Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko 6 x seksiä/ kk mielestäsi vähän vai paljon?

Vierailija
29.08.2015 |

Jos yli 10v suhde ja nuorin lapsi 1,5v?

Kommentit (67)

Vierailija
41/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No paljon! Meillä vähyys johtuu siitä, että mies ei halua. Noin 1 krt/ kk. Kaikki keksimäni ratkaisukeinot on käytetty, ei ole ollut apua ja tilanne ei ole yli vuodessa korjaantunut yhtään.miehen mielestä mitään ongelmaa ei ole ja kaikki on hyvin.
N 23 naimisissa

Vierailija
42/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette harrasta seksiä? Itse aamuisin herättyäni otan miehen munan käteen ja pian seisoo kovana parissa sekunnissa. Tämä siis arkisin ennen kuutta aamulla. Viikonloppuisin sitten pidemmällä kaavalla ja muilla mausteilla. Seksi rentouttaa ja purkaa paineita. T. Nelikymppiset vanhemmat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:51"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:41"]Miten te muut maiset selviätte siitä, että mies ei ole halukas seksiin silloin kun itse haluaisitte? Tai että miehellä on selvästi pienemmät halut? Itse sain yhdet pakit mieheltäni tässä viime aikoina ja se on syönyt itsetuntoani aivan valtavasti. Yleensä on kovin halukas, joten ajattelen heti, että minussa on nyt jotain vikaa tai että miehellä on joku salasuhde :( Vaikka tästä on puhuttu (ja suhdetta ei ole), niin en silti pääse siitä yli. Tiedän, olen tosi pikkumainen. [/quote] Ennen lapsia oli seksiä ehkä kaks kertaa vuodessa. Nyt tuo 6. Mutta paljon on lapsiteknisistäsyistä. Sain alkuaikoina paljon pakkeja. Itkin usein kun olo tuntui niin kurjalta. Muutamien pakkien jälkeen sitä nujertui enkä enää tee ehdotuksia. En tajua miksi jäin seksin kannalta huonoon suhteeseen. Elättelen ehkä toivoa siitä kun lapset on isoja tai sit tulee rro. 35

[/quote]

Hui, täytyy myöntää, että meillä asiat on tosi hyvin suurimmalta osalta. En tiedä pystyisinkö elämään suhteessa, jossa olisi noin vähän seksiä, vaikka itsellänikin on halut lapsien jälkeen olleet koetuksella ajan puutteen ja stressin takia. Ehkä on olemassa myytti, että miehet ovat aina valmiina seksiin, ja sitten kun se ei toteudukaan, niin se syö sitä naiseutta tosi paljon.

Vierailija
44/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko yrittää kyllä jotenkin saada määrää nostettua edes 8 kertaan:kk, kun miestä ei laadun (keston) kehittäminen tunnu kiinnostavan. Kumpikin saa kyllä aina, mutta mä haluaisin saada 2-4 kertaa. Ehkä alan yrittää joka toimen pv. Ap

Vierailija
45/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle/meille se olisi vähän. Jos siis lapsi on jo yli vuoden ikäinen, molemmat ovat terveitä, lapsilla ei ole mitään julmettua sairastelu kierrettä (eli jatkuva unepuute molemmilla valvomisesta).

Mutta en voi lähteä arvostelemaan toisten seksi kertojen sopivuutta. Kirjoitit että et ole itse tyytyväinen. Onko teillä aina ennen ollut aktiivisempaa? Vai onko aina ollut niin että mies ei halua niin usein kuin sinä? Kannattaa jutela miehen kanssa jos löytäisitte jonkun kultaisen keskitien.

Vierailija
46/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopivasti, miehen mielestä liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:37"]Tosi vähän.
N42
[/quote]

Kun saisi edes tuon verran...
M42

Vierailija
48/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:02"]No minulle/meille se olisi vähän. Jos siis lapsi on jo yli vuoden ikäinen, molemmat ovat terveitä, lapsilla ei ole mitään julmettua sairastelu kierrettä (eli jatkuva unepuute molemmilla valvomisesta).

