Katsotaanko mitä näen sinulle?
Testataan "ennustajan" taitojani. =) Kysymyksiä saa esittää, vastaan mitä näen.
Kommentit (136)
Ajautuuko tyttö huonoille teille vai meneekö murrosikä ohi ja rauha palaa kotiin?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:31"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:53"]
Oisko mittään tulossa niinku uutta?
[/quote]
On kyllä. Olet lähdössä matkalle ystävän/ystävien kanssa. =)
-ap
[/quote]
Kiitos. Kotikonnuilla kyllä käyn.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:19"]
Moneltako jatkat 82
[/quote]
Sitten kun tuntuu siltä, mutta viimeistään huomena kaivan tän esiin ja jatkan läpikäymistä. Kun näitä käy vuorotellen läpi katsoen ja miettien, kestää aina hetken aikaa, että alkaa nähdä mitään. Toisien asioita näkee heti kun vilkaisee viestin ja toisia joutuu miettimällä miettiä pidempään. Kun keskittyminen häiriintyy (niinkuin täälläkin nyt kun lapset tuli isän kanssa kotiin) niin sitä alkaa kertomaan hyvin pintapuolisesti vähän sinnepäin ja ei oikeastaan tosiaan nää kun sitä pintaa, eikä kunnolla koko ihmistä, joka kysyi.
Ja tosiaan vielä niille, jotka on kysynyt jotain uutta ekan kysymyksensä jälkeen, niin mä käyn järjestyksessä kommentteja läpi ja kun sen uuden kysymyksen aika on niin vastaan siihenkin. Mutta ei, se ei ole minuutin homma vaan kirjottaa nopeasti jotain, vaan minä kirjoitan mitä nään ja se katsominen kestää, vaikka aiemmin olisin jo samaa ihmistä katsonut.
-ap
Miten tämän raskauden kanssa käy? Torstaina ultra, mitä siellä näkyy?
Musta tuntuu että tässäkään ketjussa mulle ei vastata, huomaan tämmöset ketjut aina liian myöhään ja ennustaja on jo kyllästynyt...
No mutta sama se, heitetään silti se kysymys. Saanko lapsen ensi vuonna?
Tunsin selvästi kemiaa minun ja minua 8v vanhemman miehen välillä pari vk sitten ja jo aiemmin, kun tapasimme ensimmäistä kertaa.
Näetkö tälle "jutulle" tulevaisuutta? Ajatteleeko hän minua?
N45
Miten tän mun tunteiden sekamelskan kanssa käy?? Mihin suuntaan minun tulisi lähteä?
Miten elämässäni käy? Pääsenkö ikinä yli tietyistä asioista ja onko nykyinen elämäni se lopullinen versio? Saanko koskaan lapsia?
millaisena näet elämäni opintojen jälkeen?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:29"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:19"]
Moneltako jatkat 82
[/quote]
Sitten kun tuntuu siltä, mutta viimeistään huomena kaivan tän esiin ja jatkan läpikäymistä. Kun näitä käy vuorotellen läpi katsoen ja miettien, kestää aina hetken aikaa, että alkaa nähdä mitään. Toisien asioita näkee heti kun vilkaisee viestin ja toisia joutuu miettimällä miettiä pidempään. Kun keskittyminen häiriintyy (niinkuin täälläkin nyt kun lapset tuli isän kanssa kotiin) niin sitä alkaa kertomaan hyvin pintapuolisesti vähän sinnepäin ja ei oikeastaan tosiaan nää kun sitä pintaa, eikä kunnolla koko ihmistä, joka kysyi.
Ja tosiaan vielä niille, jotka on kysynyt jotain uutta ekan kysymyksensä jälkeen, niin mä käyn järjestyksessä kommentteja läpi ja kun sen uuden kysymyksen aika on niin vastaan siihenkin. Mutta ei, se ei ole minuutin homma vaan kirjottaa nopeasti jotain, vaan minä kirjoitan mitä nään ja se katsominen kestää, vaikka aiemmin olisin jo samaa ihmistä katsonut.
-ap
[/quote] Kiitos että aiot jatkaa vielä vastaamista! :))
Saanko takaisin maanantaina vahingon seurauksena menettämäni 9000 euroa? Miten ja milloin?
Mites meidän asuntoasia? Tai rahatilanne?
Miltäs näyttää? :) Työasiat kiinnostaa
Teinkö oikean valinnan elämässäni?
Elämäni on suuressa käännekohdassa yli vuoden kriisin jälkeen. Olen uudessa suhteessa jonka vuoksi olen uhrannut järjettömän paljon. Olenko tehnyt väärän valinnan? Miten käy lasteni, heidän oirehtimisensa on huolestuttavaa välillä.? Mitä minun oikein pitäisi tehdä?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:46"]Testataan "ennustajan" taitojani. =) Kysymyksiä saa esittää, vastaan mitä näen.
[/quote] mikä musta tulee?