Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaupan kassat! Ärsyttävintä / kamalinta työssäsi?

Vierailija
27.08.2015 |

Noniin kassat! Kokemukset jakoon!

Aloitan:

Haisevat asiakkaat. Tänään taas ei meinannut henki kulkea kun epäsiisti asiakas haisi niin pissalta ja maksoi ison ostoksen kolikoilla. Se karmea haju jää leijailemaan todella pitkäksi aikaa, ja muut asiakkaat varmaan luulivat hajun johtuvan minusta. *yöks-emoji* 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:26"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:10"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 19:00"] [quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 18:53"]  [/quote] Muistappa rehti asiakaspalvelu työ. Tyttönen sitten vain kipittää sen takaisin pakkaseen. Asiakkaiden takia te saatte palkkannekin!   [/quote] Voi saatana, se on ASIAKASPALVELUTYÖ, perkeleen oppimaton idiootti.

[/quote]

lappeen Rannassa on kaikki toisin. Siellä intttttttternetissäkin on 9 t-kirjainta. ;)

Vierailija
42/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka aina varmistavat ennen jokaista tuotetta "Joo eikös tää ollut siinä 2kpl/5e tarjouksessa??!?!?" Juu, tarjous oli lehdessä ja ne kyllä tulee koneelta ilman erillistä kysymystä. Ja sitten jos ei tule niin kassa on väärässä ja kauppa huijaa ymsyms. Ja sit ne olikin katsoneet väärää hintalappua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 22:35"]

Omilta kassa-ajoilta muistuu mieleen ainakin ne sulkemisajan asiakkaat joilla ei ole mitään kiirettä pois kaupasta (aina ei huvittais ylitöihin jäädä ja ne kassanlaskemiset yms. tehdään vasta sitten kun asiakkaat on saatu pihalle). Ja sitten ne jotka nosteli hihnalle mitään kysymättä kaikki suuret tavarat (kaljakorit, multasäkit yms.). Niihin on yleensä ihan koodit millä hinta saadaan , sitte ollaan että "jaksatkohan nostaa". joo hei kiva ku kysyit... 

[/quote]

Kaljakori painaa hei alle 10 kg ja toisilla työpaikoilla naiset nostavat tuplamääriä. Niin sä itket yhdestä korista joka pitäis ujuttaa kassan ohi?

Vierailija
44/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten ärsyttää, just nää joiden huutoa pitää kyyneleet silmissä kuunnella.

-Mua ei edes ärsytä ne, joilla ei ole kiire pois eikä viime hetken ostelijat tai jos ei haluakaan jotain tuotetta siinä kassalla tai ei oo rahaa yms, vaan noi v-mäiset avohoitopotilailta kuulostavat urpot, jotka ei osaa antaa asiakaspalautetta rakentavasti vaan kokee oikeudekseen haukkua kassan tyhmäksi huoraksi.

-Sitä olen miettinyt paljon, että kun tavaroita jätetään minne sattuu. Toki mä vien ne takaisin, mutta mun mielestä se on peruskohtelisisuutta viedä asiat kaupassa takaisin omalle paikalleen, jos niitä ei haluakaan. En nyt puhu kassalle jätetyistä tuotteista vaan karkkipusseista leipähyllyssä jne. Se on vähän niin kun, että samalla osoitat kunnioittavasi toisen työpanosta. Itse ainakaan en kehtaa laiskuuttani mennä sikailemaan toisen työpaikalle ja siten lisäämän toisen työtaakkaa.
- kaivelijat ärsyttää myös, päällimmäisen laatikon tomaatit ei kelpaa, joten nostan tämän aika täydenkin lastikon tuon ison kasan päälle, jotta saan tuosta alemmasta js alemmasta laatikosta. Samalla ne tomaatit liiskaantuu, joiden päälle se kukkurainenlaatikko nostettiin. Että tänkss. Ps, jos on pakko niiin voitko edes laittaa sen laatikon pikaisesti takas paikalleen?

Vierailija
45/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt luin tän ketjun pikaisesti, niin ei tänne mainittukaan kaikkea. Itse olen töissä kioskissa. Tässä joitain mun ärsytyksen aiheita.

- "Onko papereita?" "Oon mä vittu vanhempi ku sä!" Miten tämä liittyy asiaan?

- Selvästi alle 20-vuotias teini tulee ostamaan tupakkaa, eikä viitsi valmiiksi ojentaa henkkaria. Kun kysyn, se pyöräyttää silmiään ja ryhtyy kaivamaan sitä jättimäisen laukkunsa pohjalta vieden muiden asiakkaiden aikaa.

- Näpistelijät

- "Hei mul läikky tää kahvi. En mä viitsi edes pyyhkiä sitä tosta lattialta, mut mä varmaan saan nyt uuden."

- Nää tyypit, joilla on samat vitsit joka ikinen päivä.

- Tyypit, jotka viettää kioskissa jopa tunninkin joka päivä. Kyselevät taukoamatta ja luulevat omistavansa kioskin. En pysty tekemään töitäni, kun ne on jatkuvasti hönkimässä niskaan ja jankkaamassa.

- Asiakkaat, jotka huutelevat asioitaan jonon ohi tai änkevät tiskille vielä, kun edellinen asiakas on maksamassa. Jos on noin hoppu, niin tulisit perkele aiemmin.

- Asiakkaat, jotka tekevät ostoksensa monessa osassa. Ymmärrän, jos yksi asia unohtuu ja tullaan takaisin. Mutta jotkut ihan tarkoituksella ostaa ensin lehden, menee katselemaan pullia, ostaa pullan, katselee karkkeja, ostaa karkkinsa jne. Minä joudun kipittämään myymälän ja tiskin väliä. Me myyjät ei todellakaan vain seisota siellä tiskin takana koko päivää. Esim. lattioiden pesuun tai yhden kaljahyllyn täyttöön voi mennä tuntikin, kun nää jotkut juoksuttaa mua jatkuvasti. Sitten ihmetellään, kun hyllyt on puoltyhjiä.

Kirjoittelen kohta lisää, niin saadaan yhdessä muistella työmme kaikkia ikävyyksiä. Nyt sattuu peukaloihin :D -38

Vierailija
46/46 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka laittavat täydestä kärrystä aina yhden tuotteen kerralla hihnalle ja sitten aina tuijottavat sitä niin kauan että se on piipattu. Sitten seuraava sieltä mahdollisimman kaukaa hihnalle ja taas kyttäys. Ei hemmetti tuossa menee ainakin 20 min! :D Ja jono kasvaa ja kassa saa nypristelyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kaksi