Kerro naisen etunimi--hänen, kenen kanssa miehesi petti sinua.
Kommentit (228)
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:52"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"] Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa. [/quote] No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;) [/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs. [/quote] Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut. Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen. Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia.
[/quote]
Seksi oli kuulemma kamalaa eikä ees lauennut....Hehhheeeeehhhheeeeheehehhehhee =) Olishan se varmaan sanonu rehellisesti, että ihan taivaallisen hyvää =)
[/quote]
Onko se silloin vähemmän panemista jos ei laukea? Eli teoriassahan se siis ei oo edes pettänyt kun ei lauennut.. Ja oon kyllä samoilla linjoilla toin aikaisemman kanssa, ei kai nyt kukaan mies niin tyhmä ole että sanoisi että seksi oli ihan heeelllvetin hyvää ja sitä harrastettiin usein ja säännöllisesti, muuten kuin pakon edessä. Siksi se on aina vaan kerran, eikä siitä edes tykätty.
Eikä lauettu.
Ilmari, Timo, Kalle ja joku jonka nimi ei ole tiedossani.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"] Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa. [/quote] No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;) [/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs. [/quote] Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut. Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen. Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia. [/quote] Mä en ihan suoraan uskois miehen puheita huonosta seksistä pettämiskuvioihin liittyen... [/quote] Jos oot kaatokännissä/sammumispisteessä, onko seksi hyvää? :D [/quote] Toi oli siis baarin jälkeen yks kerta, ei mikään suhde.
[/quote] eli perus kännisekoilu. Miehelläsi meni se 30min ennenkuin sai ylös ja sen jälkeen veteli vaikka ei tunnu miltään. Muija oli pakko panna peli poikki kun mies ei osaa laueta, koska käyttäytyy kuin känninen apina ja varmaan haisikin samalle.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:56"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"] Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa. [/quote] No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;) [/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs. [/quote] Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut. Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen. Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia. [/quote] Mä en ihan suoraan uskois miehen puheita huonosta seksistä pettämiskuvioihin liittyen... [/quote] Jos oot kaatokännissä/sammumispisteessä, onko seksi hyvää? :D [/quote] Toi oli siis baarin jälkeen yks kerta, ei mikään suhde.
[/quote] eli perus kännisekoilu. Miehelläsi meni se 30min ennenkuin sai ylös ja sen jälkeen veteli vaikka ei tunnu miltään. Muija oli pakko panna peli poikki kun mies ei osaa laueta, koska käyttäytyy kuin känninen apina ja varmaan haisikin samalle.
[/quote] ja tähän lisään vielä et veteli varmasti puolilöysällä :D
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 13:32"]Nimeä en tiedä, mutta Tamperelainen K-kauppias. Naispuolinen.
[/quote]
Taitaa olla meidän lähikauppias...
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:43"]Heli
[/quote]
mistä päin? munkin mies pettänyt Helin kanssa
Hohhoijaa en ota enää kantaa tohon Maria juttuun. Enköhän mä sen naisen ulkonäön tiedä paremmin kuin te, samoin oman ulkonäköni ja sänkytaitoni.
Samoin tiedän suuripiirteidesti miten ilta kului. Kaikkea en jaksa kirjoittaa.
Sen sanon että petetyksi tuleminen satutti mua enemmän kuin mikään muu, ja toivon että Maria palaa helvetissä.
Suhteeni ja luottamukseni on pilalla, lisäksi pettäminen laukaisi syömishäriöni uudestaan (kirjoitin jo edellisellä sivulla)
Mietikkää ennenkuin petätte puolisojanne.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:56"]
[/quote]
Ei ole mikään perus. Itselläni on varattu "vakipano" ja panemme aina aamuyön tunteina ravintolaillan jälkeen ja kaatokännissä. Silti seksi on ihan uskomatonta. Tällä miehellä seisoo vaikka olisi kuinka kännissä ja tulee ekalla kerralla nopeasti. Tästä syystä huilaamme hetken ja otetaan uusinta kierros. Kyllä ne vaan kykenee kun on vierasta tarjolla. ;)
Toivottavasti sua joskus suhteessa petetään ^^ oot yhtä kamala kuin se pettäjämies
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 16:58"]Toivottavasti sua joskus suhteessa petetään ^^ oot yhtä kamala kuin se pettäjämies
[/quote]
Niin olenkin. Petän itsekkin. Ihan samanlainen paskahuora.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:38"]
Riikka. Huonompaa seksiä exälle takuulla.
[/quote]
Jos ne tekikin sen rakkaudesta?
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:32"]
Sari :(
[/quote]
Ei haittaa yhtään että tiedät.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:44"]
En mä tiiä, mutta jotain vikaa on naisessa jolla on ollut useampia miehiä jotka kaikki ovat häntä pettäneet. Ihan oikeasti on, kun ei vaan virheistään itse opi. Ilmeisesti valitsee aina samantyyppisiä miehiä joiden alitajuisesti jo tietääkin pettävän jossain vaiheessa niin saa sitten uhriutua.
[/quote]Aivan oikein. Satuin syntymään isälle, joka kohteli minua sadistisesti ja käytti hyväkseen. Hän oli miehenmallini. Sellaista vikaa minussa on naisena ja siksi valitsin kerta toisensa jälkeen (laske yhden käden sormillasi), alitajuisesti, sadistisia ja pettäviä miehiä. Nyt olen yksin, käyn terapiassa ja alan vihdoin nousta pimeästä elämään ja valoon. En vihaa miehiä, sillä tiedän, että hyviä ja kilttejäkin on.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:07"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:02"]
Riikka, Eevi, Jade
[/quote]
Nyt on tainnut kyllä käydä pettämässä teinien kanssa. Ja lähiössä.
[/quote]
No olin tuolloin 19 vuotias että nuoriahan me oltiin.
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:50"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:47"]
[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:37"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 15:30"] [quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 14:49"] Maria. Sellainen ruma tyhjäpää, jonka insta on täynnä samanlaisia selfieitä samasta kuvakulmasta muikistellen, tissit tietty tungettu kuvaan. En tajuu miks joku pettää rumemnan ja tyhmemmän kanssa. [/quote] No jos se on vaikka sängyssä paljon parempi kuin sinä? Ja kauneus on katsojan silmissä ;) [/quote] Kuvailustasi näin miehenä voisin kuvitella, et nainen on oikeasti seksikäs. [/quote] Seksi oli kuulemma kamalaa ja mies ei ees lauennut. Instassa on niitä kauniita muikistelevia selfiepimuja, ja sit vähän rumenpia, jotka yrittää näyttää muikistelulla ja duckfacella hoikemmilta ja kauniimmilta. Maria on toi jälkimmäinen. Mä olen kaunis ja seksikäs, en silti koe tarvetta itsetunnon kohotukselle julkaisemalla pelkkiä muikistelu- ja tissikuvia.
[/quote]
Mä en ihan suoraan uskois miehen puheita huonosta seksistä pettämiskuvioihin liittyen...
[/quote]
Jos oot kaatokännissä/sammumispisteessä, onko seksi hyvää? :D
[/quote]
Toi oli siis baarin jälkeen yks kerta, ei mikään suhde.