nasaali laulutyyli. Kamalan kuuloista paskaa.
Koska laulajan ääni kuulostaa kynsien vetämiseltä pitkin liitutaulua. En osaa sanoa lyriikoista yms, koska vaihdan välittömästi kanavaa kun kuulen ensimmäisen rääkäisyn.
Suurin osa biiseistä kuulostaa keskenään samalta enkä oikein pidä heidän biiseistään, ehkä yhtä tai kahta lukuunottamatta.
Kamala lauluääni, huonot sanoitukset, keskinkertaiset sävellykset. Keinotekoiselta vaikuttava bändi. Tulee mieleen satu keisarin uusista vaatteista. Haloo Helsinki on vähän niinkuin pseudoindiepopversio Cheekistä (joka on myös mielestäni täyttä tuubaa ja skeidaa kaikilla tavoilla).
Haloo Helsinki oli paljon parempi alkuaikoinaan, siinä oli enemmän sitä aitoa haloo helsinkiä, nyt se on mennyt enemmän balladien puolelle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]
No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella?
[/quote]
itseasiassa moni tykkää huonosta musiikista. mietippä vaikka cheekkiä joka on ihan karmeeta paskaa niin se äijä vaan tahkoo rahaa sillä.
Ei kenestäkään/mistään bändistä kaikki tykkää, mutta mä ainakin tykkään Haloo Helsingistä. En ole levyjä ostanut, mutta voisin käydä keikalla.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 23:40"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]
No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella?
[/quote]
itseasiassa moni tykkää huonosta musiikista. mietippä vaikka cheekkiä joka on ihan karmeeta paskaa niin se äijä vaan tahkoo rahaa sillä.
[/quote]
Totta. Tosin ei täällä palstalla moni myönnä tykkäävänsä Cheekistä, mutta varmasti mammoissakin on Cheek-faneja. Moni vain ei varmaan halua postata tänne suosikeistaan, koska se johtaa yleensä vain dissaukseen niiltä, jotka eivät siitä artistista tai muusta julkkiksesta tykkää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:39"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella?
[/quote]
Mikä on sinusta hyvää musiikkia?
[/quote]
Niin, kiinnostaisi tietää näiden "kaikki on paskaa paitsi mun lempparimusa"-teinien syy siihen miksi joku on niin huonoa. Toiselle Jenni Vartiaisen ääni on ihanan rauhoittava ja eteerinen ja musiikki oikein miellyttävää ja toinen ei tykkää koska viivapillu. Voi lol näitä. Täällä sentään jotkut ovat perustelleet ihan asiallisesti etteivät pidä esim. Ellin äänestä joka on ihan oiva syy olla pitämättä bändistä. Itse en voi sietää Sannin ääntä tai sanoituksia joten en kykene kuuntelemaan hänen musiikkiaan ollenkaan.