Muita kömpelöitä?
Jotka kolhii itseään aina kaapinoviin tai raapii teräviin kulmiin. Miksi olen tällainen? Taas äsken raapaisin säärtäni terävään tietokoneen kulmaan.
Kommentit (10)
No mä taas olen tyhmä. Ei ole sekään kivaa.
Hep.
Pudottelen tavaroita, mulla on nyt reidessä iso mustelma kun sängystä noustessa iskin sen vaatekaappiin, no mulla on vähän erikoinen alkovi, vaatekaappi kiinni sängyssä. Siivotessa takuulla isken itseni vähintään kaksi kertaa johonkin. Mulla on usein mustelmia jaloissa niin etten edes muista mistä ne ovat tulleet, varmaan töissä kopsauttanut johonkin. Olen niin tottunut siihen, etten pieniä edes huomaa.
Teidän elämää olis varmaan hauskaa katsella pikakelauksella viedolta :D kopsis.. muksis.. autsis...
Minäkin olen kömpelö mutta ei siitä niin hirveästi ole haittaa kun osaa nauraa itselleen. Mustelmia on ja niitä joutuu selittämään. Kaikkein ongelmallisinta minulle on pyöröovet. Muutaman kerran olen jumittunut sellaiseen ja nykyisin v#%&&%# mennä sellaisen kautta sisälle.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 21:26"]
Teidän elämää olis varmaan hauskaa katsella pikakelauksella viedolta :D kopsis.. muksis.. autsis...
[/quote]
Tietäisit vaan. Mies joskus sanoo, että ei tartte piilokameraa kun sinä olet täällä.
7 ja 4 siis sama. PAhin tilanne meinasi tulla kun töissä meinasin tiputtaa 27 tuuman näytön lattialle kiivettyäni pöydälle katsomaan että onko johto kunnolla kiinni. Se tilanne meni onneksi säikähdyksellä, se on siis minun käytössäni oleva näyttö. Olen osannut tiskatessakin särkeä astioita. Olen Iittalan ja Arabian ihanneasiakas.
Juu, täällä kanssa yksi kömpelys. Sääret jatkuvasti niin mustelmilla kolhuista ja kompuroinneista että hyvä kun kehtaa ilman sukkahousuja kävellä. :D Itsellä ei johdu niinkään siitä, että koordinaatio tai tasapaino olisi huono (harrastan itse asiassa aktiivisesti tanssia), vaan siitä että olen kauhean hajamielinen ja jatkuvasti syvällä ajatuksissani, kun liikun paikasta toiseen tai kotona esim. siivoan, se kun on niin tylsää puuhaa että menee ihan automaattivaihde päälle ja miettii muita juttuja. Siinä sitten kolahtelee. Sen lisäksi mies on tyyppiä, jolta tuppaa jäämään vaatteet&kengät mihin sattuu ja niihin sitten kompastelen. >.< Joskus olen kysynyt, että tahallaanko se miinoittaa meidän kämpän lattian että saa sitten naureskella mun törmäilyilleni. Väittää että ei. :P
Mulla on sekä hajamielisyys että kömpelyys. 4+7 ym. Aivan kamala yhdistelmä.
Täällä yksi lisää. Potkaisen varpaani tuolin tai pöydän jalkaan tai lyön kyynärpäitäni oviin tai ovenkarmeihin. Isäni on samanlainen kömpelys :)
Jo vain. Varpaat kovilla sängynjalkojen kanssa, aterimet vaan vierastaa sormiani, sekä kyynärpäideni erehtymättömät tutkat löytävät aina sen kaapin tai pöydän kulman niin ihanan kipeästi.
Kesäistä rusketusta turha hankkia, koska mustelmat ajaa saman asian. Tai palovamman punoitus.
Vaan tottunuthan olen jo kömpelyyteeni, uusille tuttavuuksille hieman hankalampi asia selittää.