Katsotaanko mitä näen sinulle?
Testataan "ennustajan" taitojani. =) Kysymyksiä saa esittää, vastaan mitä näen.
Kommentit (136)
Helpottaako elämä joskus? Ehkä vielä aitoa rakkautta? Kiitos❤ .
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:48"]
Näetkö minulle mitään?
[/quote]
Oletko yksinäinen? Näen, että ympärilläsi on myös elämää, mutta jotenkin erotut muista. Minusta tuntuu, että sinä olet jo nähnyt paljon, mutta jostain syystä nyt jämähtänyt elämässäsi paikalleen. Näen sinut muuten erityisen sydämellisenä ihmisenä. =)
-ap
Näetkö mitään parisuhteeseen liittyvää?
Saanko esikoiseni mustalaisen vai vaalean kanssa?
Lähdenkö kimppaan ihastukseni kanssa ja onko ihastukseni myös kiinnostunut minun kanssa yhteen muutosta?
[/quote]
Taidatte olla aika itsenäisiä molemmat. Pidätte hauskaa ja menette kavereiden kanssa. Saatatte jopa muuttaa samaan yhteen, mutta aika kevyeltä tilanteenne ainakin vielä näyttää. En näe varsinaista paikoilleen asettumista yhteen.
-ap
Näetkö minulle mitään? Olen ns. henkisellä tiellä, kuitenkin uskontoihin sitoutumattomana. Olen valinnut tarkoituksen ja valaistuksen etsintäni takia mm. lapsettomuuden ja erakkoelämän. Nyt olen jo nelikymppinen ja pelottaa että tuhlaanko elämäni etsimällä jotain, mitä en koskaan löydä, tai mitä ei ehkä ole edes olemassa?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:01"]Näetkö minulle mitään? Olen ns. henkisellä tiellä, kuitenkin uskontoihin sitoutumattomana. Olen valinnut tarkoituksen ja valaistuksen etsintäni takia mm. lapsettomuuden ja erakkoelämän. Nyt olen jo nelikymppinen ja pelottaa että tuhlaanko elämäni etsimällä jotain, mitä en koskaan löydä, tai mitä ei ehkä ole edes olemassa?
[/quote]
Hyvä ihminen. Voit silti olla henkisellä tiellä vaikka sinulla olisi lapsia.
Minä oon kans henkisellä tiellä ja väkisin erakkona.
Ei ap.
Tuleeko seuraavan parin vuoden aikana elämääni muutoksia, ja minkä tyyppisiä?
Toivottavasti näet jotain!
[/quote]
Sinulle on muuten vaikea nähdä. Onko sinulle ennen mainittu siitä? Jotain työelämään liittyvää kuitenkin näen ja parisuhteesi, mutta ei ainakaan mitään radikaaleja muutoksia ole tulossa vaan tasaiselta näyttää. Luulen, että tulet olemaan aika paljon töissä lähiaikoina.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:06"]
Tuleeko seuraavan parin vuoden aikana elämääni muutoksia, ja minkä tyyppisiä?
Toivottavasti näet jotain!
[/quote]
Sinulle on muuten vaikea nähdä. Onko sinulle ennen mainittu siitä? Jotain työelämään liittyvää kuitenkin näen ja parisuhteesi, mutta ei ainakaan mitään radikaaleja muutoksia ole tulossa vaan tasaiselta näyttää. Luulen, että tulet olemaan aika paljon töissä lähiaikoina.
-ap
[/quote]On mainittu. Mutta hyvä jos jotain näkyy :)
Millainen mun loppuvuosi ja ensivuosi tulee olemaan rakkus ja työrintamalla?
Vastaan tätä kommenttia ennen tulleisiin kysymyksiin vielä, sitten lopetan! =)
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:01"]
Lähdenkö kimppaan ihastukseni kanssa ja onko ihastukseni myös kiinnostunut minun kanssa yhteen muutosta?
[/quote]
Taidatte olla aika itsenäisiä molemmat. Pidätte hauskaa ja menette kavereiden kanssa. Saatatte jopa muuttaa samaan yhteen, mutta aika kevyeltä tilanteenne ainakin vielä näyttää. En näe varsinaista paikoilleen asettumista yhteen.
-ap
[/quote]Tottahan tuo on. Onko ihastuminen kumminkin puolista eikä vain toinen ole palavasti ihastunut toiseen. Toiseksi tapahtuuko meillä koskaan mitään seksuaalista tekoa keskenään?
Hei,
Voisitko kuitenkin vielä yhteen kysymykseen vastasta. Helpottaako tämä uupumus/väsymys lähiaikoina, vai jatkuuko vielä pidempäänkin?
Kerro minullekin!
Tulevaisuus askarruttaa ja pelottaa. Olen introvertti ja erakkoluonne. Parisuhteessa kyllä olen, siinä ei mitään vikaa. Ei ole suuntaa eikä suunnitelmia.
JokuMeistäxx
Olen huolissani esikoiseni koulunkäynnistä. MIten hänen käy?
[/quote]
Hänellä on motivaation puutetta ja turhautumista. Koulu ei jaksaisi kiinnostaa, vaikka esikoisesi ei tosiaan mikään tyhmä ole. Luulen, että hänen mieltään painaa jokin ja olet kyllä aiheesta huolissasi. Asiat eivät ole kovin vakavalla tolalla nyt, mutta siinä vaiheessa kun hän löytää oman suuntansa hän suorittaa ammatillisen tutkinnon ongelmitta.
-ap
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:15"]
Olen huolissani esikoiseni koulunkäynnistä. MIten hänen käy?
[/quote]
Hänellä on motivaation puutetta ja turhautumista. Koulu ei jaksaisi kiinnostaa, vaikka esikoisesi ei tosiaan mikään tyhmä ole. Luulen, että hänen mieltään painaa jokin ja olet kyllä aiheesta huolissasi. Asiat eivät ole kovin vakavalla tolalla nyt, mutta siinä vaiheessa kun hän löytää oman suuntansa hän suorittaa ammatillisen tutkinnon ongelmitta.
-ap
[/quote]
Hui! Nyt sä vedit kyllä napakympin, huh... Niskavillat nousi pystyyn...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:50"]
Miten avioliittoni käy? Kannattaako enää yrittää jatkaa? Pystymmekö rakastumaan uudestaan? Kiitos etukäteen :-)
[/quote]
Ette te ole lopettaneet rakastamista. Rakkaus näkyy vahvana välillänne vaikka eripuraa on. En heittäisi hanskoja tiskiin suhteessanne. Toinen teistä ei ole ollut rehellinen tunteistaan vaan on peittänyt stressiä ja ahdistustaan ja se tuottaa eriasteisia ongelmia välillenne. Tuo stressi pitäisi saada hoidettua jotta saisitte hoidettua parisuhdettanne.
Onko mitään miestä tulossa kuvioihin lähiaikoina?
miten terveyteni käy?