Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hehkutusta :) (sairaalloisen lihava salilla)

Vierailija
28.08.2015 |

Mulla ei ole isoa joukkoa jolle jakaa tätä iloa, mutta halusin vain kertoa, että eilen nousi penkistä 6x45kg ja 1x50kg. Olen käynyt noin 9kk salilla ja penkissä huomaa kehityksen kaikkein parhaiten. Alkuun nostelin pelkkää tankoa :D Tissit on toki pienentyneet yhellä kupilla mikä sinänsä vähän harmittaa mutta antaa mennä. Ja paino ei ole juurikaan pudonnut, mutta ihanaa kun olen saanut voimaa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu!

Vierailija
2/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka painava siis olet? Jos olet esim 100kg matami tuo on ihan naurettavan surkea tulos. Minä olen 60kg nainen ja teen penkistä sarjoja 55kg:llä. Siis kymmenen toiston sarjoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. :) itse aloitin juuri salilla käynnin. Tällä hetkellä nousee vain se 20kg ja teen kolme 12 sarjaa. Mutta ehkä joskus nousee enemmänkin. :)

Vierailija
4/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä aina jonkun idiootin pitää tulla pätemään ja lesottamaan, että mä osaankin sen ja sen jutun paremmin? Huono itsetuntoko heillä on, kun eivät osaa iloita toisten onnistumisista. Todennäköisesti ja muutenkin katkeria ihmisiä.

No mutta kuitenkin, onnea ap! Jatka samaan malliin. =)

Vierailija
5/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:25"]Kuinka painava siis olet? Jos olet esim 100kg matami tuo on ihan naurettavan surkea tulos. Minä olen 60kg nainen ja teen penkistä sarjoja 55kg:llä. Siis kymmenen toiston sarjoja.
[/quote]
Sä oot naurettava.

Vierailija
6/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:25"]

Kuinka painava siis olet? Jos olet esim 100kg matami tuo on ihan naurettavan surkea tulos. Minä olen 60kg nainen ja teen penkistä sarjoja 55kg:llä. Siis kymmenen toiston sarjoja.

[/quote]

Kuinka ankea ihminen olet? Normaali itsetunnolla, empatiakyvyllä ja käytöstavoilla varustettu ihminen ei koe tarpeelliseksi lytätä toista joka iloitsee työnsä tuloksista. 

Btw, sairaalloisen lihavan käsivarretkin painavat saman verran kun jonkun luikun kroppa, joten olisin suurempia huutelematta. 

Hienoa ap, on mahtavaa nähdä noin mahtavia tuloksia. Varmasti muutenkin on ihan eri olo fyysisesti kuin ennen.

Vierailija
7/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:25"]

[/quote]On se kyllä kumma, kun tänne AV:lle aina eksyy ne kovat salimimmit, jotka nostaa ihan kamalia painoja ja pitkiä sarjoja, ja on timmejä ku mitkä, kun ei niitä tuolla salilla koskaan näe. Siellä ne hoikemmassa kunnossa olevat ( lihaksikkaat kylläkin, ja näkyyhän se lihas, kun ei ole rasvaa ) treenaa paljon pienemmillä painoilla, ne isommat on sitten niillä, joilla sitä massaa on muutenkin.

Ja aloittajalle, hieno homma! :) Itse olen käynyt reilun vuoden, ja sarjoja teen 41 kilolla, enkkaa en ole koskaan kokeillut, täytyiskin mielenkiinnosta kokeilla kun maanantaina taas menee.

Vierailija
8/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:30"]

Miksi ihmeessä aina jonkun idiootin pitää tulla pätemään ja lesottamaan, että mä osaankin sen ja sen jutun paremmin? Huono itsetuntoko heillä on, kun eivät osaa iloita toisten onnistumisista. Todennäköisesti ja muutenkin katkeria ihmisiä. No mutta kuitenkin, onnea ap! Jatka samaan malliin. =)

[/quote]

Siksi varmaan, kunnäiltä ihmisiltä puuttuu sen verran älynlahjoja, etteine tajua, että pelkässä läskissä ei ole voimaa. Painaa sitten vaikka 200 kiloa, niin jos ei lihaksia ole, ei nousetankokaan. Mun mielestä sulla ap on ihan syytäkin hehkuttaa, hienoa kehitystä!!!! Tsemppiä jatkoon, ja unohdanoiden älykääpiöiden kommentit! :)

Vierailija
9/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempeistä :) 4:lle se on mahti fiilis kun saa lisättyä painoja ja kohta nostaakin jotain mitä luuli ettei saa koskaan liikkeelle.

ap

Vierailija
10/19 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:25"]Kuinka painava siis olet? Jos olet esim 100kg matami tuo on ihan naurettavan surkea tulos. Minä olen 60kg nainen ja teen penkistä sarjoja 55kg:llä. Siis kymmenen toiston sarjoja.
[/quote]

What? :"D en ole aloittaja, mutta itselläni on tooooodella heikot käsivoimat... salilla kun aloin käymään niin kyllä hävetti kun 3kg käsipainotkin tekee tiukkaa jos olen 10x nostellut.... :( Jaloissa mulla on sitten voimaa enemmän kuin tarpeeksi. Ratsastusharrastuksen myötä mun reisi- ja pohjelihakset on terästä mutta käsivoimani ovat olemattomat.

