ONKO 180CM NAINEN LIIAN PITKÄ?
Kommentit (183)
Vierailija kirjoitti:
Jaahas. Kaikki on sopivan pituisia.
Olen itse 180 cm pitkä nainen ja kolmen pojan äiti. Lapset urheilevat ja pituus on vain etu. Kukaan ei ole vinoillut hirveästi, mutta on kysytty, että pelaanko koripalloa. Taitaisin olla ihan tappi siihen lajiin.
Nuorena häpesin itseäni, mutta onneksi se loppui.
Meidän suvussa on paljon pitkiä naisia ja mummokin oli 175 cm. Oli kuulemma kylän komein nainen ja hänen miehensä oli päätä lyhyempi.
Teidän suvut miehet taitaa olla selkärangattomia aisureita koko sakki. Nainen ei voi olla komea. Minä en kunnioita edes ihmisenä miestä joka on naistaan lyhyempi.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten joku voisi olla liian pitkä tai liian lyhyt. Liian pitkä joihinkin Lintsin laitteisiin kyllä olet.
Pituus on yksi tärkeimmistä ihmisen asioista. Se on ylivoimaisesti tärkein kriteeri mm. parinvalinnassa.
No onko sitten 150 cm nainen liian lyhyt???
No ainakin missiksi tai "suomen kauneimmaksi"
Revi siitä.
Miksi ap huutaa? Ei ole, ellei kulje anteeksipyytävän näköisenä. Mutta kuka tahansa, joka kulkee anteeksipyytävän näköisenä, on säälittävä.
Täydellinen pituus, upea nainen.
Vierailija kirjoitti:
Oothan sä aika jättiläinen naiseksi. Ei pahalla ja pitkät naiset kaikki on niin rumia.
M175cm
Kääpiömies on kade :D;D:D
Vierailija kirjoitti:
Notta mihin?
Itselleni olisi siinä mielessä, etten viehättyisi noin pitkästä naisesta, muttei se moneen muuhun hommaan ole liian pitkä.
M188 cm
Ai vaikka tosi kauniit kasvot?
Ite oon 182 cm nainen. Olen liian pitkä mihin? ... häh?
KallionKebab kirjoitti:
on liian pitkä, ja varsinkin jos vielä pitää korkkareita korostaakseen pituuttaan. yleensä pitkillä naisilla ei ole oikein tissejäkään ja muodot eikä pyllykään oli sellainen leveää ja kiinteä vaan vähän lerpsu
Tässäkin taas on hyvät puolet. Vaikka ei ole juuri niitä tissejä, niin on silti kivat, kiinteät kädenkokoiset. Äidilläni samanlaiset ja ikää yli 50 eikä vieläkään roiku. Ja peppu on minulla pieni ja kiinteä. Ja en koskaan liho vaikka söisin mitä. Siksi olenkin kiitollinen että olen pitkä
T. N182cm
Pituus antaa sulle automaattisesti auktoriteettia oli luonteesi kuinka hiljainen hissukka tahansa. Pitkät ihmiset menestyvät tilastollisesti paremmin kuin lyhyet.
Olet varmaan aika nuori vielä, jos et ole havainnut pituutesi etuja.
T. Pätkä.
Ei oo. Saan miehiä aina halutessani.
Vierailija kirjoitti:
Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä.
Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon...
Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
Ensin haukut lyhyet miehet huono itsetuntoisiksi riidanhaastajiksi ja lopuksi vetoat, että miesten ei tulisi haukkua pitkiä naisia. 😂😂 miten meni niin kuin omasta mielestä?
Olen 182/73 ja olen nyt lähemmäs kolmikymppisenä huomannut että kysyntää löytyy. 10v sitten olin vielä liian pitkä samanpituisille (:DD) miehille mutta nyt kun ikätoverini ovat jo rupsahtamassa ja ne 165 söpöt pikkutytsyt ovat saaneet myös leveyttä niin minä näytänkin nyt ihan hyvältä. Olen tavallisen näköinen, vaalea tukka ja pidän kropan sporttisena, aurinkoa en koskaan ota ja alkoholiakin menee ihan vähän. Markkina-arvoa lisää hyvä koulutus.
Pari vuotta sitten luokkakokouksessa ne luokan hottikset olivat jo kaljuuntuneet ja silmät olivat ihan kuopalla suurimmalla osalla. Ulkonäöllä ei saa kaikkea, mutta kyllähän se on aika itsestänselvyys että alussa se on aina tärkeää ja siitä saa itsevarmuutta. Ap:lla saattaa käydä samalla lailla, pitkät naiset ovat viehättäviä hoikkina ja se hyvä puoli on että pari kiloa ei näy samalla lailla kuin lyhyemmillä.
Eksä on 179 cm ja hänen uusi naisystävänsä on 182 cm ja lisäksi hyvin hoikka ja naisellinen. Eksä ainakin on tosi tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:07"]Miehellä ei ole itsetunto kohdillaan jos ei voi sietää pitempiä ihmisiä. Yleensä lyhyet miehet haastavat riitaa juuri sen takia kun ovat lyhyitä. Mutta mitä väliä. Omasta mielestä on upeaa jos miehellä on pitkä vaimo yms. Sellainen lyhyt mies sopii hyvin tuohon kainaloon... Ja älkää te lyhyet miehet haukkuko pitkiä naisia. Eikä pitkät naiset ole rumia...Anna Nicole oli pitkä. Enkä usko, että häntä kovin moni rumaksi haukkuisi (vaikka tyyli oli liian blondi)
Mua vaan kuvottaa pitkät naiset. Miksi en saisi sanoa omaa mielipidettäni pitkistä naisista ilman että vihaiset pitkät naiset tulee mua haukkuu. Fakta on se että me miehet suositaan lyhyitä naisia koska lyhyt nainen on naisellinen. M175cm
Miksi vihaiset pitkät naiset eivät saisi sanoa mielipidettään sinusta, kun sinä haukut pitkiä naisia? Ja fakta on se, että sinä suosit lyhyitä naisia, koska et näyttäisi hyvältä esim. sen 180cm upean mallinmitoissa olevan naisen kanssa.
Tuossa "pitkät naiset" sanoivat rumasti kaikista lyhyistä miehistä, ei vain tuosta yhdestä. Olet(te) siis yhtä pahoja moukkia kuin tuo mieskin.
Vierailija kirjoitti:
Ei oo. Saan miehiä aina halutessani.
(Lähes) Jokainen nainen saa. Kyse on aina vaan millaisia miehiä saa.
Ihana amatsoni, jonka kanssa voisi vähän painia 😉
Vierailija kirjoitti:
No onko sitten 150 cm nainen liian lyhyt???
No ainakin missiksi tai "suomen kauneimmaksi"
Revi siitä.
Missikisat ovatkin naisten juttu, ja naiset arvostaa pituutta. Ei miesten maku paina siinä juuri yhtään, kuten ei malleissakaan. Siis heteromiesten maku. Mutta monet ig fitness-"mallien" huipuista on alle 160cm, siinä kun valinta on vähän demokraattisempaa.
t. pituudella ei väliä, leveydellä on.
Itse en suostuisi olemaan edes kaveri saman pituiselle naiselle. Naisen pitää olla selvästi miestä pienempi niin pituudelta kuin painoltaankin.
Tyttärestäsi tulee normaali nainen eikä mikään friikki.