Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

9 lapsen kanssa kanarialle?

Vierailija
27.08.2015 |

Kokemusta? Oisko hotellisuosituksia? Nuorin on vauva:) vanhin 11v

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi olen idari? Oletteko kateellisia jostain?

Vierailija
22/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 09:41"]

No nyt olen äitiyslomalla kun on vauva mutta kyllä olen töissä ollut. Mun lapset on 10v 8v ja 4v ja 3v ja hyvin oon ehtinyt töissä olemaan!

[/quote]

Varmaan "tosi hyvin". Vaikka olisit heittänyt muksut tasain 1-vuotiaina hoitoon, niin silti tuosta saa vain puolet työssäkäyntiä. 

Voisin kuvitella, että joitain hetkiä olet ollut myös kotihoidon tuella. Tai aika erikoista on muuten. Yleensä noin paljon lapsia tekevät myös haluavat kasvattaa heitä kotioloissa hieman pidempään kuin vauva-ajan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks niiden pikkulapsien kanssa on pakko matkustaa kun ei ne siitä edes osaa ottaa kaikkea irti, vanhemmat lapset toki osaa.. 

No kuitenkin ollessani Turkissa lomalla eräänä syyslomalla, tuli viimeisenä iltanamme sinne suomalainen perhe juurikin 9 lapsen kanssa. Meidän lomamme oli aurinkoinen, mutta juuri silloin viimeisenä iltana alkoi myrsky ja koko seuraavalle viikolle oli luvattu samaa. Kadut tulvivat eikä mikään paikka ollut auki ts. huoneeseen vaan. Oli heillä varmasti kiva loma sitten.... Ja pointtini oli se että matkustaessa sattuu kaikenlaista ja pitää varautua, mutta tuskin hekään olivat varautuneet olemaan kakaralaumansa kanssa vain niissä huoneissa. 

Vierailija
24/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa taas tyypillistä av-mamma kamaa täällä. Enkä tarkoita aloittajaa vaan vastaajia, ainakin suurinta osaa.
Kanaria on varmasti helppo ja halpa kohde isolle perheelle. Oletteko ajatelleet matkatoimiston kautta varaamista vai omatoimimatkaa?
Niin kuin joku sanoikin niin vuokrattava asunto voi tässä tapauksessa tulla halvemmaksi. :)

Vierailija
25/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 09:50"]

Ei voi kovin köyhä olla jos on varaa ulkomaille lähteä 9 lapsen kanssa!

[/quote]

Ap:hän sanoi jo etteivät ole köyhiä. Pitääkö olla köyhä saadakseen täältä jotain vinkkejä?

Vierailija
26/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei oikeasti! Miksi olette niin ilkeitä ap:lle? Ärsyttää ihmisten lapsellisuus täällä. Kuinka monella teistäkin on Facebookin seinä täynnä, mitä mahtavampia "ei kiusata -tekstejä ja niissä vielä sata tykkääjää. Hohhoijaaa, täällä sen taas näkee, kun nimettömänä päästään huutelee.

Tottakai lähdette lomalle, jos rahkeet riittää sinne :) Tuon kokoiselle porukalle oma mökki altaalla olisi varmaan helpompi. Mukavaa lomaa koko perheelle :)

Vierailija
27/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:03"]

Onpa taas tyypillistä av-mamma kamaa täällä. Enkä tarkoita aloittajaa vaan vastaajia, ainakin suurinta osaa. Kanaria on varmasti helppo ja halpa kohde isolle perheelle. Oletteko ajatelleet matkatoimiston kautta varaamista vai omatoimimatkaa? Niin kuin joku sanoikin niin vuokrattava asunto voi tässä tapauksessa tulla halvemmaksi. :)

[/quote]

Luulen että nuo solvaamiset ja vittuilut on yhden ja saman ihmisen kirjoittamia.

Vierailija
28/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:20"][quote author="Vierailija" time="27.08.2015 klo 10:03"]

Onpa taas tyypillistä av-mamma kamaa täällä. Enkä tarkoita aloittajaa vaan vastaajia, ainakin suurinta osaa. Kanaria on varmasti helppo ja halpa kohde isolle perheelle. Oletteko ajatelleet matkatoimiston kautta varaamista vai omatoimimatkaa? Niin kuin joku sanoikin niin vuokrattava asunto voi tässä tapauksessa tulla halvemmaksi. :)

[/quote]

Luulen että nuo solvaamiset ja vittuilut on yhden ja saman ihmisen kirjoittamia.
[/quote]

Ei oo. Mää kirjoitin vaan yhden.

Vierailija
29/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vain kuvitella sitä huutoa ja älämölöä lentokoneessa..

Vierailija
30/30 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun aamumuroissa on vissiin ollut pissaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi