Onko 6 x seksiä/ kk mielestäsi vähän vai paljon?
Kommentit (67)
Vähän on, n. 5 krt/vko seksiä. T. Keski-ikäiset teinien vanhemmat =)
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:29"]Meille aika passeli. Yhdessä 11 vuotta ja pari kertaa viikkoon oli sopiva alkuaikoina. Nykyisin 1-2kertaa viikkoon.
[/quote]meillä oli aluksi joka päivä, joskus jopa 5 kertaa päivässä. Ap
Olemme tuore kolmekymppinen lapseton pariskunta ja 6 x kk olisi paljon. Meillä vain puolet tuosta. Välillä lomalla saattaa olla useamman kerran viikossa ja teen sen vain miehen mieliksi. Itse en saa tyydytystä seksistämme. Itsetyydytystä harrastan joka toinen päivä, kun olen yksin.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:20"]
Jos yli 10v suhde ja nuorin lapsi 1,5v?
[/quote]
Mitä sinä itse ajattelet asiasta?
Onko tämä sinun juttusi vai jonkun muun vai pitkästyksisissäki sait pari sanaa kirjoitettua?
Aloituksestasi ei ilmene pariskunnan ikiä eikä kuka kirjoittaa. Aika tonttu oot. Kuinka olet edes naimisiin päässyt?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:20"]
[/quote]
Täh, 2-4 viikko on jees, kovin vähältä kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:31"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:25"]Jos olisit minun vaimoni laittaisin sinut kilometritehtaalle. Aivan naurettavan vähän. You have got to be kidding me woman! [/quote] niin tosiaan meillä tämä vähyys johtuu miehestä. Ap
[/quote]
Ihan turha selittää enää mitään kun servasin sut! Älä yritellä selittää mitään, en todellakaan usko tähän!111
[/quote] mitäh? Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:20"]
[/quote]
Mitä sinä itse ajattelet asiasta?
Onko tämä sinun juttusi vai jonkun muun vai pitkästyksisissäki sait pari sanaa kirjoitettua?
Aloituksestasi ei ilmene pariskunnan ikiä eikä kuka kirjoittaa. Aika tonttu oot. Kuinka olet edes naimisiin päässyt?
[/quote] no olen kyllä jatkuvasti tyytymätön. Mitä ikä vaikutaa? Ollaan 35-40 välissä. Ap
jumalauta mitä itkua. Itse saan seksiä kerran 6-8 viikon välein ja täällä joku itkee kun saa ainakin kerran viikossa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:26"]
Meillä tuo 6x kk on ollut maksimi lapsen jälkeen, monta kuukautta on mennyt vain neljällä kerralla. Mies tietää että haluaisin vaikka joka päivä, mutta hän ei halua niin usein. Ahdistaa kyllä välillä joutua tyydyttämään itsensä jatkuvasti, kun kuitenkin on mieskin talossa. Enkä edes tyydyty samalla tavalla omin käsin tai lelujen avulla. Ap
[/quote]
Provo! Mies ei hyväksy vaimonsa käyttävän leluja yksinään. Voisiksä nyt illalla vaikka katsella telkkaria satujen kirjoittelun sijaan?
Siis meille tuo oli ennen aika normaali tahti, nyt on hiipunut koko seksielämä, varmaan puoleen vuoteen ei ole ollut seksiä. Yli 17 vuotta yhdessä ja kaksi kouluikäistä lasta.
Toi 6 on meidän vuoden saldo. 9v yhdessä ja 1&3 v. Kiskaan ei ole ollut mitään joka viikkoista edes ennen lapsia. Tuntuu oudolta. Eikö teillä ketkä olette usein ole sellainen joko taas-fiilis? Tai sellainen että miten päin tällä kertaa ollaan ku vasta oltiin näin näin ja näin. On siis näköjään tosi vieras ajatus mulle. Vaikka tämä tahtikaan ei ole minun toive..
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:38"]Toi 6 on meidän vuoden saldo. 9v yhdessä ja 1&3 v. Kiskaan ei ole ollut mitään joka viikkoista edes ennen lapsia. Tuntuu oudolta. Eikö teillä ketkä olette usein ole sellainen joko taas-fiilis? Tai sellainen että miten päin tällä kertaa ollaan ku vasta oltiin näin näin ja näin. On siis näköjään tosi vieras ajatus mulle. Vaikka tämä tahtikaan ei ole minun toive..
