Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:22"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:11"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:04"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:54"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:48"]
En voi laittaa nimeä tähän, kun oksettaa, jos näen sen irjoitettuna. Oksettaa nimen ajatteleminenkin ja pahinta on, että minulle on tulossa saman niminen hoitolapsi. Nyt kysytään todellakin ammatillisuutta. Eihän se tuon lapsen vika ole, että hänellä on nimi, joka saa minut voimaan pahoin.
[/quote]Ymmärrän sinua täysin, älä välitä tuosta idiootista, joka kyselee lääkityksestä.
Pettäminen on traumaattinen, kokonaisvaltainen kokemus joka jättää jäljet mielen lisäksi ruumiiseen. Itseänikin oksettaa sen naisen nimi vieläkin, kun joku esittelee itsensä ja on se etunimi, voin pahoin ja koko kehoon valahtaa hiki, pyörryttää. En voi myöskään käyttää L'anza-merkkisiä hiustenhoitotuotteita, sillä sellaisia tuo nainen käytti ja unohti ne miehen kylppäriin. Jos näen jossain noita tuotteita, alkaa pahoinvointi myös. Kerran sain joululahjaksi ko. merkin shampoon ja hoitoaineen. Piti kiikuttaa ne heti käärepapereineen taloyhtiön roskikseen ja pestä kädet.
Muuten sitä voi olla normaali ja terve, mutta jotkut asiat laukaisevat kokemuksen. Huolestuttavampaa olisi, ellei pettäminen jättäisi mitään jälkiä ihmiseen.
[/quote]
Kyllä, pettäminen voi jättää jälkiä ihmiseen ja useimmiten jättääkin. Kuitenkin kuvailemasi käytös/reaktio ei ole normaalia enää. Suosittelen sinuakin hakemaan apua. Enkä sano tätä todellakaan vittuillakseni, vaan ihan omaksi parhaaksesi!
- se itsekin petetyksi tullut, jota haukuit idiootiksi (en muista numeroani)
[/quote]Sinä et voi muiden puolesta päättää, mikä on normaalia ja mikä ei. Jokainen ihminen ja tilanne on omanlaisensa.
Kannattaa myös hieman suitsia tuota innokkuutta toivotella avun hakemista - eiköhän jokainen traumaattisesti petetyksi tullut joudukin hakemaan apua. Älä viitsi jatkaa pätemistä - siitä éi ainakaan ole apua kenellekään.
[/quote]
En minä mitään muiden puolesta päätä, vaan ihan rehellisesti sanon, missä noin objektiivisesti katsoen menee normaalin ja epänormaalin raja. Se kun saattaa itsellä siinä tilanteessa hämärtyä. Niin aikoinaan mullakin, vaikka työni puolesta olin tavannut petettyjä naisia yli vuosikymmenen ajan. Kehoitus hakeutua hoitoon silloin kun se on tarpeen, on lähimmäisenrakkautta, ei vittuilua. Päinvastoin kuten esimerkiksi idiootiksi nimittely. Ja se uhmakas asenne "minähän en ainakaan mitään apua tarttee!!" vahingoittaa lähinnä vaan itseä. Kuten katkeruuskin.
[/quote]
Mitä se "apu" käytännössä olisi? Pilleripurkki kouraan ja ovesta ulos? Vai itseä typerämpi terapeutti toistelemassa itsestäänselvyyksiä, joita jo itse olet ehtinyt vatvoa miljoonaan kertaan?
Terapia voi myös olla vahingollista, koska se vahvistaa muistijälkeä. Olen tavannut tällaisia menneisyyteen juuttuneita, uhriutuneita ihmisiä ja voin sanoa että heidän elämänsä on mennyt terapian vuoksi hukkaan.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 18:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:32"]
Sari :(
[/quote]
Ei haittaa yhtään että tiedät.
[/quote]
Ei mua haittaa sun sekoilut. Mutta sua voi joskus haitata jos satutaan kohdakkain, joten älä sano...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:06"]Anna Pauliina
[/quote]
Pani auliina?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:02"]
Riikka, Eevi, Jade
[/quote]
Nyt on tainnut kyllä käydä pettämässä teinien kanssa. Ja lähiössä.
[/quote] Ai Riikan kanssa lähiöstä? Ehkä ei...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:22"]
NIin. IHmisethän selviävät suuristakin kärsimyksistä. Paljon suuremmistakin kuin pettäminen. Jos vuodesta toiseen oksentaa nimen kuullessaan, kysymys on kyllä jostain häiriöstä. Johon se nimen omistaja on syytön. Elämässä sattuu ja tapahtuu. Tarkoitus on päästä myös eteenpäin.
[/quote]
Sulla ei selvästikään ole kokemusta sen paremmin niistä suuristä kärsimyksistä kuin petetyksi joutumisestakaan.
Miisa, Sara, Jessica. Yks ja sama mies... Hyi.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 19:02"]Ei mua haittaa sun sekoilut. Mutta sua voi joskus haitata jos satutaan kohdakkain, joten älä sano...[/quote]
Antaa tulla vaan, kannattaa kuitenkin ensin katsoa peiliin ja miettiä miksi kaikki tapahtui.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:04"]Sanna lahdesta, suski hesasta, sirpa heinolasta ja monta muuta..
[/quote]
Sirpa H.?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:23"]
Sari. Varotin kyseistä ämmää pitämää näppinsä erossa mun miehestä, kun koko kylän oli jo läpi käynyt.. no tottakai oli pitänyt päästä kyläpyörää testaan. Kosto on suloinen. Trust me ;)
[/quote]
Mullakin on kosto mielessä tai edes joku näpäytys. Ämmä ujuttautui väliin ja pilasi elämäni. Nyt on kuin teinityttö ja ilakoi rakkauttaan ja onneaan kaikkialla. Mies on yhtä syyllinen ja jonkun opetuksen tarvitsee myös. Vai luotanko, että ajautuvat ajastaan paskaan omatoimisesti?
[/quote]
Miten tuo nainen on syyllinen? Ei hän ole antanut sulle mitään uskollisuuslupauksia.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 21:17"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:29"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:23"]
Sari. Varotin kyseistä ämmää pitämää näppinsä erossa mun miehestä, kun koko kylän oli jo läpi käynyt.. no tottakai oli pitänyt päästä kyläpyörää testaan. Kosto on suloinen. Trust me ;)
[/quote]
Mullakin on kosto mielessä tai edes joku näpäytys. Ämmä ujuttautui väliin ja pilasi elämäni. Nyt on kuin teinityttö ja ilakoi rakkauttaan ja onneaan kaikkialla. Mies on yhtä syyllinen ja jonkun opetuksen tarvitsee myös. Vai luotanko, että ajautuvat ajastaan paskaan omatoimisesti?
[/quote]
Miten tuo nainen on syyllinen? Ei hän ole antanut sulle mitään uskollisuuslupauksia.
[/quote] juu mies on näissä petoksista ihan yksin vain oma käsi seuranaan!
Johanna... Varsinainen ystävyys, voi helvetti!
ilona.