Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="03.09.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2015 klo 11:24"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:52"]
Merja
[/quote]
Kova bilettämään ainakin yksi tietämäni Merja ja uusi mies. Ei mikään nuori nainen.
Onkohan sama Merja, jonka matkaan mieheni lähti? Mistä päin? Kiinnostaisi tietää, millainen nainen kyseessä, sillä parisuhteita ja lapsia tuntuu olevan aika useita takana.
[/quote]
[/quote]
Ole hyvä vaan, Merja, ja tee exäni onnelliseksi. En siihen kyennyt, toivottavasti sinä kykenet.
[/quote]
Millä kirjaimella alkaa sukunimi?
Hei naiset, toinen nainen on erinomainen tapa ja syy laittaa huono mies kiertoon. Arvostakaa näitä naisia, he tekevät teille palveluksen!
Petetystä pettäjämiehesi rupesin.
Ekalla sivulla mainituista minulla on jäänyt väliin:Jutta,Sanni, Suvi, Mira, Miisa , jotkut jutut ei nyt ihan sukupuoliyhteyteen edenneet, eniten mietityttää Jutta oli aivan ihana nainen mitä nyt joi välillä liikaa, tilaisuuksia oli mutta tunsin myös hänen miehensä. Tavallinen mukava mies, joten en koskenut Juttaan, ei vittu se nimi olikin Jatt
Miehen kansakun olin mutta vaikka yhteinen hotelli huone ei penetraatiota tapahtunut. Itde asiassa alklin kaduttaa jossain vaiheessa ja laitoin bentsoja pojan lasiin nukahti ja itse pailasin koko yön toki runkkasimme aamu stodiksessa toisiamme.
Maria. Poltti näppinsä pahasti, mutta eiköhän hän silti jatka valitsemallaan tiellä.