Itse olen käynyt salilla nyt 5kk. 113kilosta pudonnut paino 93kiloon... ja käsivoimat hieman parantuneet.

Kaikki treenaa miten treenaa ja kaikki nostaa sen painoista mihin pystyy. Siksihän siellä treenataan että tulee parempia tuloksia ja huomaa edistyvänsä ja että saa ne surkastuneet lihakset voimakkaiksi ja terveiksi.

Mutta ap! Hieno suoritus! Onnea!!! :)

Vierailija
11/19 |
29.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:36"]Kiitos tsempeistä :) 4:lle se on mahti fiilis kun saa lisättyä painoja ja kohta nostaakin jotain mitä luuli ettei saa koskaan liikkeelle.

ap
[/quote]
Sain tänään tehtyä 27kg 3×12 sarjaa penkistä. :)
4

Vierailija
12/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täälä taas! 13:lle näin se menee :) jatka samaan malliin! Hurjaa miten voimat kehittyy. Itse jouduin käymään salilla 6kk ennen kuin tunsin edes hyvää oloa koko rehkimisestä. Tämän viikon hehkutukset:

maastaveto 6x80kg tämä on tullut jo aikaisemminkin joten kohta alan lisäämään taas painoja, tavoitteena on ainakin 110kg.

Penkki 6x47,5 sekä 2x50, penkki on mun suosikki ja siinäkin tavoitteena ainakin 70kg.

Jalkaprässi 8x200kg ja voin sanoa että poltti :) tässäkin tavoitteita niin että jalkaprässi, kyykky ja hackissa tulee kehitystä, en ole vielä mitään painorajoja miettinyt, mutta katsellaan.

Kohta kun tulee vuosi täyteen punttisalia niin aion palkita itseni jollakin. Ehkä pienellä korulla tai helalla jonka saan kiinni kaulakoruuni.

ap

Vierailija
13/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä! Kehitys lähti itselläni vauhtiin vasta reilun vuoden treenaamisen jälkeen, eli tosiaan sulla on mahdollisuus kehittyä nopeastikkin.

Mitähän tuo 3 pätee, kun ei kertonut itse, että kauan on treenannut (varmaan yli vuoden) ja kuitenkaan ei käsitä, että voima ja paino on erillisä asioita, jos sun kaikki ylimmääräinen olis lihasta, niin silloin voisi ihmetellä tuohon tapaan, mutta et ole sellaista edes väittänyt. Hän varmaan luulee,että 150 kiloinen juoksee nopeammin, kuin 50 kiloinen, vaikka toisella on 100kg enemmän kaannettavana.

Vierailija
14/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ap! :) kilot varmasti tulee karisemaan hujauksessa, ja ennenkö huomaatkaan, olet ihannepainossasi ;) go girl, pystyt siihen eläkä luovuta!

Vierailija
15/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse nostan 8 kg kuulaa yhdellä kädellä 15 kertaa kerrallaan n. 4 kertaa. Onko se ihan huonosti? En ymmärrä näistä mitään. Eli ylöspäin nostan.

Vierailija
16/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:29"]Hyvä ap! :) kilot varmasti tulee karisemaan hujauksessa, ja ennenkö huomaatkaan, olet ihannepainossasi ;) go girl, pystyt siihen eläkä luovuta!
[/quote]

Tai sitten ei karise. Lihas nimittäin painaa paljon enemmän kuin läski. Eli mittanauha paljon parempi mittari kuin vaaka.

Vierailija
17/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:31"]itse nostan 8 kg kuulaa yhdellä kädellä 15 kertaa kerrallaan n. 4 kertaa. Onko se ihan huonosti? En ymmärrä näistä mitään. Eli ylöspäin nostan.
[/quote]varmaan huonosti sillä leuanvedossa en saa liikahtamaankaan itseäni.

Vierailija
18/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:33"][quote author="Vierailija" time="11.09.2015 klo 07:29"]Hyvä ap! :) kilot varmasti tulee karisemaan hujauksessa, ja ennenkö huomaatkaan, olet ihannepainossasi ;) go girl, pystyt siihen eläkä luovuta!
[/quote]

Tai sitten ei karise. Lihas nimittäin painaa paljon enemmän kuin läski. Eli mittanauha paljon parempi mittari kuin vaaka.
[/quote]
No, luulen kyllä ap:n tajuavan, mitä tarkoitin.. Kiitos täsmennyksestä anyway.

16

Vierailija
19/19 |
11.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, mä nostan sataviis sataa kiloo! Repikää siitä!!! ... Voitinko mä??