Katsotaanko mitä näen sinulle?
Testataan "ennustajan" taitojani. =) Kysymyksiä saa esittää, vastaan mitä näen.
Kommentit (136)
Näetkö minulle mitään työhön liittyvää, entä opiskelu? Kysynpä vielä parisuhteesta, mitä siitä näet?
Kiitos paljon jos ehdit vastata :)
Valitsenko ensimmäisen vai toisen vaihtoehdon? Tai valitsen ensimmäisen, mutta näetkö sen kannattavana?
Kannattaako perustaa Se yritys?
Minäkin haluan kysyä, toivottavasti ap jaksat vastata :) Pitääkö minun olla huolissani mieheni rakkauden riittävyydestä minuun? Löytäisinkö uusia haasteita liikunnan vai työelämän parista?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:45"]
Minäkin haluan kysyä, toivottavasti ap jaksat vastata :) Pitääkö minun olla huolissani mieheni rakkauden riittävyydestä minuun? Löytäisinkö uusia haasteita liikunnan vai työelämän parista?
[/quote]En ole povari mutta voin sanoa että se on itsstäs kiinni jaksaako miehes rakastaa sinua. Ja toisekseen ne haasteet, itse tiedät parhaiten kannattaako tehdä töitä vai alkaa kuntoilla.
Itse olisin halukas tietämään työtulevaisuudesta: mikä ala on sitä osaa minussa?
Jos tähän ketjuun vielä eksyt, mitä näet mun kohdalla? Erityisesti haluaisin tietää rakastunko (ja/tai ryhdynkö parisuhteeseen) tulevaisuudessa kehenkään "realistiseen" ihmiseen ja pääsenkö masennuksen taipuvaisuudesta eroon. Kiitän jo etukäteen :)
2. Sivulle jääny vastaamisen, eikä ap vastannu siihenkään asti mihin sanoi.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 17:50"]
2. Sivulle jääny vastaamisen, eikä ap vastannu siihenkään asti mihin sanoi.
[/quote]Ap:han kertoi, että muu perhe tuli kotiin, joten oma rauha keskittyä vähän häiriintyi, ja vastaukset olisivat sitten olleet puolinaisia.
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:50"][quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 16:45"]
[/quote]En ole povari mutta voin sanoa että se on itsstäs kiinni jaksaako miehes rakastaa sinua. Ja toisekseen ne haasteet, itse tiedät parhaiten kannattaako tehdä töitä vai alkaa kuntoilla.
[/quote]
No et todellakaan ole :`D Kuka ylipäätään puhui kuntoilun aloittamisesta? Opettelisit ensin lukemaan, myös sisällön. Ja toisekseen, rakkaus ja parisuhteen kestäminen ei ole läheskään aina "itsestä kiinni",ellet sitten ole parisuhteessa itsesi kanssa.
Parantuuko siskoni? tuleeko suomeen sota? masennunko minä?
Miten mun terveys? Löytyykö parannuskeino ja milloin? Kiitos.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:46"]
Testataan "ennustajan" taitojani. =) Kysymyksiä saa esittää, vastaan mitä näen.
[/quote]
no, katsotaan vaan :)
Hei! Tulenko vielä saamaan vauvan? Meillä on ollut iloa ja surua ja nyt mukana on epävarmuus.
Milloin muutamme?
Kiitos. Näenkö minä kuin sinä?:)
-Duhadedä
Miten minun terveys ja elämä?