Miksi miesten naismaku on niin paljon monipuolisempi kuin naisten miesmaku?
Lainaus palstakirjoituksesta jossa asia perustellaan mielestäni hyvin:
...
"Eroavaisuuksia:
- osa miehistä pitää pitkistä, osa lyhyistä ja osa keskipituisista naisista. Lähes kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä
- osa miehistä pitää kurvikkaista, osa hoikista, osa amatsonimaisista. Lähes kaikki naiset pitävät raamikkaista miehistä
- osa miehistä pitää blondeista, osa bruneteista. Naisten selkeä enemistö pitää tummista miehistä
- osa miehistä pitää kodin hengettäristä, osa menestyjänaisista. Lähes kaikkiin naisiin vetoaa menestyjämies, joko koska vastakohdat täydentävät toisiaan, tai koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä
- osaan miehistä vetoaa empaattisuus ja pehmeys, osaan rohkeus ja aloitteellisuus. Käytännössä kaikki naiset haluavat rohkean ja aloitteellisen miehen
Miten tahansa sektoria katsotaan, naisten miesmaku on paljon yksipuolisempi kuin miesten naismaku.
Mietityttää miksi evoluutio on saanut naiset haluamaan samaa miesmuottia sitten kivikauden, siinä missä miesten naismaku on monipuolisempi ja aikojen muuttuessa kehittynyt."
Kommentit (564)
Miehet nyt oikeasti, lukekaa näitä naisten vastauksia täältä.
Joku tuolla selittää pitävänsä seksikkäänä sitä, kun Zelensky vetää tanssia korkkareissa, toinen on selittänyt tykkäävänsä lyhyistä blondeista ja kolmannen ihannemies on ikäisensä nallekarhu. Ovatko nämä kaikki kuvaillut miehet sama ihannemies, joka mainitaan aloituksessa tai edes siinä kapeassa ihannemiehen pitkä-lihaksikas-tumma-karski muotissa, jota miehet yrittävät naisille syöttää väkisin?
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten mahtaa johtua, että ainakin tosielämässä miesten lähestymiset tuntuvat keskittyvän samoille naisille? Osaa naisista lähestytään milloin missäkin, myös paikoissa joissa seuraa ei perinteisesti olla etsimässä, kun taas osaa ei lähestytä koskaan missään.
Koska pääasiassa tietynlaiset miehet tekevät aloitteita tosielämässä ja näillä saattaa olla suht samanlainen naismaku. Ei se kuitenkaan kerro mitään viereisen pöydän insinöörimiehestä, joka ei livenä lähesty koskaan ketään naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sitten mahtaa johtua, että ainakin tosielämässä miesten lähestymiset tuntuvat keskittyvän samoille naisille? Osaa naisista lähestytään milloin missäkin, myös paikoissa joissa seuraa ei perinteisesti olla etsimässä, kun taas osaa ei lähestytä koskaan missään.
Koska pääasiassa tietynlaiset miehet tekevät aloitteita tosielämässä ja näillä saattaa olla suht samanlainen naismaku. Ei se kuitenkaan kerro mitään viereisen pöydän insinöörimiehestä, joka ei livenä lähesty koskaan ketään naista.
No, kuulun itse näihin naisiin joita lähestytään ja voin sanoa, että miehet ovat olleet ihan laidasta laitaan. Aina duunarista tohtoriin, supliikkia ja hiljaisempaa, ulkoiselta olemukseltaan monenlaisia. Eli väärässä olet.
Kukkua, älä yleistä! Minä olen ollut ihastunut niin
*pitkiin, pätkiin kuin keskipituisiinkin
*vaaleisiin, tummiin, ristiverisiin, kaljuihin ja pariin punatukkaiseenkin
*hoikkiin, tanakoihin sekä keskikokoisiin
*koulutustaso ylempää ja alempaa, työtön sekä työssä käyvä
*luonteepiirteitä laidasta laitaan
Enkä ole todellakaan ainut. Itsesääli kannattaa lopettaa NYT!
N37
Kaikki naiset haluavat rikkaan ja hölmön miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tietysti totta, että jos joku mies ei koskaan lähesty naisia, emme voi tietää, onko hän naisista edes kiinnostunut. Mitähän tällaisessa tilanteessa kannattaisi tehdä ja kenen?
