Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"]
Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa.
[/quote]
No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;)
[/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs.
Riikka. Huonompaa seksiä exälle takuulla.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"]
Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa.
[/quote]
No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;)
[/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs.
[/quote]Kommenteistasi näin naisena voin sanoa (en ole kukaan aiempi tässä haarassa kommentoinut), että olet yksinkertainen höynä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:25"]
Sanna
[/quote]
Mistä?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:25"]
Sanna
[/quote]
Mistä?
[/quote]
Suomesta
Kyllä te olette katkeria! Menkää elämässä eteenpäin ja jättäkää menneet asiat omaan arvoonsa. Huoh!
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:25"]
Sanna
[/quote]
Mistä?
[/quote]
Suomesta
[/quote]
Joo sama.
En mä tiiä, mutta jotain vikaa on naisessa jolla on ollut useampia miehiä jotka kaikki ovat häntä pettäneet. Ihan oikeasti on, kun ei vaan virheistään itse opi. Ilmeisesti valitsee aina samantyyppisiä miehiä joiden alitajuisesti jo tietääkin pettävän jossain vaiheessa niin saa sitten uhriutua.
Pettäminen on henkistä väkivaltaa ja siihen liittyy usein kiusaamista ja nöyryyttämistä. Kaikkea henkistä väkivaltaa vähätellään, vaikka juuri se usein johtaa epätoivoisiin tekoihin.
Ymmärrän myös sen, että toista naista syytetään pettämisestä ja myös sen, että on helpompi antaa anteeksi tai edes tulla toimeen sen petturimiehen kanssa kuin toisen naisen kanssa. Se toinen nainen konkreettisesti vie petetyltä hänen paikkansa. Vie miehen, aseman, puolet suvusta, ystäväpiirin ja usein sen itsetunnon. Miehen kanssa on pakko olla tekemisissä lasten takia joten on helpompi kohdistaa viha siihen, jota ei tunne ja jonka kanssa ei asioi kuin enintään ohimennen, jos sitäkään.
Pettämiskuvio on erittäin traumaattinen kokemus kelle vaan, ja jos ei koe sitä minään tai vähättelee sitä itsekin niin ei ole koskaan investoinut kovin suuria tunteita parisuhteeseensa. Suhdeshopparit yleensä suhtautuvat omiin pettämisiin ja myös toisten pettämisiin kevyesti.
Kun on kuitenkin rakentanut yhteistä tulevaisuutta, kasvattanut yhdessä lapsia ja nojautunut voimakkaasti yhteisiin päämääriin ja yhteisiin resursseihin, on pettäminen kaikin tavoin isku vyön alle. Se on halpamainen teko, mutta erityisen kivuliaaksi sen tekee se, että petetyn paikka otetaan ja petetty korvataan tuosta vaan. Ihmettelen usein, minkälainen nainen tyytyväisenä asettuu toisen naisen paikalle, koska itse en voisi koskaan omilla teoillani satuttaa ketään. Pettäminen kun ei ole mikään elämän kolhu tai sattuma, joka vain tulee tielle vaan aina tietoinen ja harkittu teko, valinta. Elämässä sattuu ja tapahtuu, jos firma irtisanoo taloudellisista syistä tai lääkäri diagnosoi sairauden mutta pettäminen on valinta, tahallinen teko jonka ainoa tarkoitus on satuttaa sitä petettyä. Rakastua kun voi ilman pettämistä ja suhteet voivat päättyä aivan asiallisestikin.
Minulta ei heru ymmärrystä niille ihmisille, jotka kokevat oikeudekseen satuttaa muita teoillaan ja vähättelevät päälle, että sellaista sattuu. Kenenkään ei ole pakko kiusata, nöyryyttää ja valehdella. Elämän voi elää tasokkaamminkin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:44"]
En mä tiiä, mutta jotain vikaa on naisessa jolla on ollut useampia miehiä jotka kaikki ovat häntä pettäneet. Ihan oikeasti on, kun ei vaan virheistään itse opi. Ilmeisesti valitsee aina samantyyppisiä miehiä joiden alitajuisesti jo tietääkin pettävän jossain vaiheessa niin saa sitten uhriutua.
[/quote]Petetyksi voi joutua monesta syystä. Yhden miehen kanssa on ehkä tehty lapsia, nainen on kärsinyt haluttomuudesta ja torjunut miehensä usein, mistä syystä mies on langennut baarissa. Seuraavassa suhteessa nainen on ottanut opikseen, ja huolehtii siitä että seksiä on paljon ja monenlaista. Mutta mies onkin addikti, jolle ei yksi nainen riitä.
Minusta väitteesi on yksinkertainen tai yksinkertaistava, vailla syvyyttä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"]
[/quote]
[/quote]
Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut.
Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen.
Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"] Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa. [/quote] No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;) [/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs. [/quote] Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut. Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen. Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia.
[/quote]
Mä en ihan suoraan uskois miehen puheita huonosta seksistä pettämiskuvioihin liittyen...
Maarit, pohojanmaalta..toivottavasti ovat nyt molemmat onnellisia tahoillaan
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"] Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa. [/quote] No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;) [/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs. [/quote] Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut. Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen. Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia.
[/quote]
Seksi oli kuulemma kamalaa eikä ees lauennut....Hehhheeeeehhhheeeeheehehhehhee =) Olishan se varmaan sanonu rehellisesti, että ihan taivaallisen hyvää =)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"]
[/quote]
Mä en ihan suoraan uskois miehen puheita huonosta seksistä pettämiskuvioihin liittyen...
[/quote]
Jos oot kaatokännissä/sammumispisteessä, onko seksi hyvää? :D
Johanna. Meillä riitaa, sattuivat samoihin opiskelijabileisiin, humalatila -> hommailuja.