Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko perheesi sairastuttanut muita ihmisiä?

Vierailija
28.08.2015 |

Esim. kaverisi käy kylässä ja saanut teidän kotoa oksennustaudin tai vienyt kipeän lapsen hoitoon?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 12:18"][quote author="Vierailija" time="28.08.2015 klo 11:31"]

Minä en mitään muuta vihaa niin paljon kuin sitä, että tullaan kylään kipeiden lasten kanssa ja tartutetaan muut. Varsinkin jos on vastasyntynyt perheessä. Nykyään kysyn aina onko lapset varmasti terveitä ja jos ei ole kyläilyä siirretään. Viimeksi tuli just molluskoilla yltäpäältä varustettu lapsi äitinsä kanssa. Eikä näistä ollut mitään puhetta etukäteen.

 

Ja molluskat eivät ole vaarallisia ja saattavat olla iholla vaikka 2 vuotta joten aika vähiin jäisi tuon lapsiraukan kanssakäyminen muiden kanssa jos joutuisi vaan kotona kyhjöttämään. Mun pojalla oli niitä monta kuukautta eikä meidän perheen muut lapset tai tarhakaverit niitä saaneet.

[/quote]
[/quote]
Joo mutta voi ne tarttua kuitenkin (jos lapsi raapii ja iho rikki) ja mielestäni on kohteliasta näistä äidin ilmoittaa jos kylään tulevat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla