Onko 6 x seksiä/ kk mielestäsi vähän vai paljon?
Jos yli 10v suhde ja nuorin lapsi 1,5v?
Kommentit (67)
Todennäköisesti aika sopivasti? Meillä kolme lasta ja yli 10 v suhde, ja seksiä toisinaan monta kertaakin viikossa, toisinaan vaan kerran, riippuu kovasti kaikesta. Kuvittelisin, että kerta viikkoonkin olisi ihan tavallinen tahti pikkulapsiperheessä.
Meille normi. Ihan riittävä :) Lisäkerrat tuntuvat extralta, mutta jos tuosta putoaa, tuntuu liian vähältä.
Mulla tuo olisi koko vuoden saldo, jos olisi oikein hyvä vuosi. Mutta muutoin, ei paljon, eikä nyt kauhean vähän, hieman vain.
Jos olisit minun vaimoni laittaisin sinut kilometritehtaalle. Aivan naurettavan vähän. You have got to be kidding me woman!
Se on sopivasti jos se teistä tuntuu sopivalta. Siinä vaiheessa kun jompikumpi joutuu "kärsimään", niin sit ei ole asiat hyvin.
Meillä tuo 6x kk on ollut maksimi lapsen jälkeen, monta kuukautta on mennyt vain neljällä kerralla. Mies tietää että haluaisin vaikka joka päivä, mutta hän ei halua niin usein. Ahdistaa kyllä välillä joutua tyydyttämään itsensä jatkuvasti, kun kuitenkin on mieskin talossa. Enkä edes tyydyty samalla tavalla omin käsin tai lelujen avulla. Ap
Mulle riittäisi hyvin :) Tämä 1x/kk alkaa pikkuhiljaa jo tympiä.. N26
Meille ihan normi.
t. N20, avoliitossa, ei lapsia. Ei seksi ole kaikille se elämän suurin sisältö.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:25"]Jos olisit minun vaimoni laittaisin sinut kilometritehtaalle. Aivan naurettavan vähän. You have got to be kidding me woman!
[/quote] niin tosiaan meillä tämä vähyys johtuu miehestä. Ap
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 20:26"]Ihan liian vähän. Tarvin vähintään joka toinen päivä ison oon.
[/quote] olen ihan samanlainen. Jos ei ole seksiä, joudun rukkaamalla järjestämään itselleni 3-4 pientä o:ta per kerta :( ap
Meille aika passeli. Yhdessä 11 vuotta ja pari kertaa viikkoon oli sopiva alkuaikoina. Nykyisin 1-2kertaa viikkoon.
Tosi vähän! Ite ollu 8v naimisissa, 2 lasta. N 5 kertaa viikossa meillä.
Sen verran vähän ettei ero ole kaukana.