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama valitus. Jos kerran asia on noin, silloinhan sille ei voi mitään. Mutta koska miehillä kerran on niin laaja ja monipuolinen naismaku, niin luulisi, että olisi aika helppo löytää seuraa kaikista niistä naisista, joiden nyt on vaikea pariutua. Olen aivan varma, että moni epäsuosittu ja epätoivoinen nainen on valmis tinkimään miehen pituudesta tai siitä, täytyykö olla tummat hiukset. Joten sieltä vaan etsimään seuraa vaikkapa sellaisista naisista, joiden ominaisuuksia on muissa ketjuissa moitittu epähaluttaviksi. Eiköhän heidän joukostaan jokaiselle sinkkumiehelle joku löydy, kun kaikilla miehillä kuitenkin on niin laaja maku.
Tämä. Kyllähän pariutuminen on helpompaa sille sukupuolelle, jolla on monipuolinen maku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi muut miehet eivät tee aloitteita, jos heitä kerran häiritsee se, ettei heillä ole naista? Tähän ei kelpaa vastaukseksi vastakysymys, miksi naiset eivät tee aloitteita - sillä vaikka se onkin ihan hyvä kysymys, ja itse kannustaisinkin naisia olemaan aloitteellisempia, niin tuollainen vaatimus ei auta mitään siinä vaiheessa, jos iso osa naisista ei kuitenkaan sitä aloitetta tee. Ilmeisesti heitä ei häiritse oma sinkkuus yhtä paljon kuin näitä miehiä, joten jos mies ihan oikeasti haluaa löytää naisen, hänen kannattaa toimia. Tietenkin myös naisen kannattaisi toimia, jos todella haluaisi löytää miehen, mutta jos he eivät kuitenkaan sitä tee, voidaan asiasta päätellä, ettei se miehen löytäminen ole heille maailman tärkein asia.
Se toimii, joka todella haluaa jotain!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti minulla ole sama miesmaku kuin jollain geneerisellä Kerava-pissiksellä.
T. Akateeminen nainen
En tiedä, oliko tämä jonkun miehen kirjoittama vitsi. Mutta kyllä AP oli ihan oikeassa väittämässään, naisten maku miehiä kohtaan on hyvin yksipuolinen. Ei tällä tarkoiteta sitä mihin päätyy, vaan haluista. Naisille tärkeää on miehen raamikkuus, kasvojen piirteet ja pituus. Jos siis fyysisistä asioista puhutaan. Nainen ei halua olla lyhyen miehen kanssa, eikä varsinkaan lihavan. Monet miehet kiihottuvat rehevistä naisista, eikä haittaa lainkaan jos on lyhyt tai pitkä, laiha tms. Tai iäkäs.
Miehet sen sijaan haluavat naisilta puhtautta :).
No ehkä jotkut äärikonservatiivit uskikset, mut jos tarkoitat puhtaudella muuta kuin hygieniaa, niin se on mulle ja hyvin monelle miehelle turn-off. Puhdas = tylsä, kokematon, vaniljaisin vanilja. Ennemmin vähän jotain elämän matkalla tahriintunut.
Ei se et on kokematon (tai äärikonservatiivi) tarkoita, etteikö olisi kokeiluhalua. Moraali on vaan vähän eri kuin keskimäärin, koska ei hypitä ja temppuilla kaikkien kanssa. Sit sen "oikean" kanssa voidaan temppuilla vaikka miten ;)
kaikkea muuta kuin tylsä äärikonservatiivi- rouva
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kerro ei, se vaan kun ei nainen voi olla ajatustenlukija vaan huomaa ainoastaan ympärillään tapahtuvia asioita.
Esimerkkinä tuolla meikkikeskustelussa miehet kyllä halusivat meikittömiä naisia ja muka arvostivat meikittömyyttä. Se vaan kun tosielämässä käytäntö on osoittautunut päinvastaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä sama valitus. Jos kerran asia on noin, silloinhan sille ei voi mitään. Mutta koska miehillä kerran on niin laaja ja monipuolinen naismaku, niin luulisi, että olisi aika helppo löytää seuraa kaikista niistä naisista, joiden nyt on vaikea pariutua. Olen aivan varma, että moni epäsuosittu ja epätoivoinen nainen on valmis tinkimään miehen pituudesta tai siitä, täytyykö olla tummat hiukset. Joten sieltä vaan etsimään seuraa vaikkapa sellaisista naisista, joiden ominaisuuksia on muissa ketjuissa moitittu epähaluttaviksi. Eiköhän heidän joukostaan jokaiselle sinkkumiehelle joku löydy, kun kaikilla miehillä kuitenkin on niin laaja maku.
Mutta haluatko olla se mies johon tyydytään (usein 28-32v iässä kun perhe- ja asuntokuume iskee päälle), kun pitkä ja raamikas komistus jäi haaveeksi?
