Hei vanhemmat miehet, kasvaako teillä nenän sieraimissa karvoja? Ja...
...leikkaatteko tai ajeletteko partakoneella tai jollain trimmerillä niitä pois nenän sieraimienne etuosasta?
Muistelin hetkisen lapsuuteni ja nuoruuteni aikoja menneitä, ja kun isäni leikkeli aika-ajoin niitä nenän sierainten karvojaan parran ajon yhteydessä peilin äärellä.
Kommentit (13)
Joo, paitsi et oon nuori nainen, en vanha mies...
Kyllä vain ja olen keski-ikäinen tantta. Mulla on aina ollut hirveesti nenäkarvoja. Ja ikävintä on että niiden nyppiminen sattuu!
Parta ja tukka kasvaa perskeleesti mutta jostain syystä nenäkarvat ei.
Minulla on kasvanut koko aikuisiän, mutta vedän nenäkarvatrimmerillä karvat pois noin kerran viikossa, etteivät ehdi kasvaa.
älkää nyppikö niitä pois. ovat tärkeitä hengitysilman epäpuhtauksien pysäyttäjiä
Niitä ei sais kai nyppimällä poistaa. Voi tulla tulehdus, joka voi mennä aivoihin. Pitäis poistaa siis lyhentämällä, ei juurineen nyppimällä.
Kyllä sieltä tavaraa puskee ja korvista myös. Sellaisella pyörylätrimmerillä tulee kerran viikossa kahdessa merkittävämmät karvat kaadettua.
Vierailija kirjoitti:
älkää nyppikö niitä pois. ovat tärkeitä hengitysilman epäpuhtauksien pysäyttäjiä
Joo, mutta ulkonäöllisesti pysäyttävät lähinnä seksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta ulkonäöllisesti pysäyttävät lähinnä seksin.
ne voi trimmata lyhyeksi
Kuulehan ap, tottahan mä leikkaan nenän sisäiset karvat.
Samoin kuin liikas rehottavat kulmakarvat.
Noista jutuista vaimoni pitää helvetin tarkan huolen.
Ja ymmärrän sen.
Kun pitkään kestäneessä, jo sairaslomaa aiheuttaneessa nuhassa ja yskässä ja flunsassa, menee lääkärin luokse, niin ei sitä lääkäriä innosta tähysyellä likaisia ja räkäisia karvija korvista ja nenästä.
Myös miehen liian tuuheat kulmakarvat ovat lähes aina likaiset, törkyiset ja hoitamattomat.
Toki partani ajan päivittäin, se on aina ouhdas, hygieeninen siisti.
Kyllä. En tiedä miksi nämä näin kasvaa, mutta silloin tällöin trimmerillä pitää ajella. Onneksi trimmeri ei ole kallis ja vajaa 20e maksoi. Toimii paristolla.