Miksi Haloo Helsingistä ei tykätä?
Täällä palstalla meinaan siis. Itse tykkään. Juuri sen takia myös, että he oikeasti itse tekee laulut, tai Elli sanottaa joka laulun ja sovittaa bändin kanssa. Ne bändit on harvassa. Sanoituksissa on oikeasti sanoma ja koskettavia. Esim Kiitos ei oo kirosana, kun siihen oikeen ajatuksella perehtyy niin menee kylmät väreet :) n22
Kommentit (65)
Minäkään en ymmärrä. Elli on aika jalat maassa tyyppi ja symppis. Pitäisi ilmeisesti avata enemmän vaatekaappia naistenlehdissä. N39
Ei täällä Haloo Helsinkiä ole lainkaan dissattu, mistä sellaista olet saanut päähäsi?
No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella?
Voi kuule aloittaja, esim. metalligenren bändit sanoittaa, sovittaa jne. biisinsä 99,9% ihan itse! Että onpas saavutus joo.
Minä en tykkää bändistä, koska se on niin teennäinen, kuin aikuisten TikTak.
No haloo, kun se nainen ei osaa laulaa ja ne biisit on hirveetä skeidaa.
En vain pidä laulajan äänestä enkä kappaleiden sanoista. En saa siitä musiikista mitään.
Ne biisit menettelee, mutta sen laulajan ääni on jotain niin hyytävää että on pakko kääntää kanavaa kun se avaa suunsa.
Ei osaa laulaa(huutaa epävireisesti) laulut paskoja sanoituksineen ja muutenkin se elli ärsyttää. En vain tykkää.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]
Mun mies tykkää ja 4v poika tykkää kans. Itsekin kuuntelen, en fanita, mutta voin kuunnella. Tällä palstalla on tiukassa kateus, esim. Jenni Vartiaista oikein vihataan ilman mitään sen kummempaa syytä. Mutta jos av-palsta = elämä niin ei kai sitä voi muuta odottaa.
[/quote]
Jenniä vihataan aivan syystä. Kellään ei ole mitään Haloo helsinkiä vastaan.
Voisin kuunnella jos joku muu laulaisi, tuo ääni vain vihloo korviani liian pahastin
En tykkää koska ei iske mun musiikkimakuuni. Ei kyllä liity mitenkään kateuteen, mun korvat vaan vuotaa verta jos joudun kuuntelemaan ko. naislaulajan ääntä. Niiden biisit soi ihan liikaa radiossa.
Mä en tykkää siitä laiskasta ääntämistavasta, onko se sitten jotain Helsingin murretta? Muuten olisi ok, tuo eniten ärsyttää.
Mä tykkään. Olen 54.
Kyllä täällä dissataan Haloota. Luultavasti Elli on liian lahjakas ja nätti - ja poikamainenkin! - joidenkin makuun.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:37"]Mä tykkään. Olen 54.
Kyllä täällä dissataan Haloota. Luultavasti Elli on liian lahjakas ja nätti - ja poikamainenkin! - joidenkin makuun.
[/quote] Ellissä ei oo muuta vikaa kuin ääni. Voisi tyytyä tekemään biisejä muille ja mennä ite laulamaan karaokea ,=D
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:32"]No yleensä huonosta musiikista harva tykkää. Niin se vaan menee. Pitäiskö jotenkin muutoin perustella?
[/quote]
Mikä on sinusta hyvää musiikkia?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:31"]Ei täällä Haloo Helsinkiä ole lainkaan dissattu, mistä sellaista olet saanut päähäsi?
[/quote]
Noissa ketjuissa, jossa keskusteltiin, kenen naislaulajan äänestä ei pidä, moni oli vastannut juuri Ellin ja monen monta yläpeukkua sille.
Toinen ketju oli samantapainen, mikä biisi on huonoin kuulemasi (tjsp), oli siellä "haloo Helsingin koko tuotanto" ja siihenkin monta yläpeukkua. Tästä päättelin. :) Ap
No julkisuus menee joitakin poikkeuksia lukuunottamatta, että mitä suositumpi, sitä enemmän vihamiehiä.
Itsekään en erityisemmin pidä, mutta en sen tyylisestä musiikista pidä muutenkaan. En vain "pienempiä" bändejä tunne, joten niitä on vaikea mainita.
En vaan kestä kuunnella sitä lauluääntä. Ihan kuin humalainen laulaisi. Laiskaa ja kummallisesti jaksotettua ja rytmitettyä ääntämistä. En osaa tarkemmkn kuvailla, mutta kuulostaa siis kuin humalainen laulaisi. En edes pysty perehtymään biisien "sanomiin", kun se laulutyyli ärsyttää niin paljon
Kyllä minä tykkään.