Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Finladia-talon paloautoletkat??

Vierailija
28.08.2015 |

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1440648541820.html

 

Finlandia-talon takana Helsingissä on tällä viikolla nähty joka päivä vaihtelevan pituinen jono paloautoja.

– Käymme tutustumassa eduskunnan uusiin maan alle louhittuihin tiloihin, jotta osaamme toimia, jos siellä joskus sattuu jotakin, kertoo Helsingin pelastuslaitoksen tilannekeskuspäivystäjä Arto Lehtimäki.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimistopäällikkö Ilona Nokela eduskunnan kiinteistötoimistosta kertoo laajennettujen maanalaisten tilojen valmistuneen vuosi sitten kesällä.

– Siellä on logistiikkatiloja, kuten jätehuoltoon ja tavaran vastaanottamiseen liittyviä tiloja, Nokela kertoo.

Louhiminen ja rakentaminen vei neljä vuotta.

Vierailija
2/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Oliko sinulla joku epäselvyys? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuota louhittua bunkkeria jäin miettimään. Onko se Venäjän hyökkäyksen vai Isiksen terrori-iskun vai molempien varalta?

Vierailija
4/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sen ensin mainitun varalta, mutta sitä ei saa sanoa etteivät loukkaantuisi.

Vierailija
5/5 |
28.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä Suomea :) Mitään ei koskaan sanota suoraan, kaikki teeskentelee. Politiikassa ja työelämässä.