Mutta en voi lähteä arvostelemaan toisten seksi kertojen sopivuutta. Kirjoitit että et ole itse tyytyväinen. Onko teillä aina ennen ollut aktiivisempaa? Vai onko aina ollut niin että mies ei halua niin usein kuin sinä? Kannattaa jutela miehen kanssa jos löytäisitte jonkun kultaisen keskitien.
[/quote] mies on kesän aikana vedonnut joihinkin terveysongelmiin ettei ole aina huvittanut. Ei tosiaan ole aina ollut näin. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:01"]Miksette harrasta seksiä? Itse aamuisin herättyäni otan miehen munan käteen ja pian seisoo kovana parissa sekunnissa. Tämä siis arkisin ennen kuutta aamulla. Viikonloppuisin sitten pidemmällä kaavalla ja muilla mausteilla. Seksi rentouttaa ja purkaa paineita. T. Nelikymppiset vanhemmat
[/quote]
Kun herää koko yön toista vuotta puolentoista tunnin välein ja herää aina siihen että lapset herää ensin. Mieskin nukkuu sohvalla että pystyis käydä töissä. Siksi :(

Vierailija
50/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tosiaan aion alkaa yrittää vaikka joka toinen päivä, en ole koskaan suoraan yrittänyt niin usein vaan ennemmin valittanut seksin vähyyttä ja yrittänyt korkeintaan sen 6 krt/kk. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksiä n. 3 kertaa kuussa. Takana vasta reilut 2 vuotta yhdessä asumista ja ollaan 22-23 vuotiaita. Ei mun pää kestä olla puutteessa kaiken aikaa... Tuntuu olevinaan paremmalta kun harrastaa seksiä harvemmin. Joo, ehkä hänestä, mutta itse en ehdi parin sekunnin aikana nauttimaan paljoa.
Eroa oon pohtinut pitkään tän takia, seksi on kuitenkin tärkeä osa parisuhdetta ja hyvinvointia.

Vierailija
52/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille toi olisi jo hyvä saldo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muut vastaajat oletteko tosissaan, 5 kertaa viikossa? 10v jälkeen?
Vaikee sanoa mikä on sopiva määrä. Sen verran kuin huvittaa. KUMPAAKIN.

Alkaa aina oksettaa nää pihtaamisketjut kun itse elin vuosikausia jatkuvan painostuksen alaisena. 2-4 krt viikossa kun oli miehen mielestä murjotusrangaistuksen arvoista pihtaamista pikkulapsen väsyneeltä äidiltä :-( Sen koommin ei ole huvittanut enää vuosiin painostajamiehen kanssa.

Vierailija
54/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paljon. Mä en ole saanut nyt vuoteen ollenkaan seksiä. En enää ehdottele miehelleni, koska sain säännönmukaisesti pakit aina kun ehdotin. Vuosi sitten päätin odottaa, että mies tekee aloitteen. Ei ole vielä tehnyt...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän. Ehkä sopiva määrä viikossa.

 

Ollaan oltu yhdessä melkein 20 vuotta, 4 lasta. Seksiä keskimäärin kerran päivässä. Käytännössä useamminkin, mutta menkkojen aikana en halua ja tulee viikon tauko. Silloinkin voi toki ottaa suihin tmv.

Seksi on perustarve.

Vierailija
56/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:26"] Meillä tuo 6x kk on ollut maksimi lapsen jälkeen, monta kuukautta on mennyt vain neljällä kerralla. Mies tietää että haluaisin vaikka joka päivä, mutta hän ei halua niin usein. Ahdistaa kyllä välillä joutua tyydyttämään itsensä jatkuvasti, kun kuitenkin on mieskin talossa. Enkä edes tyydyty samalla tavalla omin käsin tai lelujen avulla. Ap [/quote]   Provo!  Mies ei hyväksy vaimonsa käyttävän leluja yksinään.  Voisiksä nyt illalla vaikka katsella telkkaria satujen kirjoittelun sijaan? [/quote] no mitä mies tekee, jos ei hyväksy? Takavarikoi dildot? Ihme kommentti. Ap

[/quote]

 

Torvi! Avioliitossa ei todellakaan voi olla tilannetta, että vaimolla on yöpöydän laatikossa dildo piilossa ja miehellä vaatekaapissa pumpattava Barbara ja molemmat muka salassa.

Juttusi on täysin epäuskottava.  Säälin sinua, satutäti.

Vierailija
57/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:46"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:26"] Meillä tuo 6x kk on ollut maksimi lapsen jälkeen, monta kuukautta on mennyt vain neljällä kerralla. Mies tietää että haluaisin vaikka joka päivä, mutta hän ei halua niin usein. Ahdistaa kyllä välillä joutua tyydyttämään itsensä jatkuvasti, kun kuitenkin on mieskin talossa. Enkä edes tyydyty samalla tavalla omin käsin tai lelujen avulla. Ap [/quote]   Provo!  Mies ei hyväksy vaimonsa käyttävän leluja yksinään.  Voisiksä nyt illalla vaikka katsella telkkaria satujen kirjoittelun sijaan? [/quote] no mitä mies tekee, jos ei hyväksy? Takavarikoi dildot? Ihme kommentti. Ap

[/quote]

 

Torvi! Avioliitossa ei todellakaan voi olla tilannetta, että vaimolla on yöpöydän laatikossa dildo piilossa ja miehellä vaatekaapissa pumpattava Barbara ja molemmat muka salassa.

