Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oletko suomalaisen näköinen?

Vierailija
27.08.2015 |

?

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä kuinka joitakin luullaan mustalaisen näköisiksi :D kun itsellä oikeasti onkin mustalaisjuuria suvussa, mutta ei voisi koskaan arvata. Oon niin suomalaisen näkönen kun voi olla. Vihreäharmaat silmät, todella kalpea iho, pisamia ja tummanvaaleat hiukset, 168cm

Vierailija
82/83 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, olen outo mutantti, en näytä varsinaisesti minkään maalaiselta, vähiten kuitenkin suomalaiselta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
27.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itseäni sellaisena suomalaisen naisen stereotyyppinä (jota oikeasti ei ole olemassakaan, mutta joka elää mielikuvissa...). Siis: penskana vaaleat pellavapää -hiukset, jotka teini-iässä tummuivat maantienharmaiksi ja jotka nyt ovat tummuneet lisää. Siniharmaat silmät, iho hailakka ja punoittaa helposti. Kasvot leveäthköt, nenä suora ja profiili sellainen papukaijamainen. Pituutta 175 cm.

Joskus aikanaan italialainen poika kertoi erottavansa ruotsalaiset tytöt suomalaisista siitä, että näillä on leveämpi suu, kulmikkaammat piirteet ja pidemmät jalat...

Matkoilla jotkut ovat pitäneet minua englantilaisena tai ranskalaisena syystä, jota en ymmärrä. Vai onko se se nenä sivulta päin katsottuna, mikä vaikuttaa asiaan?