Ehdotus palstauudistukseksi - kaikki mukaan!
Naisille oma tunnistautumista vaativa alue, miehille omansa ja vapaa yhteinen alue. Näin kumpikin sukupuoli voisi halutessaan jutella vertaistuen merkeissä ilman toisen sukupuolen trollaamista. Minä laitan ehdotusta Sanomalle, jos kuulostaa hyvältä idealta niin laittakaa tekin!
Kommentit (6)
Trollit kannattaa ignoorata. Ainoa mikä tän palstan on pilannut on ketjujen katoaminen ilman mitään järkevää syytä ja tämä on moderoinnin ongelma. Trolleista päästäisiin jos kukaan ei reagoisi niiden juttuihin. Niin yksinkertaista se on mutta kun ei vaan mene joillekin perille ei sitten millään.
Vierailija kirjoitti:
Trollit kannattaa ignoorata. Ainoa mikä tän palstan on pilannut on ketjujen katoaminen ilman mitään järkevää syytä ja tämä on moderoinnin ongelma. Trolleista päästäisiin jos kukaan ei reagoisi niiden juttuihin. Niin yksinkertaista se on mutta kun ei vaan mene joillekin perille ei sitten millään.
Yhteisen palstan voisi toki jättää tällaisekseen niille, joita ei haittaa lukea tuhatta henkistä teinipoika-aloitusta ja alapääjuttua illassa.
Öö, mitä? Puhutko nyt siitä että tänne tunnistauduttaisiin sähköisesti kirjoittelua varten? :D Pelkkä rekisteröityminenhän ei vaikuttaisi ongelmaan millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Osasyy tähän lienee se, että trollille ei ole mitään selvää määritelmää, mistä kaikki voisivat olla yhtä mieltä. Kaikista aloituksista ei edes pysty sanomaan, ovatko ne trollausta vai ei. Lisäksi ainakin itse pidän kieli poskessa -tyyppisistä ketjuista, joissa saa vähän päästää mielikuvitusta valloilleen ja pitää lystiä. 😊
Kannatan. Olen täysin kyllästynyt alapääjuttujen spämmäämiseen ja itsetarkoitukselliseen ärsyttämiseen. Miehet tehkööt sitä keskenään tai niiden naisten kanssa, jotka sitä jaksavat.