Katsotaanko mitä näen sinulle?
Testataan "ennustajan" taitojani. =) Kysymyksiä saa esittää, vastaan mitä näen.
Kommentit (136)
Mitä näet minulle vuoden päähän? :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:52"]
Miten mulla menee kaveriasiat? Entä milloin näät edes jotain pientä romanssia? Entä koulu? Entä onko vielä jotain mitä kannattaa varoa tai ei kannata tehdä? Kiitos paljon
[/quote]
Pääasiassa näet kavereitasi koulussa. Ainakaan lähellä sinua ei taida kovin läheistä ystävää asua. Koulun kautta olet saanut pintapuolisia kaverisuhteita, muttet varsinaista ystävää. Ihan kaikkea ei kannata opiskelukavereidesi kanssa jakaa. Nään ihastumista ja pientä sääntöä, mutta seurustelusuhdetta en näe tulevan, eli sinne on valitettavasti vielä aikaa.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:12"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:01"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:48"]
Lähdenkö kimppaan ihastukseni kanssa ja onko ihastukseni myös kiinnostunut minun kanssa yhteen muutosta?
[/quote]
Taidatte olla aika itsenäisiä molemmat. Pidätte hauskaa ja menette kavereiden kanssa. Saatatte jopa muuttaa samaan yhteen, mutta aika kevyeltä tilanteenne ainakin vielä näyttää. En näe varsinaista paikoilleen asettumista yhteen.
-ap
[/quote]Tottahan tuo on. Onko ihastuminen kumminkin puolista eikä vain toinen ole palavasti ihastunut toiseen. Toiseksi tapahtuuko meillä koskaan mitään seksuaalista tekoa keskenään?
[/quote]Voisitko vielä tuon katsoa. Olisi todella tärkeä ja helpottava tietää.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:01"]Näetkö minulle mitään? Olen ns. henkisellä tiellä, kuitenkin uskontoihin sitoutumattomana. Olen valinnut tarkoituksen ja valaistuksen etsintäni takia mm. lapsettomuuden ja erakkoelämän. Nyt olen jo nelikymppinen ja pelottaa että tuhlaanko elämäni etsimällä jotain, mitä en koskaan löydä, tai mitä ei ehkä ole edes olemassa? [/quote] Hyvä ihminen. Voit silti olla henkisellä tiellä vaikka sinulla olisi lapsia. Minä oon kans henkisellä tiellä ja väkisin erakkona. Ei ap.
[/quote]
Ymmärrän ettei lapset estä henkistä etsintää, enkä ikinä ajattelisi niin että koska jollain ihmisellä on puoliso ja lapsia, niin hän olisi jotenkin vähemmän henkinen kuin vaikka minä...
Mutta minä koin suurta kutsumusta yksinäisyyteen ja hiljaisuuteen, mietiskelyelämään, jo ihan nuorena. Nyt keski-iän kriisi vaan on vähän iskenyt, kun tuntuu etten vieläkään ole saavuttanut oikein mitään, vaikka olen omistanut elämäni näille asioille.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:53"]
Oisko mittään tulossa niinku uutta?
[/quote]
On kyllä. Olet lähdössä matkalle ystävän/ystävien kanssa. =)
-ap
Onko Jesse vielä ihastunut minuun? Entä Teemu?
Mitä tumma mies minusta odottaa? Pitääkö minua kaverina vai haluaisiko enemmän ja jos niin mitä?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:53"]
Pettääkö mieheni? Jatkuuko avioliittomme onnellisena?
[/quote]
Hänellä ei ole suhdetta toiseen, mutta hän on ollut lähellä pettää tai saattanut jopa pettää kerran. Miehesi katuu tätä ja pitää virheenä. Näin minä asian näen, mutta muistutan tässä vaiheessa, että se miten minä asian näen ei ole välttämättä totta vaan kuva joka minulle tulee asiasta. Näen, että pääsette asian yli. Teidän suhteenne on vahva.
Kantsisko mun mennä takaisin entiseen duunipaikkaan/hakee muuta työtä/kouluttautua lisää? Sit kun on lapsenhoitovappaat siis pidetty.
Kiitos hirmuisesti jos jaksat vastata. Laitan palautetta ennustukseesi, jos tänne saakka jaksat vastata.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:54"]
Missä elämäntilanteessa olen viiden vuoden päästä? Näetkö raskautta?
[/quote]
Viisi vuotta on pitkäaika ja sinne on vaikea nähdä. Viiden vuoden päästä sinulla on ainakin yksi lapsi, joka jo kävelee. Väittäisin, että sinulla on jopa vauva sylissäsi. =)
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:55"]
Miten lapsi asia?
[/quote]
Pääasiassa sinä hoidat häntä isä on etäisempi. En nää mitään vakavaa sairautta myöskään. Lapsi josta puhun on jo olemassa. =)
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:53"]
Pettääkö mieheni? Jatkuuko avioliittomme onnellisena?
[/quote]
Hänellä ei ole suhdetta toiseen, mutta hän on ollut lähellä pettää tai saattanut jopa pettää kerran. Miehesi katuu tätä ja pitää virheenä. Näin minä asian näen, mutta muistutan tässä vaiheessa, että se miten minä asian näen ei ole välttämättä totta vaan kuva joka minulle tulee asiasta. Näen, että pääsette asian yli. Teidän suhteenne on vahva.
[/quote] kiitos vastauksesta! Vielä jos jaksat: olemme yrittäneet 2v raskautta, raskaudunko enää vai elänkö pelkissä haaveissa?
Mitä näet minulle? Toiveissa vauva...
Kiitos etukäteen :)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:55"]
Loppuuko vaikea tilanteeni töissä koskaan? Paljon olen yrittänyt, mutten enää jaksaisi. Vain tämä yksi asia on raskas.
[/quote]
Näen, että kyse on työkaveristasi, ehkä esimiehestä tai ainakin ihmisestä, joka käyttäytyy niin. Tämä ihminen selvästi kuormittaa sinua ja kehottaisin sinua puhumaan asiasta ylemmälle taholle. Sinä olet aina vain onnettomampi, jos et tee asialle mitään. :/
Miten lapsi asia?
[/quote]
Pääasiassa sinä hoidat häntä isä on etäisempi. En nää mitään vakavaa sairautta myöskään. Lapsi josta puhun on jo olemassa. =)
-ap
Minulla ei ole lapsia ja kenenhän lapsen näet minulla;)
No mitä näkyy? Työ, lapset, terveys...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:51"]
Mitä tapahtuu ristiverisen miehen suhteen?
[/quote]
Hän on vaihe elämässäsi. Kyllä teillä hauskaa on yhdessä ja tapailette, mutta hänen jälkeen on vielä muita.
-ap