Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten sanon miehelle ettei mulla ole ajokorttia?

Vierailija
19.03.2022 |

Onko noloa jos ei ole.

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mullakaan.

Ei mies jättänyt vaikka kerroin. 😂 rohkeesti vaan, ei se juttu nyt siihen ainakaan kaadu.

Vierailija
22/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ensin, millä kielellä sinun pitäisi asia kertoa? Ainakin englanniksi ja ruotsiksi olet saanut neuvoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kuitenkin kertoa pian. Kun työkaverin kanssa oltiin lähdössä firman autolla 500 km:n päähän, tuli lähdön hetkellä ikävänä yllätyksenä tieto, ettei hänellä ole ajokorttia.

Oliko sulla sitten kortti kuivumassa vai miten tuo tieto vaikutti teidän matkaan?

Oletko tyhmä?

Vierailija
24/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdoton edellytys seurustelulle on ajokortti. Mieluiten ihan ABCDE- kortti. M31

No tuolla korttivaatimuksella et saa kuin bussikuskeja. Kukaan ei aja tänä päivänä ainakaan D korttia huvin vuoksi, C tai C1 saattaa jollakin olla jos vaikka itsellä iso paku joka rekisteröity kevytkuorma-autoksi tms.

Vierailija
25/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolottaa ennemmin ne joilla on.

Vierailija
26/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ajattelit tuon vaikuttavan suhteeseen. Eikö hän ole pärjännyt tähänkin asti ihan yksin, miksi hän tarvitsisi, että kumppanilla on nyt ajokortti? 

Vierailija
27/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla ei ole korttia? Asutko hesassa jossa pääsee joka paikkaan julkisilla ja työpaikalla ei myöskään tarvitse käyttää autoa?

Tällä hetkellä en ole töissä. Asun kaupungissa kyllä.ap

Kortti kannattaisi jokaisen hankkia kun täyttää 18 vaikka ei juuri silloin tarvetta olisikaan. Yksi asia taas missä esim. työnantaja mielummin ottaa kahdesta muuten saman tasoisesta hakijasta sen jolla on ajokortti kuin sen jolla ei ole.

Täysin hukkaan heitettyä rahaa jos tietää ettei ole esim seuraavan kahden vuoden aikana mahdollisuutta juurikaan ajaa autolla. Kynnys lähteä ajamaan muutaman vuoden päästä on valtava jos on käynyt autokoulun, eikä sen jälkeen ole rattiin koskenut.

Vierailija
28/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hän sillä sinun mahdollisella ajokortilla tekisi? 

Vierailija
29/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä: Hei mun pitää paljastaa sulle yksi juttu jota en ole kertonut. Mun olisi kyllä pitänyt kertoa tästä jo aiemmin, mutta en ole vain mitenkään pystynyt.

Hän: Okei... (päässä pyörii kaikenlaista).

Sinä: Mulla ei oo ajokorttia.

Hän: Jaa. Okei.

Vierailija
30/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vältin aiheen niin että en ikinä tavannut häntä vaikka vaikutti ihan hirveän mukavalle ja meillä synkkasi jutut tosi hyvin.

Vierailija
31/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Kuka tahansa normaalijärkinen saa sen, jos haluaa ja jaksaa säästää rahat. Ei mikään ylpeyden aihe. Tai nolouden, jos sitä ei ole.

Kouvolasta sen saa vähäjärkisempikin rahalla.

Vierailija
32/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sulla ei ole korttia? Asutko hesassa jossa pääsee joka paikkaan julkisilla ja työpaikalla ei myöskään tarvitse käyttää autoa?

Kortti kannattaisi jokaisen hankkia kun täyttää 18 vaikka ei juuri silloin tarvetta olisikaan. Yksi asia taas missä esim. työnantaja mielummin ottaa kahdesta muuten saman tasoisesta hakijasta sen jolla on ajokortti kuin sen jolla ei ole.

No riippuu työstä. On ajokortti, mutta julkisilla käyn töissä. 

Vierailija
33/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. on ajatellut ettei tarvitse aina olla itse ajokunnossa jos lähdetään vaikka johonkin ravintolaan tai juhlimaan omalla autolla.

Vierailija
34/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos esim. on ajatellut ettei tarvitse aina olla itse ajokunnossa jos lähdetään vaikka johonkin ravintolaan tai juhlimaan omalla autolla.

No en kyllä jonku baarireissun takia hommaisi ajokorttia, kun taksillakin pääsee. Tulee huomattavasti edullisemmaksi varmaan. 

Vierailija
35/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sillä autokoulun hinnalla ajelee jo aika monta kertaa taksilla kaupunkialueella.

Vierailija
36/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano näin: Hei mies minulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
37/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLET REHELLINEN: Sanot Vai Rehelliseti, Että et ole käynyt autokouöia ei ole ajokorttia!

Ei se vaikeaa ole sanoa!

Eikä ole häpeä,,ja rikollista sitten olisi ollut Häpeä jos kortitta olisit lähteny Ajaan !

Ja aiheuttanut vaaratilanteen tai onnettomuuden törttilysi takia kun et oo käyny autokoulua!

Vierailija
38/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sitten voi kysyä, tarvitseeko hän sinua ihmisenä vai kännikuskia?

Vierailija
39/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä helvetin väliä, jollei työssä tarvitse ajaa? Tuo asia ei edes tule esiin, ellei työssä ole ajokortille tarvetta. Ja jos on, niin se kerrotaan yleensä jo työpaikkailmoituksessa.

Vierailija
40/57 |
19.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole noloa jos ei ole sellaista suorittanut kun ei ole ollut tarvetta.

Noloa on jos se on hyllyllä siksi että on törttöillyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän