Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:22"]Milla
[/quote]
Päivi? Sorry! En tiennyt sun olemassaolosta, ennen kuin soitit mulle. Hatunnosto, että jaksat katsella miestäsi. No hard feelings!
-Milla
johanna. teiniäiti, kuinkas muuten
Marjaana Oulussa. Tekopyhä teinihoro.
Miten te voitte tietää noiden naisten nimet? Mä en kysyis mun mieheltä, jos se pettäisi ja palaisi kotiin että mikä sen nimi oli. Ehkä kysyisin tunnenko naisen, nimi ei kiinnostaisi yhtään : l Jotenkin koen, että jos jatkaisin suhdetta niin olisin sen verran ylpeä etten tiedustelisi pettämiseen liittyviä yks.kohtia.
eri juttu tietty jos petoksesta seuraa ero ja mies perustaisi uusperheen toisen naisen kanssa, sittenhän nimi tietty selviäisi. Yhden yön jutun nimeä en edes haluaisi tietää.
Aikamoinen nimen perusteella leimausketju teillä tässä. Varsinkin kun täällä ei taida käydä ihan tervejärkisiä ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:54"]Krista, Porista
[/quote]
Oho, minkä ikäinen? Onko hoikka, tummatukkainen?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 20:38"]Sori - väärä ketju # 159
[/quote]
Aaaaa hajosin tälle :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:39"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:25"]
Sanna
[/quote]
Mistä?
[/quote]
Suomesta
[/quote]
Niinhän me kaikki.
Rapajuopon tytärkö se täällä kirjoittelee?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 22:42"]Monica,Jonna,Piia
[/quote] onko toi Piia hesassa?
Aivan loistava tietyn nimisten naisten mustamaalausketju. Esim. Sanna saa 17 yläpeukkua. Kaikki Sannat levittää haaransa heti, kun joku äijä sanoo "moi". Muka kilttejä huoria ne on kaikki, uskokaa pois.