Juttusi on täysin epäuskottava.  Säälin sinua, satutäti.
[/quote] no tässä avioliitossa on. Mulla on itse asiassa neljä dildoa ja on mieskin niistä tietoinen ja joskus kokeillutkin minuun. Ap

Vierailija
58/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:43"]

Liian vähän. Ehkä sopiva määrä viikossa.

 

Ollaan oltu yhdessä melkein 20 vuotta, 4 lasta. Seksiä keskimäärin kerran päivässä. Käytännössä useamminkin, mutta menkkojen aikana en halua ja tulee viikon tauko. Silloinkin voi toki ottaa suihin tmv.

Seksi on perustarve.

[/quote]

No ei todellakaan ole mikään perustarve. Jotkut haluaa enemmän, jotkut vähemmän, mutta ei seksinpuutteeseen kuole. Oma käsikin kun on olemassa.

Minä nautin seksistä ja olen sen suhteen myös aloitteellinen, mutten tosiaankaan viitsisi olla joka päivä jyystettävänä. Johan se alkaa maistua puulta, jos ei sitä ikinä ehdi kaivata. On myös sotkuista ja saa minulla usein vatsankin sekaisin. Vai onko teidän seksi jotain 2 minuutin pikapanoja, joista ei ole mitään vaivaa? Pari kertaa viikossa on aika sopivasti.

Vierailija
59/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 22:09"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:43"]

Liian vähän. Ehkä sopiva määrä viikossa.

 

Ollaan oltu yhdessä melkein 20 vuotta, 4 lasta. Seksiä keskimäärin kerran päivässä. Käytännössä useamminkin, mutta menkkojen aikana en halua ja tulee viikon tauko. Silloinkin voi toki ottaa suihin tmv.

Seksi on perustarve.

[/quote]

No ei todellakaan ole mikään perustarve. Jotkut haluaa enemmän, jotkut vähemmän, mutta ei seksinpuutteeseen kuole. Oma käsikin kun on olemassa.

Minä nautin seksistä ja olen sen suhteen myös aloitteellinen, mutten tosiaankaan viitsisi olla joka päivä jyystettävänä. Johan se alkaa maistua puulta, jos ei sitä ikinä ehdi kaivata. On myös sotkuista ja saa minulla usein vatsankin sekaisin. Vai onko teidän seksi jotain 2 minuutin pikapanoja, joista ei ole mitään vaivaa? Pari kertaa viikossa on aika sopivasti.

[/quote]

 

No itseasiassa, välillä on todellakin jotain 2 min pikapanoja. mikä vika niissä on? Sen lisäksi tietty pidempiäkin sessioita.

Vierailija
60/67 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:46"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:48"]

[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:26"] Meillä tuo 6x kk on ollut maksimi lapsen jälkeen, monta kuukautta on mennyt vain neljällä kerralla. Mies tietää että haluaisin vaikka joka päivä, mutta hän ei halua niin usein. Ahdistaa kyllä välillä joutua tyydyttämään itsensä jatkuvasti, kun kuitenkin on mieskin talossa. Enkä edes tyydyty samalla tavalla omin käsin tai lelujen avulla. Ap [/quote]   Provo!  Mies ei hyväksy vaimonsa käyttävän leluja yksinään.  Voisiksä nyt illalla vaikka katsella telkkaria satujen kirjoittelun sijaan? [/quote] no mitä mies tekee, jos ei hyväksy? Takavarikoi dildot? Ihme kommentti. Ap

[/quote]

 

Torvi! Avioliitossa ei todellakaan voi olla tilannetta, että vaimolla on yöpöydän laatikossa dildo piilossa ja miehellä vaatekaapissa pumpattava Barbara ja molemmat muka salassa.

Juttusi on täysin epäuskottava.  Säälin sinua, satutäti.

[/quote]

Häh? Miksei muka voisi olla?

Itselläni on parikin dildoa ja mies tietää että käytän niitä myös yksin. Enkä näe siinä mitään kummallista

N30