Olen tätä yrittänyt kysyä ennenkin mutta yritän nyt vielä kerran:
Jos olet 32-vuotias mies, mitä vaihtoehtoja sinulla tuolla ajatusmaailmalla on jäljellä? Minä näen vain kaksi
1. Jättäytyä tarkoituksella sinkuksi ja perheettömäksi, unohtaa naiset, hankkia elämään sisältöä ihan muista asioista, oli se sitten vaellus, kalastus, moottoripyöräily, pienoisrautatien rakentaminen, nettipelaaminen tai mikä tahansa ( = se todellinen mgtow-vaihtoehto, ei mengoingtovauvapalsta)
2. Pariutua ajatellen koko ajan, että "puolisoni vain tyytyy minuun, koska ei saanut parempaa"; katkeroitua, elää suhteessa jossa ei koskaan usko olevansa intohimoisesti haluttu, rakastettu ja ihailtu.
Jos joku kolmaskin vaihtoehto on olemassa, niin kuulen sen mielelläni. Nuoruusvuosiaan se 30+ mies ei joka tapauksessa pysty enää elämään uudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Minulla on fiksaatio seuraaviin:
• Aasialaiset (etenkin japanilaiset)
• Weebit
• Gootit
• Nörtit
• Tomboyit
• Hipsterit
• Teinit (tai ylipäätään itseäni nuoremmat)
• Ujot ja epäsosiaaliset
• SyrjäytyneetKaippa minä olen armollisempi kuin naiset. Heille kun usein kelpaa vain hyvin koulutettu mies, jolla on hyvä työpaikka ja mahdollisimman vähän ongelmia.
M26
Nyt sä sekoitat käsitteitä, ei fiksaatio = armollisuus. Ja kyllä näitä outoja fiksaatioita naisiltakin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon ap on listannut naisten kiinnostuksen kohteita. Oikeasti naisia kiinnostaa vain miehen rahapussi
No sittenhän naisettomat miehet tietävät, mitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap on ihan oikeassa. Pieni osa miehistä on lähes kaikkien naisten mieleen. Tämä näkyy mm. Tinderissä. Suurin osa naisita ei kelpuuta ihan tavallista miestä. Vaikka naiset itse olisivat ihan tavallisia.
"This study was conducted to quantify the Tinder socio-economic prospects for males based on the percentage of females that will “like” them. Female Tinder usage data was collected and statistically analyzed to determine the inequality in the Tinder economy. It was determined that the bottom 80% of men (in terms of attractiveness) are competing for the bottom 22% of women and the top 78% of women are competing for the top 20% of men."
Tässä olisi hyvä muistaa, että miehiä on Tinderissä monta kertaa naisia enemmän. Tarkkaa tämän hetken lukua ei ole ainakaan itsellä tiedossa, mutta miehiä on tyyliin 75% ja naisia 25%. Leikitään, että heitä on 3000 ja 100. Lopputuloksena top 20% miehiä on 600. Top 78% naisia on 780. Lopputuloksena tällainen top 20% mies vie muiden ulottuvilta keskimäärin siis huimat 1,3 naista. Se ei ole mikään iso epäsuhta.
Ihme laskutoimitus. Paitsi muut typerät ajatusvirheet, niin onhan tuossa siten räikeä epäsuhta että 78% naisista on 80% miesten ulottumattomissa. Ja siitä seuraa myös se, että näille 80% miehille ei läheskään kellekään ole naisia, koska heitä on 80% v 22%, järkyttävä epäsuhta vaikka miehiä ja naisia olisi saman verran.
Enkä nyt itke mitään että se olisi epäreilua, se on mitä se on, mutta kylläuän tuo on iso epäsuhta.
Jos nainen ei ole Tinderissä, hän on miesten ulottumattomissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 170 cm ja haluan, että mies on ainakin samanpituinen. En halua, että mies on minua lyhyempi.
Tämä on erinomainen esimerkki. Jos naisella on pituusvaatimus, se on aina niin päin, että mies ei saa olla lyhyempi. En ole ikinä törmännyt tilanteeseen, että nainen nimenomaan haluaisi miehen olevan lyhyempi.
Keskimäärin miehet ovat naisia pitempiä. Itse olen elämäni aikana nähnyt monta pariskuntaa, jossa nainen on miestä pitempi.
Täällä miehet luettelevat ties mitä fetissejä ja perustelevat sillä miesten monipuolista miesmakua. Minua itseä ainakin ällöttää ajatuskin, että mies olisi minun kanssa vain siksi, että minulla on ominaisuus x. Haluan, että mies on minun kanssa siitä huolimatta, ei sen takia.
Tajuamattasi osallistuit sen todistamisen että naisilla on samanlainen miesmaku.
