Finladia-talon paloautoletkat??
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1440648541820.html
Finlandia-talon takana Helsingissä on tällä viikolla nähty joka päivä vaihtelevan pituinen jono paloautoja.
– Käymme tutustumassa eduskunnan uusiin maan alle louhittuihin tiloihin, jotta osaamme toimia, jos siellä joskus sattuu jotakin, kertoo Helsingin pelastuslaitoksen tilannekeskuspäivystäjä Arto Lehtimäki.
Kommentit (5)
No tuota louhittua bunkkeria jäin miettimään. Onko se Venäjän hyökkäyksen vai Isiksen terrori-iskun vai molempien varalta?
On sen ensin mainitun varalta, mutta sitä ei saa sanoa etteivät loukkaantuisi.
Niin tyypillistä Suomea :) Mitään ei koskaan sanota suoraan, kaikki teeskentelee. Politiikassa ja työelämässä.
Toimistopäällikkö Ilona Nokela eduskunnan kiinteistötoimistosta kertoo laajennettujen maanalaisten tilojen valmistuneen vuosi sitten kesällä.
– Siellä on logistiikkatiloja, kuten jätehuoltoon ja tavaran vastaanottamiseen liittyviä tiloja, Nokela kertoo.
Louhiminen ja rakentaminen vei neljä vuotta.