[/quote] mulle ainakin ihan luonnollista tehdä tosiaan vähintään 5 krt viikko. Itekin olen aktiivinen ja mies tykkää :)
Miten te muut maiset selviätte siitä, että mies ei ole halukas seksiin silloin kun itse haluaisitte? Tai että miehellä on selvästi pienemmät halut? Itse sain yhdet pakit mieheltäni tässä viime aikoina ja se on syönyt itsetuntoani aivan valtavasti. Yleensä on kovin halukas, joten ajattelen heti, että minussa on nyt jotain vikaa tai että miehellä on joku salasuhde :( Vaikka tästä on puhuttu (ja suhdetta ei ole), niin en silti pääse siitä yli. Tiedän, olen tosi pikkumainen.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:33"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:29"]Meille aika passeli. Yhdessä 11 vuotta ja pari kertaa viikkoon oli sopiva alkuaikoina. Nykyisin 1-2kertaa viikkoon.
[/quote]meillä oli aluksi joka päivä, joskus jopa 5 kertaa päivässä. Ap
[/quote] Meillä tahti tosiaan sama ja laatukin vaan parantunut. Seksi on paljon parempaa kun 10v sitten. Mut tärkeintä, että ne halut kohtaa oli sitä seksiä 5kertaa päivässä tai 5kertaa vuodessa.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:37"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:26"]
Meillä tuo 6x kk on ollut maksimi lapsen jälkeen, monta kuukautta on mennyt vain neljällä kerralla. Mies tietää että haluaisin vaikka joka päivä, mutta hän ei halua niin usein. Ahdistaa kyllä välillä joutua tyydyttämään itsensä jatkuvasti, kun kuitenkin on mieskin talossa. Enkä edes tyydyty samalla tavalla omin käsin tai lelujen avulla. Ap
[/quote]
Provo! Mies ei hyväksy vaimonsa käyttävän leluja yksinään. Voisiksä nyt illalla vaikka katsella telkkaria satujen kirjoittelun sijaan?
[/quote] no mitä mies tekee, jos ei hyväksy? Takavarikoi dildot? Ihme kommentti. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:41"]Miten te muut maiset selviätte siitä, että mies ei ole halukas seksiin silloin kun itse haluaisitte? Tai että miehellä on selvästi pienemmät halut? Itse sain yhdet pakit mieheltäni tässä viime aikoina ja se on syönyt itsetuntoani aivan valtavasti. Yleensä on kovin halukas, joten ajattelen heti, että minussa on nyt jotain vikaa tai että miehellä on joku salasuhde :( Vaikka tästä on puhuttu (ja suhdetta ei ole), niin en silti pääse siitä yli. Tiedän, olen tosi pikkumainen.
[/quote]
Ennen lapsia oli seksiä ehkä kaks kertaa vuodessa. Nyt tuo 6. Mutta paljon on lapsiteknisistäsyistä. Sain alkuaikoina paljon pakkeja. Itkin usein kun olo tuntui niin kurjalta. Muutamien pakkien jälkeen sitä nujertui enkä enää tee ehdotuksia. En tajua miksi jäin seksin kannalta huonoon suhteeseen. Elättelen ehkä toivoa siitä kun lapset on isoja tai sit tulee rro.
35
6x kuukaudessa olisi parannus, vaikkei vieläkään riittävä. Nykyään keskimäärin kerran kuussa, tosin voi olla kaksikin kuukautta väliä. Vaimo ei vain halua, enkä minäkään jaksa enää yrittää. Syö miestä.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:27"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:25"]Jos olisit minun vaimoni laittaisin sinut kilometritehtaalle. Aivan naurettavan vähän. You have got to be kidding me woman! [/quote] niin tosiaan meillä tämä vähyys johtuu miehestä. Ap
[/quote]
Ihan turha selittää enää mitään kun servasin sut! Älä yritellä selittää mitään, en todellakaan usko tähän!111