Miksi miesten naismaku on niin paljon monipuolisempi kuin naisten miesmaku?
Lainaus palstakirjoituksesta jossa asia perustellaan mielestäni hyvin:
...
"Eroavaisuuksia:
- osa miehistä pitää pitkistä, osa lyhyistä ja osa keskipituisista naisista. Lähes kaikki naiset pitävät pitkistä miehistä
- osa miehistä pitää kurvikkaista, osa hoikista, osa amatsonimaisista. Lähes kaikki naiset pitävät raamikkaista miehistä
- osa miehistä pitää blondeista, osa bruneteista. Naisten selkeä enemistö pitää tummista miehistä
- osa miehistä pitää kodin hengettäristä, osa menestyjänaisista. Lähes kaikkiin naisiin vetoaa menestyjämies, joko koska vastakohdat täydentävät toisiaan, tai koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä
- osaan miehistä vetoaa empaattisuus ja pehmeys, osaan rohkeus ja aloitteellisuus. Käytännössä kaikki naiset haluavat rohkean ja aloitteellisen miehen
Miten tahansa sektoria katsotaan, naisten miesmaku on paljon yksipuolisempi kuin miesten naismaku.
Mietityttää miksi evoluutio on saanut naiset haluamaan samaa miesmuottia sitten kivikauden, siinä missä miesten naismaku on monipuolisempi ja aikojen muuttuessa kehittynyt."
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli
- oletko siis chad, vai
- oletko todiste siitä, että muutkin kuin chadit pariutuvat?
No tavallaan. Olen perusesimerkki beta-miehestä, joka kelpasi parisuhteeseen vasta reilusti yli 30-vuotiaana, sitä ennen olin näkymätön naisille.
Olit ehkä epäsopiva nuorille tyhmille naisille aiemmin, mutta nykyinen kumppanisi olisi voinut tykätä susta, kun olit nuorempi. Et voi tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ärsyttää miehet jotka hermostuvat helposti. Naisen eteen ei nähdä suhteessakaan mitään vaivaa. Miehet ei kuuntele mitä naisella on asiaa, eivät keitä naiselle kahvia, eivät tarjoudu hieromaan hartioita, ei yhtään mitään. Korkeintaan ehdottavat seksiä, siinä se.
Mä olen taitanut löytää helmen miehekseni. Ihan oma-aloitteisesti hän päätti, että hän on se joka pääasiassa imuroi. Tiskit laittaa koneeseen ja tyhjää sieltä pois se joka ehtii. Mä pääasiassa pesen pyykit, että ei tapahdu mitään vahinkoja (kerta riitti). Mies vaihtaa autoihin renkaat, leikkaa nurmikon, lykkii lumet ja tekee pikkurempat. Niin ja mies huolehtii mun auton öljyt yms. kun mä olen ihan kädetön autojen suhteen. Mä teen ruoan ja leivon sekä usein metsästän aleruokia pakastimeen, että vähän tulee säästöä. Mä pääasiassa huolehdin kissan ruokkimiset ja hiekka-astian. Siis kumpikin tekee taloudessa asioita kun kerran yhteistä kotia asutaan. Ikinä en huolisi sellaista miestä joka ei tee mitään ja joutuisin itse tekemään aivan kaiken. Eikä kyllä mieskään varmaan huolisi naista joka ei tekisi mitään.
Kyllä mies mun hartioita hieroo, mutta mä pyydän sitä koska ei mies ole mikään ajatustenlukija joka tietää automaattisesti koska mä sitä hierontaa tarvitsen. Kahvia mies ei mulle keitä koska en kahvia juo, mutta tuo välillä suklaata kaupasta. :D Ai niin jos meillä on juhlat niin kyllä mies on se joka puunaa talon sillä välin kun mä teen tarjottavat. Näin tulee olemaan esim. nyt keväällä kun mun lapsi pääsee ylioppilaaksi. Ei erottele mies sitä mitenkään, että kyse on mun lapsesta. Yhtälailla mä leivoin miehen tyttären valmistujaisiin. Eikä erotella sitä kenen maksamia ruokia syödään.
Olet siis suhteessa vässykän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olet siis suhteessa vässykän kanssa.
Kieltämättä aika kovan luokan simppaajalta haiskahtaa :D
Kiitos tästä mielenkiinnosta, mutta minä en ole kiinnostunut sinusta koska olen jo parisuhteessa. Missä tuossa oli salaliittoteoriaa? Tuotahan esiintyy mediassa jatkuvasti kun feministit huutavat näistä patriarkaateista ja rakenteista, eli ei tuohon kummoisia teorioita tarvita kun seuraa vaan ihan valtamedian uutisointia. Eihän noita termejä olisi useimmat miehet edes koskaan kuulleet, mutta (feministi)naiset itse nostavat näitä asioita esille koko ajan.