Pidät sitä asiaa että nainen on miestä pidempi outona fetissinä.
Tuo osoittaa hyvin kuinka samanlainen ja konservatiivinen naisten miesmaku on.
Sisälukutaito hoi :D Sekoitit nyt ekan ja tokan kappaleen asiat.
Ekassa sanottiin että tyyppi tuntee useita naisia jotka ovat pidempiä kuin miehet, eli tässä ei ole mitään kummallista, vaan sellaista tapahtuu ihan tavallisessa elämässä.
Tokassa kappaleessa tyyppi totesi, että miehet kuvittelevat, että erilaiset fetissit ovat sama kuin monipuolinen naismaku.
Eka ja toka kappalessa puhuttiin eri asioista, eivät liity toisiinsa.
Vierailija kirjoitti:
• Weebit
• Gootit
• Nörtit
• Tomboyit
• Hipsterit
• Ujot ja epäsosiaaliset
• SyrjäytyneetKaippa minä olen armollisempi kuin naiset. Heille kun usein kelpaa vain hyvin koulutettu mies, jolla on hyvä työpaikka ja mahdollisimman vähän ongelmia.
M26
Ei vaan suhtaudut muihin fiksaatiosi kohteina, joille olla armollinen. Koska mainitsemasi ryhmät voivat itsekin hankkia hyvän koulutuksen ja työpaikan, en oikein ymmärrä mihin fiksaatiosi tässä vaikuttaa.
Tuulia Tuumivainen kirjoitti:
Kaikki naiset haluavat rikkaan ja hölmön miehen.
Joo kaikki naiset haluavat rikkaan ja hölmön miehen! Harmi että joutuvat tyytymään niihin keskituloisiin ja fiksuihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei varmasti minulla ole sama miesmaku kuin jollain geneerisellä Kerava-pissiksellä.
T. Akateeminen nainen
En tiedä, oliko tämä jonkun miehen kirjoittama vitsi. Mutta kyllä AP oli ihan oikeassa väittämässään, naisten maku miehiä kohtaan on hyvin yksipuolinen. Ei tällä tarkoiteta sitä mihin päätyy, vaan haluista. Naisille tärkeää on miehen raamikkuus, kasvojen piirteet ja pituus. Jos siis fyysisistä asioista puhutaan. Nainen ei halua olla lyhyen miehen kanssa, eikä varsinkaan lihavan. Monet miehet kiihottuvat rehevistä naisista, eikä haittaa lainkaan jos on lyhyt tai pitkä, laiha tms. Tai iäkäs.
Miehet sen sijaan haluavat naisilta puhtautta :).
No ehkä jotkut äärikonservatiivit uskikset, mut jos tarkoitat puhtaudella muuta kuin hygieniaa, niin se on mulle ja hyvin monelle miehelle turn-off. Puhdas = tylsä, kokematon, vaniljaisin vanilja. Ennemmin vähän jotain elämän matkalla tahriintunut.
Ei se et on kokematon (tai äärikonservatiivi) tarkoita, etteikö olisi kokeiluhalua. Moraali on vaan vähän eri kuin keskimäärin, koska ei hypitä ja temppuilla kaikkien kanssa. Sit sen "oikean" kanssa voidaan temppuilla vaikka miten ;)
kaikkea muuta kuin tylsä äärikonservatiivi- rouva
Jos sinun parisuhde päättyy ja haluat pariutua uudestaan, niin muista, että sinä olet jo pilalla puhtautta vaativien mielestä. Varsinkin jos olet nykyisen puolison kanssa kokeillut jotain ja huomannut, että et tykkää siitä. Sinulla on velvollisuus tehdä sitä myös uuden puolison kanssa halusit tai et. Näinpalstamiehet ovat täällä opettaneet naisia.
Vierailija kirjoitti:
• Weebit
• Gootit
• Nörtit
• Tomboyit
• Hipsterit
• Ujot ja epäsosiaaliset
M26
Luettelit tuossa listan ihmisiä, joista osa on valtavan paljon kiinnostavampia kuin sinä. Jos itse olet tavallinen mies, josta ei tule muuta mieleen kuni että hänellä on työpaikka, niin mikä olisi se syy, miksi vaikkapa gootti tai nörtti kiinnostuisi sinusta? Eli itse haluat jonkun tosi mielenkiintoisen kumppanin, mutta tarjoat vastineeksi oman tylsän itsesi?
Pitäiskö kuinka monen prosentin naisista olla kuinka monen prosentin miehistä saavutettavissa? Naurettava ajatus nämä prosenttilaskut jossain appissä.